Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2004, 19:55   #61
Anathema
Vreemdeling

Standaard

sorry hoor guderian maar wat je zegt over "volksverheffing" is bullsh*t ! Ik ben een individu en geloof er niet aan dat iemand anders (of "het volk") over mijn bestaansrecht mag oordelen ! Je bent bezig over mensen, niet over de veredeling van een of andere konijnensoort !!!

Citaat:
Triestig hoe die fascisten proberen te argumenteren dat genocidale plannen een vorm van 'vrije meningsuiting' zijn.
yep yep lees nog maar eens de Goelag-archipel van Solzjenitsyn, over hoe fijn het is te leven in een communistisch land als je een afwijkende mening hebt. Extreem-links heeft niemand lessen in democratie te geven !
En als je aan Hitler denkt, moet natuurlijk ook Mao en Stalin volgen, die numeriek veel meer doden op hun geweten hebben.

vervang fascisten in je quote maar door Stalinisten/Maoisten ....
Anathema is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 19:57   #62
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Men kan de gedachten van personen niet controleren, die Gedanken sind frei! Elke totalitaire maatschappij bijt de tanden daarop stuk als ze dit probeert.
Héél juist. Volledig mee akkoord.

Maar in de post ervoor schreef je:
Citaat:
De maatschappij moet hetgeen goed, schoon, nobel, hoogstaand, rechtvaardig, normaal... is in functie van volksverheffing (niet in functie van persoonlijke voorkeur) promoten en verdedigen, en wat slecht, lelijk, vulgair, onrechtvaardig, ziekelijk, abnormaal... is negeren en marginaliseren, en waar mogelijk proberen uit te schakelen.
Is de maatschappelijke mening niet de optelsom van alle meningen? ( volgens sommige theorien zelfs meer dan de loutere optelsom)

Gudje ligt een beetje in de knoop met zichzelf, hij pleit voor een dictatuur mét vrijemeningsuiting
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 21:20   #63
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
"Poepen" hoor je in de privésfeer te doen. Wat is dat trouwens toch met die neukfestijnen in struikgewassen of stadsparken? Huur dan toch een hotelkamer verdorie!
Kom, kom, in open lucht, dat heeft toch iets opwindends, of niet?
Ja tuurlijk , zo eens a l'improviste in een afgelegen stukje natuur , da's zéér plezant , maar zo'n een vaste ontmoetingsplaat waar heuse gangbangs worden georganiseerd is over de schreef. Da's geen romantisch uitspattinkje , da's een parenclub in het openbaar.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 21:23   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Kom, kom, in open lucht, dat heeft toch iets opwindends, of niet?
Ja tuurlijk , zo eens a l'improviste in een afgelegen stukje natuur , da's zéér plezant , maar zo'n een vaste ontmoetingsplaat waar heuse gangbangs worden georganiseerd is over de schreef. Da's geen romantisch uitspattinkje , da's een parenclub in het openbaar.
Gang bangs???

Jij kent blijkbaar andere plaatsen dan ik... Kom, leg eens uit...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 21:29   #65
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Gang bangs???

Wel ja raf, noem mij conservatief , maar als ze daar - wa was't - 17 man oppakken , dan is dat voor mij een gangbang
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 21:33   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Gang bangs???

Wel ja raf, noem mij conservatief , maar als ze daar - wa was't - 17 man oppakken , dan is dat voor mij een gangbang
Als die 17 man allemaal met elkaar tegelijk bezig zijn wel natuurlijk, maar het kunnen ook 8 koppels en een solo-speler geweest zijn hé
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 07:04   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ze zijn niet bestraft geweest omdat er geen racistisch gedrag werd genoteerd... iedereen mocht meespelen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 15:19   #68
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Men kan de gedachten van personen niet controleren, die Gedanken sind frei! Elke totalitaire maatschappij bijt de tanden daarop stuk als ze dit probeert.
Héél juist. Volledig mee akkoord.

Maar in de post ervoor schreef je:
Citaat:
De maatschappij moet hetgeen goed, schoon, nobel, hoogstaand, rechtvaardig, normaal... is in functie van volksverheffing (niet in functie van persoonlijke voorkeur) promoten en verdedigen, en wat slecht, lelijk, vulgair, onrechtvaardig, ziekelijk, abnormaal... is negeren en marginaliseren, en waar mogelijk proberen uit te schakelen.
Is de maatschappelijke mening niet de optelsom van alle meningen? ( volgens sommige theorien zelfs meer dan de loutere optelsom)

Gudje ligt een beetje in de knoop met zichzelf, hij pleit voor een dictatuur mét vrijemeningsuiting
Helemaal niet. De tegenstelling die u en de persoon vlak voor u aanhaalt, is de tegenstelling tussen de ontspoorde persoonlijke "vrijheid" binnen het liberale systeem, en de betekenis van ware vrijheid. Vrijheid vandaag betekent meer dan ooit slavernij, Ernst Jünger wees daar reeds op. Ware vrijheid is de mogelijkheid om zijn eigen kunnen, zijn eigen mogelijkheden verder te ontplooien en zo een autonomie te verwerven tegenover hetgeen gedetermineerd is. Dit stelt zich uitdrukkelijk tegenover de egalitaire en individualistische opvatting over vrijheid die haar opvat als de afwezigheid van elke dwang.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be