![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betrouwbare ooggetuigen ?? Of dient dat niet onderzocht te worden ??
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gaat voorbij aan het feit dat het om een mensenleven gaat - en ik schrijf - voor de zoveelste keer - DAT is blijkbaar NIET belangrijk voor U - een mensenleven telt niet meer in deze verrotte maatschappij!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat we van LDD geen kordate aanpak van zulke monsterlijke praktijken kunnen verwachten, was al duidelijk ja.
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor U dat U nooit in dergelijke situatie zult verkeren - nooit een geliefde of naaste familie in die situatie zal zijn - ik vraag me af of U zichzelf dan nog zo belachelijk zal maken door die ridicule vragen te stellen en het feit dat die vrouw in coma ligt te minimaliseren en te bagatelliseren - maar zo kennen we onze linkse wereldverbeteraars weer - de daders zijn toch oh zo zielig en hebben nooit kansen gehad - het is allemaal de schuld van de smerige westerse racisten - wij dus!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Tiens tiens. en ik die me hier had laten wijsmaken dat het een spijtig zeldzaam gevalleke was. Maar wat u wel vergeet te vertellen, is dat onze heren van 't gerecht misschien effe 'voorhechtenis' hadden kunnen overwegen?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 26 mei 2009 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat - in casu - de mensen van Geraardsbergen en omstreken het recht hebben om afdoende beschermd te worden. Dat gaat nu voor een eventueel fout voorarrest (in afwachting dat het gerecht zo goed is om duidelijkheid te scheppen).
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen in Geraardsbergen (sommigen althans) zouden het recht wel eens in eigen hand kunnen nemen - wat dan Pietje?
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die gasten zijn gesnapt op aangeven van getuigen. Ik zie niet in waarom de "waarde" van die getuigen niet zou mogen onderzocht worden.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het nog niet gebeuren - áls ze al veroordeeld worden - mogen ze naar huis - ofwel krijgen ze een enkelband en mogen gaan boksen - goh - een mens zou voor de lol iemand in coma gaan slaan - ge zijt beter af dan met een minimuminkomen te moeten leven in België!
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja wie weet die vrouw de voetzolen van de tieners aangevallen met haar gezicht. En die getuigen hebben dat dan verkeerd geïnterpreteerd. Het zou kunnen hé!
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 26 mei 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
#75 |
Burgemeester
|
![]() De mensen van Geraardsbergen hebben absoluut recht op bescherming. De 5 verdachten hebben echter ook het recht om onschuldig te zijn, en dus niet te worden opgesloten, tot uitspraak van het tegendeel.
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval zijn die twee belangen behoorlijk tegenstrijdig. Waar ik voor pleit is dat in zulke gevallen, de prioriteit niet langer gaat naar de rechten van de verdachten (enkele individuen) maar naar het recht op bescherming van de gemeenschap (de meeste andere individuen). Daartoe moeten wetten en strafprocedures veranderd worden.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Principieel zit hier iets in. Maar indien het waar is dat het hier gaat om mensen die dit soort misdaden geregeld plegen, dan lijkt voorlopige hechtenis me hier wel op zijn plaats. Het gaat om fysieke misdaden tegen personen, geen kruimeldiefstallen. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |