Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2009, 00:30   #61
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat u hier nog niet geband bent, verbaast me. U kraamt ongelooflijk veel onzin uit en u doet niets anders dan veralgemenen. Van mag mij dat, maar het komt nogal idioot over.
Als Vlaams-nationalisten over Franstaligen zagen, dan weten we ook dat ze daar niet ALLE Franstaligen of Walen mee bedoelen. Waarom mag het woord Jood dan niet meer gebruikt worden?
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 01:03   #62
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat u hier nog niet geband bent, verbaast me. U kraamt ongelooflijk veel onzin uit en u doet niets anders dan veralgemenen. Van mag mij dat, maar het komt nogal idioot over.

F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 06:34   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Alle Vlaamse politici moeten hun broek afdoen voor de moraalzionisten van Joods Actueel, ook Frank Vanhecke. Het moet maar eens afgelopen zijn met die minderheden die ons in eigen land de les spellen!
alle minderheden spellen de les in dit apenland

Frank Vanhecke en Vlaams Belang stelt wel zoals het is en daarvoor moet je de broek niet afdoen, enkel de waarheid vertellen... "ware woorden zijn niet altijd mooi"

De Joden in Antwerpen hebben nieuwe vijanden en het zijn geen neonazi's maar "jongeren" die denken dat ze de Palestijnen hier moeten wreken. Ook in Parijs zijn er incidenten geweest met zelfs een moord door zware slagen en foltering !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 09:59   #64
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Vlaams-nationalisten over Franstaligen zagen, dan weten we ook dat ze daar niet ALLE Franstaligen of Walen mee bedoelen. Waarom mag het woord Jood dan niet meer gebruikt worden?
Het woord 'jood' is leeg en nietszeggend. Daarmee heb je het zowel over de Ashkenazi als Sefardische of de Mizrahim, over Khazaren, orthodoxe joden als seculiere, zionisten als anti-zionisten en zoveel andere verschillen als tegenstellingen.

Hoe kun je nu iets algemeens zeggen over al die mensen en culturen zonder vierkant op je bek te gaan?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 12:46   #65
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Het woord 'jood' is leeg en nietszeggend. Daarmee heb je het zowel over de Ashkenazi als Sefardische of de Mizrahim, over Khazaren, orthodoxe joden als seculiere, zionisten als anti-zionisten en zoveel andere verschillen als tegenstellingen.
Dat zeg jij!
Jij noemt "jood" leeg, omdat je nooit de moed hebt gehad om je erin te verdiepen. Ik zou jou dus ook "leeg" kunnen noemen omdat ik jou niet ken.

Citaat:
Hoe kun je nu iets algemeens zeggen over al die mensen en culturen zonder vierkant op je bek te gaan?
Ik spreek niet over "de mensen". In geen enkele democratie zijn "de mensen" belangrijk, tenzij ze effectief georganiseerd zijn. En van zodra er organisaties zijn, treedt de ijzeren wet van de oligarchie in werking.

De joden hebben zich voor een minderheid altijd zeer sterk georganiseerd. Dit is een aantoonbaar gevolg van hun geweldige financiële macht.
Oud 13 juni 2009, 13:45   #66
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeg jij!
Jij noemt "jood" leeg, omdat je omdat je er niet hetzelfde over denkt als ik. Ik zou jou dus ook "leeg" kunnen noemen omdat ik jou niet ken.
Ik heb dat even aangepast voor je.
Oud 13 juni 2009, 15:31   #67
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ik heb dat even aangepast voor je.
En dan? Beter dat iemand dat voor zichzelf uitmaakt, dan dat hij de mening van de onverschillige, oppervlakkige meerderheid overneemt.
Oud 13 juni 2009, 15:33   #68
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
alle minderheden spellen de les in dit apenland

Frank Vanhecke en Vlaams Belang stelt wel zoals het is en daarvoor moet je de broek niet afdoen, enkel de waarheid vertellen... "ware woorden zijn niet altijd mooi"

De Joden in Antwerpen hebben nieuwe vijanden en het zijn geen neonazi's maar "jongeren" die denken dat ze de Palestijnen hier moeten wreken. Ook in Parijs zijn er incidenten geweest met zelfs een moord door zware slagen en foltering !
Op veel plekken in Europa zijn Joden (die zichtbaar Joods zijn) niet meer veilig. Uiteindelijk bereiken die anti-Israëliërs daarmee precies wat ze niet willen; een exodus van rijke en machtige Europese Joden naar Israël, om die staat nog meer te versterken.

Wie een gat graaft voor een ander...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 15:42   #69
Thomas VDB
Partijlid

Thomas VDB's schermafbeelding

Standaard

Frank Vanhecke slaat (zoals gewoonlijk) nagels met koppen.

Van joden heb je inderdaad nooit last. Van Aziaten ook zo goed als niet, van zwarte Afrikanen ook niet zo veel... van Noord-Afrikanen daarentegen, da's al een ander paar mouwen.
Thomas VDB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 15:45   #70
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas VDB Bekijk bericht

Van joden heb je inderdaad nooit last. Van Aziaten ook zo goed als niet, van zwarte Afrikanen ook niet zo veel... van Noord-Afrikanen daarentegen, da's al een ander paar mouwen.
Antillianen zijn de grootste criminelen die je zult vinden. Maar daar hebben jullie in Vlaanderenland geen last van.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 16:05   #71
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
wel, alles wel beschouwd lijken mij de Duitsers zelf de grootste slachtoffers van WO II te zijn.
Klopt, ja. Als je kijkt naar gebiedsverlies, de nefaste effecten op de ooit opbloeiende Duitse cultuur, de culturele Angelsaksische kolonisatie, de jarenlange bezetting door de Siegermächte die nog steeds niet ten einde is, ...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 juni 2009 om 16:06.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 16:06   #72
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:

Dan heeft een blinde van niets last, want hij ziet niets ... Een blinde ondervindt alleen maar gevolgen, want hij ziet geen oorzaken. Alan Greenspan is bijvoorbeeld een Jood die je nooit van je leven zult zien, maar die wel een dikke vinger in de huidige crisis heeft, waarvan wij allemaal de gevolgen ondervinden nu.
Oud 13 juni 2009, 16:09   #73
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan heeft een blinde van niets last, want hij ziet niets ... Een blinde ondervindt alleen maar gevolgen, want hij ziet geen oorzaken. Alan Greenspan is bijvoorbeeld een Jood die je nooit van je leven zult zien, maar die wel een dikke vinger in de huidige crisis heeft, waarvan wij allemaal de gevolgen ondervinden nu.
Goed, dat Joden een soms negatieve impact hebben op het binnenlandse en buitenlandse beleid van Amerika, kan ik gerust aannemen. Maar in Vlaanderen? Hoeveel macht hebben de Vlaamse joden? In Nederland heb je nog Job Cohen. Maar hier?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2009, 16:14   #74
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Goed, dat Joden een soms negatieve impact hebben op het binnenlandse en buitenlandse beleid van Amerika, kan ik gerust aannemen. Maar in Vlaanderen? Hoeveel macht hebben de Vlaamse joden? In Nederland heb je nog Job Cohen. Maar hier?
De Vlaamse regeringsonderhandelingen gaan door in het Errera-gebouw. Wie waren of zijn die Errera's?

Alle informatie kun je hier vinden: http://forum.politics.be/showthread.php?t=124764
Oud 14 juni 2009, 09:37   #75
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Ik vind het onvoorstelbaar hoe de Jodenhaat zo opeens terug is van weggeweest... Alsof dat lijden allemaal niks heeft betekend, alsof na 70 jaar er de spons over mag zonder blikken of blozen. Wel over mijn lijk, hoor.. De dag dat de Joden hier zwaar beginnen af te zien, kunnen ze op mijn volledige steun rekenen.

En Obama maar bloemekes gaan leggen in Auschwitz, Buchenwald of op klasuitstap naar Breendonk... En zeggen dat het VB de enige partij is die die mannen een beetje steunt.. sweet irony... ACHTERLIJK STRONTVLAANDEREN...

Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 11:47   #76
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Ik vind het onvoorstelbaar hoe de Jodenhaat zo opeens terug is van weggeweest... Alsof dat lijden allemaal niks heeft betekend, alsof na 70 jaar er de spons over mag zonder blikken of blozen. Wel over mijn lijk, hoor.. De dag dat de Joden hier zwaar beginnen af te zien, kunnen ze op mijn volledige steun rekenen.
De verkeerde Joden hebben toen geleden volgens mij. De schuldige Joden hebben gewonnen.
Oud 14 juni 2009, 11:53   #77
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnforpresident Bekijk bericht
Die mannen van joods actueel kunnen het niet laten om te zagen. En het gaat er regelmatig over. Ze zouden beter naar Israël trekken en daar moraalridder spelen.
2
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 12:02   #78
Hans Jozef
Burger

Hans Jozef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alsof het daar allemaal om te doen is. Het VB zal nooit de Joodse gemeenschap voor het hoofd stoten - puur enkel en alleen - omdat dat in Antwerpen electoraal gezien nier erg strategisch zou zijn. In Antwerpen stemt meer dan de helft van de Joden op het Vlaams Belang. Dat komt door de houding van de partij tegenover de Islam.

(Ik heb dat alleszins eens gelezen in een artikel, niet zo lang gelede, weet wel niet meer waar dat zou staan, maar het artikel leek me wel degelijk.)
Hans Jozef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 12:03   #79
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
De verkeerde Joden hebben toen geleden volgens mij. De schuldige Joden hebben gewonnen.
Hoor uzelf eens bezig... Maar van zodra ik nu het woordje "Marokkaan" en "de goeden" en "de slechten" gebruik in 1 zin dan heb ik wel hommels met het CGKR.

Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 14 juni 2009 om 12:05.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 12:15   #80
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Ik wil gewoon niet dat het weer ontaardt in pogrommen zoals nog niet zo lang geleden in Antwerpen, m'n zoeteke...
Ik ook niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be