![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou ze beter weren uit alle Europese landen! Groot probleem bijna opgelost. Spijtig voor de goeden onder hen, maar ze doen blijkbaar zelf geen klop om hun eigen krapuul mores en manieren te leren, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren er niet de Marokkanen, hier en elders in Europa, de multicul zou al een flink stuk draaglijker en aanvaardbaar zijn! Die werkgevers hebben 100% gelijk. Krapuul proberen te weren is geen racisme maar gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? We verlangen van de volledige Belgische bevolking toch ook niet dat zij de verantwoordelijkheid draagt voor misdaden die door sommige Belgen gepleegd wordt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Als ik iemand moet aanwerven om met mijn klanten in contact te komen kies ik toch ook voor iemand zonder een halve kilo metaal in zijn gezicht. Ik vind het namelijk leuk dat mijn klanten iets van me kopen. Dan kan ik er nog iets aan verdienen ook.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 9 augustus 2009 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik koop sneller iets van iemand die er niet uitziet als een meeloper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Dat krijgt men dus met winstgeorienteerde bedrijven. Zij conserveren veel negatieve maatschappelijke protocols, zoals het weigeren van Marokkanen of mensen met piercings, door daarop in te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Ik denk dat mijn firma zich beter richt op de 98% normale mensen dan op de 2 percent alternativo's die toch geen besteedbaar inkomen hebben.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zich helemaal niks mis mee. Ware het niet dat de verkoperskaste momenteel de machtshebbende kaste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Personen die niet met hun denken maar met hun uiterlijk 'origineel of alternatief' willen zijn, mogen dat. Maar ik heb de vrijheid te beslisssen dat zij het bedrijf niet kunnen vertegenwoordigen. Mijn punt was trouwens dat een werkgever het recht heeft om zelfs de meest subjectieve criteria te hanteren bij zijn aanwervingspolitiek. En vaak is dat niet fair. Maar zo is het nu eenmaal. Mooie mensen worden ook gemakkelijker aangeworven dan lelijke. DAT is discriminatie, omdat het een gegeven is dat je zelf niet in de hand hebt, in tegenstelling tot hoofddoek, piercing of 54 tatoos op je snuit, waarmee je jezelf bewust buiten de mainstream plaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Als ik je ooit betrap op een post over de hoofddoek vlieg je vanaf nu het quote-archief in, samen met de post waarin jij vertelt dat jij mensen met piercings niet aanneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een job als verkoper speelt het uiterlijk een grotere rol als bij een straatveger. Vrouwen bijvoorbeeld kiezen eerder voor lelijke vrouwen dan voor mooie en laten bij mannen de status en het karakter een grotere rol spelen dan het uiterlijk.
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zo heb ik ooit voor een bedrijf gewerkt waarvan de topverkoper van dienst door de vrouwen daar in het algemeen werd beschouwd als een "lelijke vent". Die lelijke vent was wel onmisbaar voor dat bedrijf...
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 9 augustus 2009 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() neen,het is een verdieping..
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We verlangen van onze regering en ons gerecht dat ze al ons geboefte aan banden legt. Dat kunnen we niet met al het geboefte uit de vier windstreken dat hier binnenwaait! Onze gevangenissen zitten overvol, vooral met vreemdelingen. Men mag er nog zoveel bijbouwen als men wil, die geraken ook wel vol! Het is als dweilen met de kraan open! Sekkaki kan nu uitleggen aan het geboefte dat in Marocco zit te wachten op hun vrijlating waar ze naartoe moeten straks! Nog meer verrijkers op komst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |