![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Eerder IKEA, die schijnen ook begrip te hebben voor wat mensen aanspreekt ...
Laatst gewijzigd door AyneRand : 15 juli 2009 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Dan hebben ze u iets wijsgemaakt.
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Waarom?
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals vroeger op school: leraren of meesters met een bijnaam hadden karakter. Het geven van bijnamen is tiepisch Vlaams. Dat ... behoort tot onze kultuur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Duidelijk een grote cultuurbarbaar jij. Niet dat dat mij verwondert.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vriend van me beweert al jaren vruchteloos te proberen naar de opera te gaan. Blijkbaar altijd uitverkocht, zelfs al probeert hij lang op voorhand. In België dan toch.
(Ik herinner me nog je wijze woorden toen ik mijn besef uitte iets 'beters' te doen te hebben. Ik voegde de daad niet bij het woord. 'Beter' is eigenlijk niet het juiste woord. Zucht Wat doe jij hier eigenlijk nog? Rare stemming heb ik vandaag. Sorry voor mijn K&K gezever.) Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 juli 2009 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal ik een Limburger zijn zeker, want vind dat niet erg beleefd in het algemeen. Nochtans heb ik niet de indruk dat de Vlamingen een onbeschoft volk zijn. Uitzonderingen heb je altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb ik me vergist. Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn ouders zijn gewone stervelingen, moeder is een huisvrouw, vader een dokwerker. Zij hebben zich gewoon een abonnement aangeschaft en kunnen zonder probleem elke voorstelling bijwonen. Citaat:
Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 15 juli 2009 om 20:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, dat is echt ongehoord!
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() ze mogen al blij zijn dat ze geld krijgen van de overheid, anders mochten ze gaan bedelen, of een andere job zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Als de vraag daadwerkelijk zo groot is moeten er inderdaad meer operazalen gebouwd worden.
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Schauvliege misdaan? Ze heeft beweerd dat het laatste toneelstuk dat ze bijwoonde, een opvoering van een amateurgezelschap betrof.
Amateurtoneel is zoals U weet vies, vuil, barbaars, boertig om niet te zeggen vlaams en moet ten alle prijze uitgeroeid worden. Zoals ook elke andere uiting van cultuur die wordt uitgevoerd door vlamingen die geen lid zijn van de juiste incestueuze clubjes. Proficiat Joke dat ge tenminste nog de moed hebt ervoor uit te komen dat ge het hebt aangedurfd om een amateur-toneel voorstelling bij te wonen. En pak nu al die profiteurkes die leven van MIJN belastingsgeld eindelijk eens hun subsidies af, er is uiteindelijk geen enkele van die beroeps-profiteurs die internationaal ook maar enige erkenning geniet. Het enige gemeenschappelijk kenmerk van die elitaristische kunst is de obsessie voor pis,kak&kut. Vlaamse Opera is DOOD, literatuur is zo dood dat ze subsidies voor beloftevolle jongere moeten uitdelen aan god beter het Kristien Hemmerechts, schilderen doen ze al lang niet meer. |
![]() |
![]() |