![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet je echter ontgoochelen, jou vermeende feiten deden zich niet voor. Ik zie dus geen reden om paddo's te verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...leeft_val.html http://www.spitsnieuws.nl/archives/b..._uit_raam.html http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...ncidenten.html Dat zijn gewoon 3 artikeltjes waar ik na 2 minuten googelen al op uitkwam. Er zijn er ongetwijfeld veel meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://fhjfactcheck.wordpress.com/20...-niet-bewezen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zal wel een complot zijn van de Nederlandse media tegen de paddo's ... Slim gezien van jou ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het artikel gelezen? http://fhjfactcheck.wordpress.com/20...-niet-bewezen/ Dan verwacht ik toch iets sterker als argumentatie. Ik verwacht ook nog bewezen feiten; in afwachting zie ik geen reden om paddo's te verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, ik heb geen enkel krantenberichtje meer gelezen over jongeren die uit ramen vallen in Nederland na het gebruik van paddo's sinds de overheid er een punt achter heeft gezet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het 17-jarige Franse meisje Gaelle Caroff, dat in maart 2007 het van Amsterdamse Nemo de dood tegemoet sprong, was daarbij mogelijk onder invloed van paddo’s. Maar zeker is dat niet. Zo staat te lezen in twee rapporten. Toch berichtten bijkans alle media erover alsof het paddogebruik een vaststaand feit is. Hoe kan dit? En is de berichtgeving mede oorzaak van het uiteindelijke paddoverbod dat op 1 december 2008 van kracht werd? " http://fhjfactcheck.wordpress.com/20...-niet-bewezen/ Citaat:
"Waar baseren journalisten hun berichten op? Bij geen enkel incident is vastgesteld dat paddo’s de absolute veroorzakers waren. Dat blijkt uit twee rapporten: Het adviesrapport van het CAM (Coördinatiepunt Assessment en Monitoring nieuwe drugs; geeft advies aan het ministerie van Volkgezondheid, Welzijn en Sport) en het vonnis in een kort geding van het VLOS (belangenvereniging smartshops) tegen het ministerie van VWS. Bij de meeste incidenten was er sprake van ‘polydruggebruik’, de gebruiker was onder invloed van vermoedelijk paddo’s in combinatie met alcohol of andere drugs. Of er was geen sprake van paddogebruik. De persoon in kwestie had dan een psychose." Misschien lag het aan de alcohol? Gelukkig berichten de kranten niet over elke dodelijk ondeval bij alcoholgebruik. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 6 juli 2009 om 20:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was een buitenlandse die psychotisch was en bovendien gezopen had, voordat ze paddo's nam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb in 2008 een petitie ondertekend dat ik tegen het paddoverbod ben.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 juli 2009 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Productie ook legaliseren is de oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je vergeet nog reguleren. Ik weet het, een moeilijk woordje voor een liberalist
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 juli 2009 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het geen vooroordelen en clichés zijn onthoud Savatage het toch niet, *KNIP*.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door Akira : 7 juli 2009 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Onozelaar(, kijk eens naar bvb Portugal . de rest van de wereld, kort door de bocht en compleet onwetend, dat is je reactie !
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat valt er dan eigenlijk te zien in Portugal? Ik was er een maand geleden nog op reis en ik ben nergens een coffeeshop tegengekomen en ik heb niemand op straat zien smoren. Ik ben nochtans in de 3 grootste steden van het land geweest en in een tiental andere regio's. Wel heel wat grafiti op de muren van "legalise it" enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Zijn graffiti daar dan gelegaliseerd?
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er dan subjectief aan mijn waarneming? Ik zeg dat ik nergens mensen openbaar op straat drugs heb zien gebruiken, noch heb ik één coffeeshop gezien. Wat valt er dan zo te zien in Portugal van hun softdrugsbeleid?
|
![]() |
![]() |