![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof het niet. En ik wil dat soort maatschappij ook niet hier, waarin vrouwen niet naast een vreemde man kunnen staan zonder hun haar af te dekken. Wie wel zo'n maatschappij wenst, doet dat imho uit pure vrouwenhaat. En eenmaal je dat aanvaard hebt, kan je met hetzelfde argument dat jij gebruikt, ook een moslim man goedpraten die geen hand wenst te geven aan vrouwen. Vrouwenhaat is de gemene deler. Niet verwonderlijk dat sommige katholieken dat verdedigen.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wordt het de allerhoogste tijd dat ze van kleinsafaan eens wat anders gaan leren!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Vrouwenhaat is de gemene deler. Niet verwonderlijk dat sommige katholieken dat verdedigen.
Juist.
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als er sommige mensen hun naakt voelen zonder een hoofddoek wie ben jij (of ik) om dat tegen te spreken. Nogmaals doen ze u hiermee kwaad? Als ik morgen in een tanga op straat loop ben ik ook NIET naakt maar toch is de kans groot dat de politie mij zal oppakken. Terwijl ik HELEMAAL NIET naakt ben. Welk punt maakte u alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen ZONDER hoofddoek is dus NAAKT - waarschijnlijk zelfs ... hoeren? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jahmaar - jij bent dan ook een aandachts'hoer' eh.
![]() ...en iedereen zonder hoofddoek is een échte hoer! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verschillende van onze moeders voelen zich ook naakt als ze een te lage décolté hebben of geen onderrok dragen, wil dit nu zeggen dat WIJ onze vrouwen geïndoctrineerd hebben? Wat voor onzin is dit? Zijn mensen nu al niet meer vrij om preuts te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat niet wil of kan is vrij om betere oorden op te zoeken. 2de X; Is dat zo moeilijk? Maar euh - mijn standpunt in dat hele kopdoek-gebeuren; ik ben volledig pro hoor - ik zou niet liever willen dan dat élke moslima zich 'onderscheidt' - zelfs moslimse mannen moedig ik aan om zich te 'onderscheiden'! Kwestie van ze te herkennen! Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 juni 2009 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn pet'loos' eh - simpel zat.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is er iets grondigs mis met hun opvoeding. Een gedeeltelijke ontzetting uit de ouderlijke macht is dan misschien wel aangewezen, én een heropvoeding van staatswege.
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En voor zover ik weet is er GEEN wet die hoofddoeken verbied, en nee een schoolreglement is geen wet. Bent u dan de enige die in zijn schoolcarriere NOOIT een regel heeft overtreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Natuurlijk hebt u alle wijsheid in pacht. Mijn excuses om zo dom te zijn. Wat zouden we zijn zonder zulke superieure mensen als u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmmm - ja, dat van dat vliegtuig en het land verlaten heb ik al een 10tal jaren geleden gedaan, ik vond Blg. toen al een beetje 'eng' worden. Hmmm - ja, ik heb ook wel eens schoolreglementen aan mn laars gelapt - laat dát nou net zo leuk wezen aan je schooltijd - maar élke dag opnieuw de schoolreglementen aan je laars lappen zou toch niet zo gezond geweest zijn voor mijn 'schoolcarrière' - maar, ik moet dan ook eerlijk toegeven, ik was een braaf meiske, een makkelijk kind dat zich snel neerlegde bij beslissingen en regeltjes van hogerhand - het heeft me geen kwaad gedaan hoor! IK voel me tenminste NIET naakt zonder hoofddoek. Mijn haar is dan ook ongeveer 1 meter lang - ik zou waarschijnlijk een heel laken nodig hebben! Het gevoel van mijn haren die los in een zomerbriesje wapperen is dan ook (bijna) het heerlijkste wat er is voor mij. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 juni 2009 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaah juist - hoe kon ik dat nou vergeten.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jaja ik weet dat dat de visie is van de alternativo's die leven van de subsidiekraan of een uitkering. Neemt niet weg dat dat systeem op zijn laatste benen aan het lopen is, wegens onbetaalbaar. Het zal een ruw ontwaken worden... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 juni 2009 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat dat niet jouw fout is, jongen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaha, vooral voor degene die leeft van de belastingcenten van diezelfde 'kleinburgertjes'!
![]() |
![]() |