![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4 De rest is ook rot ![]() Laatst gewijzigd door debbie : 28 juni 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op mijn kot had zich een kolonie genesteld in mijn vuilbak. Vorige week heb ik mij lustig geamuseerd met die rotbeesten een voor een met de hand dood te slagen. Dadelijk ga ik terug om ginds te kuisen, en als ze er terug zitten koop ik gewoon een bus insecticide
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij voorkeur ook vooral plaatsen in de keuken. Nu ja... tenzij je je keuken elke dag blinkend en zonder een bordje afwas achterlaat, is dat de plaats waar ze nogal graag vertoeven. Je kan eventueel ook gewoon een pint uitgieten in zo'n glas met cellofaan of alu-folie, maar ik denk dat azijn niet zo snel verschaalt. Maar soit, om op een andere kritiek terug te komen... indien niet te sterk, ben ik zelfs dol op de geur en smaak van azijn. Moet de reden zijn waarom een stevige mayonaise mijn ideale frietjes saus is ![]() ![]() PS: grappenmakers mogen het obligate "azijndrinker", "azijnpisser" of "verzuurde" wel achterwege laten wegens op voorhand voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() That'll be the day. Wil ie op tijd komen en klopt ie van gewoonte nog even op de plaats waar ongeveer de wekker staat om maar net die 9 minuutjes extra te hebben. Hij gaat niet op tijd komen zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben vandaag de groenbak komen halen en ik heb hem helemaal uitgewassen.... dat helpt een pak ! Ze kwamen gewoon uit de garage man! Nu is het doenbaar, maar ik ga toch je tip ter harte nemen en een azijnglas op het vensterbankje zetten voor de overblijvers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dezer dagen gaat het zeker niet helpen. Je moet al liegen om te denken dat je een half uur na een douche bij dit weer al weer niet bezweet rondloopt en dat hebben die rotbeestjes graag. Nu ja... tenzij je de ramen dicht kan houden en dag en nacht de airco op hebt. Maar ja... dan ga je weer zitten hoesten en niezen dat het geen naam heeft. Ik pik mijn collega's die niet roken er zo uit als airco-people ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom? Zijn het uw moeder, uw schoonmoeder en uw grootmoeders?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, vanaf nu laat ik het groen)afval eerst in een dichtgeknoopte plastiek zak liggen en kieper ik die uit de dag dat ze komen ophalen. ------------------- ps.: zoete reuk uit je kinderjaren? Roos-vicé ? om uw tutter in te wrijven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2009 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. de geur wordt weggeblazen en daar komen ze net op af. 2. zelfs de mensen die beweren "zoet bloed" te hebben zullen op een warme nacht met alle ramen open moeten toegeven dat ze amper een muggenbeet hebben als ze 's nachts slapen met een ventilator op hen gericht (ook al liggen ze amper gekleed bovenop hun dekens of dekbed). Muggen en zeker die Droso's kunnen gewoon niet deftig vliegen in zulke luchtstroom. Dus: 1. vensterbankje ok, maar dat venster moet dicht. 2. zet het waar die racistpolitics.be beesten vooral hangen. 3. het vergt wat geduld. waar die beesten zitten komen er vaak meer doorheen het raam op een dag dan er verzuipen in dat glas azijn. 4. zorg dat er geen tocht is in de buurt van dat glas... de geur mag verspreiden maar die beesten kunnen niet op tegen wat tocht. 5. zet er meer dan eentje. ze houden van keukens en toiletten, hoe proper je ook denkt dat je die houdt. met veel schrobben en wassen heb je nog steeds niet de geur (voor ons amper te merken) uit de afvoer weggewerkt. En nu ga ik dit gezegende topic maar laten. Ik wou me even engageren voor iemand die de plaag ook kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hatelijk zijn die beestjes. Zodra ik er één zie ga ik er als een razende achteraan om die dood te meppen. Maar als het een aantal dagen erg warm is zijn ze daar weer grrrr. Ik zou eigenlijk ook mijn ramen dicht moeten houden maar dat zie ik nu ook weer niet zitten als het zo warm is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bij ons komen ze geen groenafval ophalen. Ik woon dan ook in een achterlijk plaatsje (Menen) ![]() Nu ja, als het erg warm is, is het hoe dan ook lastig hé. Een tuin of koer ofzo heb ik niet en mijn vuilniszak stinkt zo erg dat je zou denken dat er een dood beest in ligt, vreselijk gewoon. Zal die stank nog moeten volhouden tot maandagavond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja... larven. Ze kropen met een paar honderd op de muren van onze keuken. Heel het gezin met vliegenmeppers, sloefen, insecticiden, kalenders en aambeelden aan de slag om het laatste van die mormels van onze gewijde ontbijttafel te weren en uiteraard bij uitbreiding de hele keuken. Nog een tweede keer voorgehad toen de kuisvrouw onachtzaam de inhoud van het etensbakje in de warme garage in een vuilnisbak goot. Ik ben niet zo voor anti-insect dingen (behalve mijn goede vriend Ti-tox Total die de grootste spin meteen doet dansen en doodvallen... moest ie maar geen spin zijn) maar toen hebben we in die garage twee bussen verdelgers leeggespoten en de deuren en ramen er naartoe moeten sluiten. PSSSSHHHHHHT ![]() Het is mijn immateriële vriend geworden ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juli 2009 om 20:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga ook zo'n bus insectenverdelger halen. Ben er ook niet echt voorstander van maar het moet wel leefbaar blijven hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Ik heb nooit in Antwerpen gewoond. Eerst in Tielt, toen in Duitsland en daarna in Menen (West-Vlaanderen). Waarom dacht je dat ik in Antwerpen gewoond heb? Kom ik ruimdenkend over misschien hahahaha. Grapje hoor maar West-Vlamingen zijn echt heel bekrompen over het algemeen. Zolang ze niet merken dat je zelf geen West-Vlaming bent is het wel ok en dan zijn ze wel vriendelijk maar anders heb je het zitten hoor; De meesten hier moeten niet veel weten van mensen die geen West-vlamingen zijn.
Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het wel bijna eens aan de stok gehad met een arbitter. Hij zij: Ge moogt de wapens in pakken. (maar dan in het W-Vlms) Ik had verstaan: We gaan er ene pakken (dus ik weg naar de kantine) Ook nog een flauwe anecdote: Een west-vlaming: Joah, zet u hinder nekere. Ik: Woar z'n hier die stoeltjes?
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik hier kwam wonen wilde ik dat dan ook meteen leren en dat lukte enorm goed. Het is eigenlijk vooral de middenklasse die nogal moeilijk doet hier. Ze proberen altijd AN te praten (wat hen niet erg goed af gaat) Hebben ze complexen? Zou kunnen maar in elk geval staan ze enorm negatief tegenover mensen die geen West-vlamingen zijn. Wat de oorzaak ervan is weet ik niet. Maar in elk geval hebben mensen uit Antwerpen, Limburg, .... het hier heel moeilijk. Zelfs leraars doen vaak echt wel dwars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de west-Vlamingen die ik ken zijn op een aantal na allemaal over de 50.
![]() |