![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Als Vlaams-nationalisten over Franstaligen zagen, dan weten we ook dat ze daar niet ALLE Franstaligen of Walen mee bedoelen. Waarom mag het woord Jood dan niet meer gebruikt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Frank Vanhecke en Vlaams Belang stelt wel zoals het is en daarvoor moet je de broek niet afdoen, enkel de waarheid vertellen... "ware woorden zijn niet altijd mooi" De Joden in Antwerpen hebben nieuwe vijanden en het zijn geen neonazi's maar "jongeren" die denken dat ze de Palestijnen hier moeten wreken. Ook in Parijs zijn er incidenten geweest met zelfs een moord door zware slagen en foltering !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kun je nu iets algemeens zeggen over al die mensen en culturen zonder vierkant op je bek te gaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij noemt "jood" leeg, omdat je nooit de moed hebt gehad om je erin te verdiepen. Ik zou jou dus ook "leeg" kunnen noemen omdat ik jou niet ken. Citaat:
De joden hebben zich voor een minderheid altijd zeer sterk georganiseerd. Dit is een aantoonbaar gevolg van hun geweldige financiële macht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Ik heb dat even aangepast voor je.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een gat graaft voor een ander... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Frank Vanhecke slaat (zoals gewoonlijk) nagels met koppen.
Van joden heb je inderdaad nooit last. Van Aziaten ook zo goed als niet, van zwarte Afrikanen ook niet zo veel... van Noord-Afrikanen daarentegen, da's al een ander paar mouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, ja. Als je kijkt naar gebiedsverlies, de nefaste effecten op de ooit opbloeiende Duitse cultuur, de culturele Angelsaksische kolonisatie, de jarenlange bezetting door de Siegermächte die nog steeds niet ten einde is, ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 juni 2009 om 16:06. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle informatie kun je hier vinden: http://forum.politics.be/showthread.php?t=124764 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik vind het onvoorstelbaar hoe de Jodenhaat zo opeens terug is van weggeweest... Alsof dat lijden allemaal niks heeft betekend, alsof na 70 jaar er de spons over mag zonder blikken of blozen. Wel over mijn lijk, hoor.. De dag dat de Joden hier zwaar beginnen af te zien, kunnen ze op mijn volledige steun rekenen.
En Obama maar bloemekes gaan leggen in Auschwitz, Buchenwald of op klasuitstap naar Breendonk... En zeggen dat het VB de enige partij is die die mannen een beetje steunt.. sweet irony... ACHTERLIJK STRONTVLAANDEREN... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Ik heb dat alleszins eens gelezen in een artikel, niet zo lang gelede, weet wel niet meer waar dat zou staan, maar het artikel leek me wel degelijk.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 14 juni 2009 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |