Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2009, 09:03   #61
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht

en sommigen die aan het feesten waren wss
Om nog maar te zwijgen van die zatte Duitsers met hun dwaze liedjes. Ik herinner me er zelfs nog eentje, zie:

'Er hat ein Kopf
es sieht aus wie ein Knie
und das kommt, ja das kommt
von der Chemotherapie.'

Stom, he? Dat kunnen toch enkel maar Duitsers zijn, nietwaar?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2009, 09:08   #62
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Allé komaan, een cáva-bar!
Ik zeg het toch: Rock Werchter is dood.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2009, 09:09   #63
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Om nog maar te zwijgen van die zatte Duitsers met hun dwaze liedjes. Ik herinner me er zelfs nog eentje, zie:

'Er hat ein Kopf
es sieht aus wie ein Knie
und das kommt, ja das kommt
von der Chemotherapie.'

Stom, he? Dat kunnen toch enkel maar Duitsers zijn, nietwaar?

Toch sfeermakend?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2009, 09:13   #64
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Toch sfeermakend?
Vooral om drie uur 's nachts wanneer jij vergeefs probeert in slaap te raken op de achterbank van je auto en er vlak naast je een tent vol met van die kerels zit...
Oud 3 juli 2009, 09:29   #65
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Vooral om drie uur 's nachts wanneer jij vergeefs probeert in slaap te raken op de achterbank van je auto en er vlak naast je een tent vol met van die kerels zit...
Welkom op festivals!
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 13:23   #66
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het was fan-tas-tisch!!

En nu ga ik slapen. Maar eerst nog even wat after sun. Aw wat doet het pijn.

Laatst gewijzigd door Zeno! : 6 juli 2009 om 13:24.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 13:49   #67
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het gezien hoe fan-tas-tisch het was: overal alles smerig en vuil. Hoeveel ton afval hebben jullie daar achtergelaten? Alle weien vol arrogant en dom "progressief" weggegooide verpakkingen van fastfood. De vuilzakken aan beide kanten van de Werchtersesteenweg, hooo maaaar, die zijn leeeeg.

Wat gaan jullie daar eigenlijk doen? Ze moesten Rock Werchter verbieden en de weien teruggeven aan wie daar eerst van kon genieten: de schapen verdorie.

Weg met Rock Werchter
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 6 juli 2009 om 13:49.
Oud 6 juli 2009, 13:56   #68
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...en zo is ook graspop
Zolang ik daar gratis naar binnen kan, kan het mij feitelijk geen ruk schelen. Mocht ik zelf mijn inkom moeten betalen, dan zagen ze mij daar eerlijk gezegd wellicht ook niet meer.
Oud 6 juli 2009, 14:13   #69
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

1dagje geweest: donderdag

Fleet Foxes was erg goed, Placebo was verrassend goed. The Prodigy was ook wel indrukwekkend, maar objectief gezien is het natuurlijk wat belachelijk om naar 2 spastisch op en neer springende kwieten te kijken die daar het publiek wat staan uit te schelden. Laurent Garnier was bij momenten ook nog plezant, Tiga is ok maar voor 't zelfde geld heeft die daar vooraan gewoon z'n CD'tje opgelegd, voor zoiets moet je eigenlijk niet naar een festival komen.

Ik heb het eigenlijk niet zo voor Werchter. Te veel volk, te veel toeristen(niet verrassend als je plots dingen als Lady Gaga of Milk Inc begint uit te nodigen), erg duur en maar 2 podia. Dan ga ik liever naar wat kleinschaligere dingen of het vele diversere Pukkelpop.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 14:18   #70
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

hoeveel heeft dan nu eigenlijk gekost, zo 4 dagen werchter?
kan iemand mij dat eens zeggen?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 15:10   #71
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik heb het gezien hoe fan-tas-tisch het was: overal alles smerig en vuil. Hoeveel ton afval hebben jullie daar achtergelaten? Alle weien vol arrogant en dom "progressief" weggegooide verpakkingen van fastfood. De vuilzakken aan beide kanten van de Werchtersesteenweg, hooo maaaar, die zijn leeeeg.

Wat gaan jullie daar eigenlijk doen? Ze moesten Rock Werchter verbieden en de weien teruggeven aan wie daar eerst van kon genieten: de schapen verdorie.

Weg met Rock Werchter
Ach kijk, de verzuurde Vlaming. Blijf jij maar lekker binnen achter je pc zitten terwijl andere mensen doen waar ze verdorie recht op hebben: plezier maken. Even alle stress vergeten en 4 dagen genieten van muziek & vrienden.

En wat dat afval betreft: al eens nagegaan wat jijzelf zoal aan afval produceert? De wei wordt continu opgekuist al is dat natuurlijk niet evident met 80.000 mensen. Het is echter 's nachts dat er grote kuis wordt gehouden: 's morgens kom je telkens op een propere weide. Na het festival staat er trouwens een leger klaar om geen vuiltje achter te laten.
Oud 6 juli 2009, 15:11   #72
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
hoeveel heeft dan nu eigenlijk gekost, zo 4 dagen werchter?
kan iemand mij dat eens zeggen?
Zo'n 265 euro.

Laatst gewijzigd door Zeno! : 6 juli 2009 om 15:11.
Oud 6 juli 2009, 15:13   #73
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ach kijk, de verzuurde Vlaming. Blijf jij maar lekker binnen achter je pc zitten terwijl andere mensen doen waar ze verdorie recht op hebben: plezier maken. Even alle stress vergeten en 4 dagen genieten van muziek & vrienden.

En wat dat afval betreft: al eens nagegaan wat jijzelf zoal aan afval produceert? De wei wordt continu opgekuist al is dat natuurlijk niet evident met 80.000 mensen. Het is echter 's nachts dat er grote kuis wordt gehouden: 's morgens kom je telkens op een propere weide. Na het festival staat er trouwens een leger klaar om geen vuiltje achter te laten.
Je reactie zit vol oerdomme simplismen. Is een stort achterlaten plezier maken? Van mij mag iedereen plezier maken, maar hoeft dat echt met zoveel rommel?

Enne, je weet niet eens wat ik zoal doe, sukkelaar. Mij hoef je over Werchter echt geen lessen te geven, maat.
Oud 6 juli 2009, 15:23   #74
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je reactie zit vol oerdomme simplismen. Is een stort achterlaten plezier maken? Van mij mag iedereen plezier maken, maar hoeft dat echt met zoveel rommel?

Enne, je weet niet eens wat ik zoal doe, sukkelaar. Mij hoef je over Werchter echt geen lessen te geven, maat.
Leg mij eens uit hoe je 80.000 mensen eten en drinken geeft zonder afval achter te laten? Stuur je idee best ook door naar de Schuer. Hij zal er blij mee zijn.

En was het leuk, die wandeling over de Werchtersesteenweg? Je goed kunnen opwinden?
Oud 6 juli 2009, 15:27   #75
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n 265 euro.
valt precies nog goed mee.
ik dat dat het meer was.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 15:27   #76
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg mij eens uit hoe je 80.000 mensen eten en drinken geeft zonder afval achter te laten? Stuur je idee best ook door naar de Schuer. Hij zal er blij mee zijn.

En was het leuk, die wandeling over de Werchtersesteenweg? Je goed kunnen opwinden?
Wat is je probleem, vent? Gewoon omdat je zelf daar geweest bent, mag er geen kritiek gegeven worden ofzo? Typisch. Loser.
Oud 6 juli 2009, 15:34   #77
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat is je probleem, vent? Gewoon omdat je zelf daar geweest bent, mag er geen kritiek gegeven worden ofzo? Typisch. Loser.
Wat is m�*jn probleem!?

Ga eens even een paar reacties terug en kijk eens wie hier begonnen is met z'n gal te spuwen. (is wel wat anders dan gewoon kritiek geven wat best mag)
Oud 6 juli 2009, 15:37   #78
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is m�*jn probleem!?

Ga eens even een paar reacties terug en kijk eens wie hier begonnen is met z'n gal te spuwen. (is wel wat anders dan gewoon kritiek geven wat best mag)
Tja man, ik versta dat dus ook niet he. Wij gooiden ons afval tenminste in een vuilzak of namen het mee. Nee, gewoon achterlaten. Een ander zal't wel doen.

Maak jezelf niks wijs. Voor wie daar in de buurt woont, is er geen plezier aan dat festival. Maar dat telt uiteraard niet.
Oud 6 juli 2009, 15:40   #79
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik gun jou en iedereen daar hun plezier hoor, zonder probleem. maar als ik naar een festival ga, dan zorg ik ervoor dat mijn afval niet op de grond terechtkomt. overal zijn er vuilnisbakken, niet?
Oud 6 juli 2009, 15:48   #80
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja man, ik versta dat dus ook niet he. Wij gooiden ons afval tenminste in een vuilzak of namen het mee. Nee, gewoon achterlaten. Een ander zal't wel doen.
Je kan nooit voldoende vuilzakken plaatsen voor die massa. Net zo min je kan voorkomen dat er afval wordt weggesmeten. Als je hiervoor een festival wil afschaffen, wat kan je dan nog zoal afschaffen?

Er zijn professionele firma's bezig met de opkuis trouwens. Wandel morgen nog eens over de Werchtersesteenweg... al zullen er dan weer auto's over razen, met alle uitlaatgassen vandien... Maar dat zie je niet hé.

Citaat:
Maak jezelf niks wijs. Voor wie daar in de buurt woont, is er geen plezier aan dat festival. Maar dat telt uiteraard niet.
Ik neem best aan dat het voor een aantal buurtbewoners geen pretje is, al vinden velen het best wel 'spannend'. En het zijn tenslotte maar 4 dagen per jaar. In dit volgebouwde land heeft er altijd wel �*emand last van �*ets.

ps: geen scheldwoordje, deze keer?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be