![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() 't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk, maar 'k vind dat de meeste van die klein ratten geen discipline meer hebben of respect en als ik dan zou moeten kiezen tussen even een lawaaierige quad of ganze dagen zo'n lawaai van een ongedisciplineerde rat die altijd aan't zagen is dan is mijn keuze rap gemaakt hoor!
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Tja daarom juist dat ik het zo goed weet!
![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat we langzaam een zeer onverdraagzaam land aan het worden zijn.
Heel veel regeltjes en heel veel dingen die verboden worden. De 4x4 omdat de eigenaar ne kleine heeft hangen tussen zijn benen, de SUV omdat hij teveel zuipt, de quad omdat hij teveel lawaai maakt, ......
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Is nu eenmaal eigen aan dichtbevolkte gebieden. Kijk eens bvb naar Singapore, wat daar nog mag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom begrijp ik niet dat de regering als enige maatregel tegen de vergrijzing, mensen naar hier wil halen. En de onverdraagzaamheid wordt door enkele politici in de hand gewerkt en de bevolking springt er op zoals nen hond op een frikandel.
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 16 augustus 2009 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Ja dat is ook zo!
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() wie kan het in godsnaam iets schelen wat er in hasselt gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook maar verbieden zeker? ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 augustus 2009 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En dan de "stoere" quad rijder met de vinger wijzen Wil je de wereld verbeteren begin met jezelf je houding in bovenstaande Quote verteld al veel over jezelf Laatst gewijzigd door Cyclone1976 : 16 augustus 2009 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Bij deze enkele plaatjes van mijn quad en zeg me of deze eruit ziet alsof daar snoerhard mee in de bossen word gecrossed???????????!!!!!!!!!!!!!!
Neen want die is er niet voor gemaakt !!!!!!!!!!! Op de eerste afbeelding zie je dat hij met een deftige uitlaat voorzien is geen gewoon knalpotje van een brommertje!!! En gekke toeren mee uithalen doe ik niet ben geen PUBER want zo zeggen ze het ben 32 jaar. Dus mag niet wat genieten van het mooie weer en de auto eens laten staan!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat kost dat eigenlijk?
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() +- 3800€ maar onze koning zal dat wel terug betalen als het rijden niet meer mag als hij 4,6milj € kan uitgeven aan een geimporteerd bootje van bij de Italianen geen probleem zekers lol
![]() Dan kopen we maar een Snelheids machine (op twee wielen) die dan wel toegelaten is he met eens zoveel kabaal en de snelheid maal 3 lol ![]() Laatst gewijzigd door Cyclone1976 : 16 augustus 2009 om 23:50. Reden: typfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ² En wat zijn de specs?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 augustus 2009 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]()