![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om nog maar te zwijgen van die zatte Duitsers met hun dwaze liedjes. Ik herinner me er zelfs nog eentje, zie:
'Er hat ein Kopf es sieht aus wie ein Knie und das kommt, ja das kommt von der Chemotherapie.' Stom, he? Dat kunnen toch enkel maar Duitsers zijn, nietwaar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg het toch: Rock Werchter is dood.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch sfeermakend? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was fan-tas-tisch!!
En nu ga ik slapen. Maar eerst nog even wat after sun. Aw wat doet het pijn. Laatst gewijzigd door Zeno! : 6 juli 2009 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het gezien hoe fan-tas-tisch het was: overal alles smerig en vuil. Hoeveel ton afval hebben jullie daar achtergelaten? Alle weien vol arrogant en dom "progressief" weggegooide verpakkingen van fastfood. De vuilzakken aan beide kanten van de Werchtersesteenweg, hooo maaaar, die zijn leeeeg.
Wat gaan jullie daar eigenlijk doen? Ze moesten Rock Werchter verbieden en de weien teruggeven aan wie daar eerst van kon genieten: de schapen verdorie. Weg met Rock Werchter ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 juli 2009 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() 1dagje geweest: donderdag
Fleet Foxes was erg goed, Placebo was verrassend goed. The Prodigy was ook wel indrukwekkend, maar objectief gezien is het natuurlijk wat belachelijk om naar 2 spastisch op en neer springende kwieten te kijken die daar het publiek wat staan uit te schelden. Laurent Garnier was bij momenten ook nog plezant, Tiga is ok maar voor 't zelfde geld heeft die daar vooraan gewoon z'n CD'tje opgelegd, voor zoiets moet je eigenlijk niet naar een festival komen. Ik heb het eigenlijk niet zo voor Werchter. Te veel volk, te veel toeristen(niet verrassend als je plots dingen als Lady Gaga of Milk Inc begint uit te nodigen), erg duur en maar 2 podia. Dan ga ik liever naar wat kleinschaligere dingen of het vele diversere Pukkelpop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() hoeveel heeft dan nu eigenlijk gekost, zo 4 dagen werchter?
kan iemand mij dat eens zeggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat dat afval betreft: al eens nagegaan wat jijzelf zoal aan afval produceert? De wei wordt continu opgekuist al is dat natuurlijk niet evident met 80.000 mensen. Het is echter 's nachts dat er grote kuis wordt gehouden: 's morgens kom je telkens op een propere weide. Na het festival staat er trouwens een leger klaar om geen vuiltje achter te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo'n 265 euro.
Laatst gewijzigd door Zeno! : 6 juli 2009 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne, je weet niet eens wat ik zoal doe, sukkelaar. Mij hoef je over Werchter echt geen lessen te geven, maat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En was het leuk, die wandeling over de Werchtersesteenweg? Je goed kunnen opwinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is je probleem, vent? Gewoon omdat je zelf daar geweest bent, mag er geen kritiek gegeven worden ofzo? Typisch. Loser.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ga eens even een paar reacties terug en kijk eens wie hier begonnen is met z'n gal te spuwen. (is wel wat anders dan gewoon kritiek geven wat best mag) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak jezelf niks wijs. Voor wie daar in de buurt woont, is er geen plezier aan dat festival. Maar dat telt uiteraard niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn professionele firma's bezig met de opkuis trouwens. Wandel morgen nog eens over de Werchtersesteenweg... al zullen er dan weer auto's over razen, met alle uitlaatgassen vandien... Maar dat zie je niet hé. Citaat:
ps: geen scheldwoordje, deze keer? |
||
![]() |
![]() |