![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat precies Wilders' motivering is kan ik niet peilen; voor zijn gezondheid hoeft hij het niet te doen, echt rijk wordt hij er evenmin van en een leven onder constante bewaking kan ik mij niet als prettig voorstellen.
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een altruistische martelaar?
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 12 juni 2009 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof wel dat hij echt begaan is met het welvaren van Nederland. Aan het dagelijks nieuws kun je zien dat hij weet waar hij over praat. Wilders was enige perioden in on/anti-westerse landen. Evenals indertijd bij de eveneens gedemoniseerde, verguisde en uiteindelijk vermoorde Fortuyn, komt "links" keer op keer (vertraagd) tot gelijklopende inzichten en propageert die dan als eigen vondsten. Hier bijvoorbeeld een PvdA-minister, Eberhard van der Laan: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...n__.html?p=2,1 Cijfers kunnen steeds moeilijker worden verdoezeld: http://www.uitkijk.net/chaos.php?do=imm
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|