![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat was er dan mis met de rest?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarbij hoort een volmondig JA!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Dat zegt niks geef eens een voorbeeld.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Laten we eerlijk zijn: dat programma trok op niets
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Op deze vraag kan je alleen maar een racistisch antwoord geven. Het is soort van valkuil, die voor iedereen zou werken.
Maar dit neemt natuurlijk niet weg dat de 'pocket van Mohammed' uitspraak op het randje van racisme is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Saai en nietszeggend. Een dodelijke combinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben het eens met de topicstarter. Dit was een smerige en laffe aanval op Filip Dewinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef mij daarom maar debatten irl
Wordt er tenminste écht gediscussieerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had natuurlijk ook altijd CHINEZEN kunnen antwoorden. Dan had ik graag het gezicht van katleentje cools gezien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Mensenlief zeg, zo'n debiele vraag...
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Ik ben blij dat we tenminste daarover met de linkerzijde eens kunnen zijn: de verkleutering neemt dramatische vormen aan!
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 1 juni 2009 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa nee: had hij gewoon gezegd dat de tijd dat we konden kiezen al lang voorbij is omdat ze hier nu alletwee al ruim vertegenwoordigd zijn, had ik hij zeker de waarheid gezegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan een tandarts vraag je toch ook niet : "Mag ik uw tand trekken met deze nijptang van de Gamma of mag ik hem uitkloppen met mijn voorhamer ?!" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, de VRT houdt er een rare vorm van humor op na. Ik denk dat alle kijkers wegzappen op het moment dat die flauwekul getoond wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noemen ze het niet "de kennedy's" of zo? waarbij dan telkens een blijkbaar "niet-verrijkte" vlaming vanonder zijn kerktoren in een onbestaand dialect zijn achterlijkheid komt tentoonspreiden? en wij worden dan verondersteld om daar héél hard mee te lachen? heb ik één keer gezien, maar toen dacht ik "arm vlaanderen" dat ze met zo'n staatsomroep opgescheept zitten. het humorgehalte op VTM is trouwens niks bete: kweken ze die zogezegde "grappige programmamakers" zelf of zo?
|
![]() |
![]() |