![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Gebruik jij proton? | |||
Ja! Dit is ongelooflijk handig! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
Ja, regelmatig |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
Mja, ik gebruik dat wel eens |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
Goh ja, maar echt wel uitzonderlijk |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Nah, het zegt me niks |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Oeh nee, wat een rotding |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Proton? Wa's da? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Proefde gij der nog wel iets van ??? Ik dacht al eerder dat uw keelgat werkte volgens het systeem waterval ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je merkt het verschil vooral na twee dagen. Meestal is een brod van de supermarkt dan beenhard, en het brood van een goeie bakker smaakt dan nog vers.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwah... ik ken vele bakkers waar het brood gewoon lucht is terwijl je in sommige supermarkten een broodje krijgt waarvan de sneden erg stevig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de omgekeerde ervaring helaas. Maar het kan zijn dat jij toevallig een goede bakker hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Er zijn bakkers die hun brood volsteken met varkensvet en hondehaar ed, dat blijft dan superzacht. Maar je moet er maar zin in hebben om die troep te eten hé. Geef mij dan maar een brood van de GB ofzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakkers die broden bakken op de manier en met de ingrediënten van 30 jaar terug, krijgen een brood dat een week mals blijft. Brood van een ietwat deftige bakker blijft ook enkele dagen langer vers, dan dat van derderangsbakkers of de meeste grootwarenhuizen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe zoals ik : neem een klein brood van de géébéé, en neem een klein brood van de bakker...
Dat van de GB lag in de builbak
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor of na je het gekocht hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het ligt naast het bier, dus ik veronderstel dazt het nog in orde is ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bier heeft dan ook een helende werking op mens en brood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uiteraard bakt iedere bakker op exact dezelfde manier als debbie's bakker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Het gaat over een algemene tendens. Je hoeft me niet te geloven hoor. Maar als je zou weten wat er in je brood zit dan zou je daar geen zin meer in hebben. Zelfs hondehaar, raar maar waar. Maar eet jij maar gerust je boterham en doe maar alsof alleen mijn plaatselijke bakker die troep in zijn brood smijt. Geen probleem mee. Ik lig er echt niet wakker van wat jij binnen speelt hoor. De tijd dat ik de wereld wilde verbeteren ligt ver achter me, kan me geen rotmoer meer schelen. Ik denk alleen nog aan mezelf tegenwoordig. Heb wel de bewijzen trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Lees het magazine "Men's Health" ( Juni / 2009 ) daar gaf men uitleg over de ingrediënten dewelke wij vandaag de dag terug vinden in ons brood ,meer bepaald broodverbeteraars !
Brood bevat het volgende: E471 & E482 zijn emulgatoren die meestal gemaakt worden van slachtafval van slachterijen, het gaat daarbij om varkensvet. Ze hebben tot doel het vet en 't water beter te binden. Daardoor wordt het deeg sterker en worden er meer gassen geproduceerd ( luchtiger ). Tevens zorgen ze voor een krokantere korst. E920 zorgt voor een deeg dat elastischer is en verkort de bereiding. E920 wordt voornamelijk gewonnen uit KIPPENVEREN en HONDENHAAR! Wie dit alles niet gelooft, ga maar op zoek via internet hé. We hebben de luxe van google dus zoek het maar uit. Dat heb ik ook gedaan. Aan allen die dachten dat brood gezond is en dat het bestaat uit meel, water en zout.... smakelijk hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na deze draad gelezen te hebben, besef ik dat ik den broodautomaat vergeten ben, en ik heb geen kleingeld.
een van de weinige momenten dat ik cheer voor proton: ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 24 juni 2009 om 23:40. |
![]() |
![]() |