![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we niet vergeten dat het door dat spelletje van de mogendheden rondom ons was dat zo een "farce" als België ooit het levenslicht heeft gezien! Ze gunden elkaar toen ook niet meer macht en belangrijkheid en ze hebben nog moeten zoeken naar een kandidaat-koning die ook niet één van hen in het voordeel zou zetten! We waren letterlijk en figuurlijk een "bufferstaat"! We dienden als stootblok om het Duitse leger te vertragen als die nog eens over het vasteland wou walsen richting Frankrijk. We waren "neutraal" enz (..hebben de Duitsers nog geen beetje hun voeten aan geveegd) En we hebben goede dienst gedaan. Toen de Duits aanviel was het Franse leger bijlange nog niet klaar en we hebben ze zolang mogelijk opgehouden, niet meer en niet minder. Dank zij hen zitten we dus sedert 1830 met een land dat er geen is maar bestaat uit twee stukken aan elkaar geplakt die niet bij elkaar horen, en dat zullen we al die jaren geweten hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst was het nog het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden, achteraf was België dat! Wij waren dus wel degelijk een "bufferstaat" en het zijn de ons omringende mogenheden die hun zegen moesten geven over wie hier koning mocht komen spelen. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet, je moet maar eens telefoonboek openslaan in Brussel en kijken hoeveel Vlaamse achternamen je daar vindt. Die Nederlandstaligen werden overigens ook niet gedwongen het Nederlands op te geven, ze stuurden massaal hun kinderen naar Franstalige scholen en spraken thuis ook alleen Frans om zo op te klimmen op de sociale ladder. Ik ken zelf nog enkele van die Vlamingen, die beweren nu geen Nederlands meer te kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe zoals ik: kom hier wonen, inkopen doen, stemmen! Als je het niet ziet zitten om hier te werken, geen probleem. Als de helft van de VB-stemmers en de helft van de N-VA stemmers zich hier zouden vestigen, is Bruxelles Phlamandophobe verleden tijd!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2009 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 'de Vlamingen' hùn bloedeigen hoofdstad al niet kunnen behouden, wat zal er van dat onafhankelijk Vlaanderen waar zoveel 'flaminganten' en/of 'Vlaams-Nationalisten' van dromen dan worden? Wat scheelt er met dat volk van mij?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "Verenigde Vlaamse Broekschijters", d�*t is de kankerplek die moet worden bestreden of uitgesneden. En ik kies voorlopig ook nog voor het eerste, maar ik weet niet hoe lang ik d�*t nog ga volhouden. "Leeuwen" ? Straatkatten van papier-maché, ja!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2009 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mìjn hoofdstad, ook officieel.
En als gij vindt dat gij zomaar mìjn spullen moogt beginnen weggeven, dan kom ik uw kot leeghalen en geef ik ook alles weg. Ook aan de Walen en de moslims en de negers!!!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2009 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We geven Brussel niet weg aan Walen, moslims of negers maar aan de Brusselaars. Dat is toch perfect niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe d�*t en ik kom, nadat ik mij heb bekeerd tot de méést gewelddadige fundamentalistische sekte die ik maar kan vinden, Antwerpen platleggen !!
Of Leuven, of Gent, of waar het ook moge zijn dat gij denkt u schuil te kunnen houden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt ge dat er daarna nog één 'vreemdeling' ergens in Vlaanderen gaat rondlopen die naar u gaat luisteren? Dan wéten 'ze' allem�*�*l dat 'ze' over de Vlamingen kunnen heen lopen en er hun voeten aan afvegen als aan de eerste de beste deurmat. Geef ze eens ongelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De geschiedenis aan het verkrachten ofzo?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel is de officiële hoofdstad van de Vlaamse Gemeenschap, wist ge 't al? Ik doe hier godverdomme al j�*ren mijn best om zoveel mogelijk volk aan Vlaamse kant te krijgen, gij gaat een beetje mijn werk ongedaan maken en dan zou ik u niet mogen 'schofferen'? Komaan zeg, serieus blijven, hé!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2009 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Angst - Zwakheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komen hier in de wijk bijna elke week nieuwelingen wonen: Polen, Congolezen, Portugezen, Italianen, Brazilianen, Armeniërs, Indiërs, Chinezen, en ja ook wel eens Marokkanen of Turken. En er gaan ook bijna elke week mensen weg of het hoekje om: Franstaligen en Vlamingen, bijvoorbeeld. Er staan hier véél huizen en appartementen te koop, en als IK het geld had kocht ik ze allemaal, en dan liet ik daar vrienden en medestanders GRATIS wonen. Helaas heb ik het geld niet, maar ik ken wel mensen die - toch zeker gemeenschappelijk - wèl het geld hebben. Zij hebben zich namelijk verenigd in partijen die zogezegd mijn belangen gaan verdedigen. Spijtig genoeg geven die dat geld liever uit aan slecht opgemaakte krantjes waarin voortdurend over de Islam en de vreemdelingen en de Walen en de traditionelen wordt gezeikt, bijvoorbeeld, en dan hopen die mensen dat ze hier op sympathie gaan kunnen rekenen die tot een bolletje naast een naam gaat leiden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Angst - Zwakheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een proces dat gevoelig versneld zou kunnen worden indien Brussel van FR deel uit gaat maken, of het in een bittere strijd tussen VL en Wall blijft aanslepen. Mij dunkt is de enige eerlijke keuze, ons niks van Brussel aan te trekken. Brussel is welkom om zich bij Vlaanderen te voegen indien de Brusselaars dat wensen, het kan dan evt de hoofdstad van Vlaanderen blijven. Willen de Brusselaars liever op eigen benen staan, een soort EU vorm van Vaticaanstad worden, een confederatie met Wallonië aangaan... Ze doen maar. Wat de Brusselaars ook doen, eens buiten de Belgische constellatie zullen ze er alle belang bij hebben om uitstekende relaties met Vlaanderen na te streven. Vlaanderen kan dan idd voor een andere hoofdstad kiezen, wat mij geen slechte zaak lijkt. Brussel moet vlaamse hoofdstad willen zijn, en dat betekent voor mij dat de doorsnee vlaming Brussel ook als zijn/haar hoodstad moet kunnen ervaren. Dat is momenteel niet het geval. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 26 augustus 2009 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik wil zeker niet gaan beweren dat het met het VB beter zal zijn, ik weet het gewoon niet, en gij jonge, gij weet het evenmin, en niemand van ons weet het en niemand van ons zal het ooit weten zolang we het niet proberen. We proberen het nu al zo lang met steeds weer opnieuw de zelfde kiekes en het trekt ook op geen bal dus, wat mij betreft, wie niet waagt wie niet wint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor watjes heeft niemand respect. Gij niet, ik niet, mijn bomma niet. Zelfs de hond van de geburen lust watjes rauw! Hoe ver moeten 'zij' zich vernederen opdat het voor u OK zou zijn?
|
![]() |
![]() |