![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan geen kwaad met een meer militaire operatie.
dat heeft men gedaan in charleroi dus waarom kan dat niet in Brussel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe weet je trouwens dat het altijd marokanen waren? Citaat:
Vermeulen geen idee wat die zou gezegd hebben hierover. http://books.google.be/books?id=XLIE...sec=frontcover
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Volgens wie?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Ik ben niet repersentatiek voor gans belgië, alleen moeten we vaststellen dat de gevangenissen vol zitten met mensen van marokaanse afkomst, dat zal wel zijn redenen hebben zeker. 2) Een redelijk percentage werd opgepakt, vandaar dat we weten dat het marokanen waren. 3) Welke de redenen van hun crimineel gedrag ook zijn , volgens Van San culturele, volgens Vermeulen ook godsdienstige, feit is dat ik er last van heb en feit is dat ik daarom op een partij ga stemmen die deze mannen gaat aanpakken. Is dat verboden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken het rapport Van San en ik las "Het Marokkanendrama" van Fleur Jurgens. Daaruit blijkt dat er culturele, sociologische én religieuze redenen zijn voor het foutlopen van veel te veel Marokkaanse jongeren. Ik ken de straten in Ribeaucourt, Zwarte Vijvers e.d.m. en ik weet wat zich daar afspeelt. Het is geen plaats waar je wil opgroeien, en veel te jonge kinderen zien en beleven daar dingen die je je kind niet toewenst. Ik ken ook Marokkaanse jongeren die hun uiterste best doen om uit dat moeras te raken, en velen die er ook echt uitkomen. Vaak hebben ze meer fut en levensernst dan de doorsnee verwende Vlaamse jongeren. Die gasten verdienen onze steun, voor henzelf maar ook voor ons. Als het VB "die mannen" die het verknoeien, echt wil aanpakken, zou het best beginnen met degenen die het goed doen, te erkennen en te steunen. Tenminste, als het de bedoeling is het probleem op te lossen en niet het in stand te houden. Want momenteel ziet het er eerder naar uit dat het VB de perfecte tegenhanger is van de traditionelen die het probleem lieten verrotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar vna san zegt dat niet hoor, ik geef je haar studie hierboven, waarom lees je die zelf eens niet. Vermeulen? Zoals ik al zei: katholieke polen zijn net zo crimineel als marokaanse moslims (eigenlijk enkel de jognesn, de marokaanse meisjes zijn veel minder crimineel zelfs minder dan autochtoonse, zie van san rapport voor dat) gaat hij dan ook de conclusie trekken dat de kerk dat ook promoot? Denk toch eens na voor jezelf ipv dat over te laten aan andere. Dat is wat mij het meeste stoort aan verkiezingen altijd, niet de politici maar de mensen die hen slaafs volgen zonder ooit na te denken. En wat denk je dat het VB gaat doen? De meeste van die marokanen zullen hier geboren belgen zijn dan marokaanse afkomst, terugsturen kan daar gewoonweg niet mee. Strengere straffen? Akkoord vind ik ook, maar kijk naar de VS: enorm strenge straffen maar wel meer misdrijven dan in belgie (%) dus straffen alleen is niet genoeg en daar faalt het programma van het VB compleet.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten niet wat het VB zal doen als het aan de macht zou komen. Wat we wel weten, is dat alle andere partijen het probleem hebben laten verrotten tot de bijna-burgeroorlog waar we vandaag voorstaan. En ik zie nergens de wil om het eindelijk eens echt te gaan aanpakken, zoals je dat bijvoorbeeld wel al enkele jaren in Nederland ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, maar niet interessant. Wat mij interesseert is wat nu gebeurt: dat degenen die het de voorbije 30 jaar laten rotten hebben dat nog steeds voortzetten, én hoe we daar gaan uitgeraken. Laat je asjeblief niet biologeren door het VB zeg, de problemen zijn erg genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ontkennen dat de gevangenissen vol zitten met allochtonen en in het bijzonder van mensen van marokaanse afkomst, is hetzelfde als het bestaan van het zonlicht ontkennen. Nederland zit trouwens met hetzelfde probleem, u moet maar eens kijken naar het programma Opsporing verzocht, men zoekt daar in overweldigende meerderheid misdadigers van het Noord-Afrikaanse tijpe. 3) Waarom zou een actieve reimigratiepolitiek niet mogen toegepast worden . Veel Marokanen hebben een dubbele nationaliteit, het blijft een te overwegen optie. 4) De Marokaanse gemeenschap moet maar de kansen grijpen die hen worden aangeboden. Als studeren voor hen niet belangrijk is, dan moeten ze daar de gevolgen maar van dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat je beter (d.i. correcter) ben dan dat, maar waarom moeten linksen als het over het onderwerp 'migranten & criminaliteit' gaat altijd, maar dan ook altijd, fixeren op het Vlaams Belang? Kunnen jullie eens niet naar het onderwerp zelf komen, en een analyse maken zonder het VB daar van verre of dichtbij in te betrekken? Indien niet, dan toon je jammerlijk aan dat je niet in een oplossing geïnteresseerd bent. Indien wel, dan zal ik het met belangstelling lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Denk zelfs dat dit tegen bepaalde internationel verdragen is . Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de school waar mijn kinderen gaan, ik geef toe, het is geen gemakkelijke school probeert men al jaren één leerling van Turkse of Marokaanse afkomst het eerste middelbaar te laten overleven, wel dat lukt nooit of haast nooit , dit terwijl kinderen van bijvoorbeeld Servische of Russische afkomst dat wel lukt en deze zelfs haast zo goed presteren als Vlaamse kinderen. Als je dit alles ziet, dan moet je toch tot de conclusie komen dat er ergens een cultureel probleem is, of minstens een probleem van atitude . Het toppunt is dan nog dat ze achteraf gaan zeiken over het feit dan kun kinderen niet hoger op te sociale ladder komen. Wel, wie is daar verantwoordelijk voor, wij of zij. Als ik niet gestudeerd had , kon ik ook niet doen wat ik nu doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |