![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Gouverneur
|
Princessje
Dit bericht is verborgen omdat Princessje op jouw negeerlijst staat.
|
|
|
#62 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
ευ θάνατος sterven zonder lijden juist zoals het op bejaarde negers werd toegepast ten tijde van de slavernij!! Misschien moeten we de banken noig dankbaar zijn???? in bovenstaande komt niks voor ivm VRIJE WIL om te sterven... |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banneling
|
ευ + θάνατος
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2009 om 13:06. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Burger
|
kleine opmerking : bejaarden consumeren toch? dus tellen ze mee, want daar draait het toch om in onze maatschappij
|
|
|
#67 |
|
Staatssecretaris
|
Weeral die "negerterminologie". Echt niet flatteus van dat anno 2009 te gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS, je replieken passen niet bij je construct, dat voel je toch? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2009 om 13:27. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
tja... Joden laten zich niet zo pakken als Afrikanen... die zullen U wel pakken!!! Jij ben zo'n typisch 'pakslachtoffer'.... Is het niet door de Marokkanen, dan wel door deJoden... maar gepakt worden is een zekerheid bij U (of is't ni waar?? Laatst gewijzigd door Princessje : 1 september 2009 om 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(het publiek dat je op deze site bereikt is miniem... dus mogen we best even lachen.... zelfs als het ongepast is!!!!) Laatst gewijzigd door Princessje : 1 september 2009 om 13:35. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Doemme , ik ben al over Dan zijner veel zieke
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 september 2009 om 14:18. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat hier over het hoofd wordt gezien, is dat bejaarden en hun levensbehoeften een echte industrie zijn geworden.
Hoeveel rusthuizen en service-flats zijn er momenteel? Reken eens uit hoeveel bouwfirma's daar geld aan verdiend hebben en hoeveel onderhoudsfirma's daar nu nog aan verdienen. Het personeel in de rusthuizen, van degene die de toiletten kuist tot de directeur, het is een massa volk dat daar zijn kost verdient. Vele bejaarden zitten in verenigingen. Die verenigingen organiseren uitstapjes en feestjes in eigen woonplaats. Tijdens de uitstapjes wordt duchtig geconsummerd, bij de feestjes mogen de traiteurs hun beste werk boven halen maar worden ook regelmatig allerlei zangers, muzikanten e.d. uitgenodigd. Er bestaan speciale tijdschriften met allerlei experten. Het gaat dus niet enkel om wat een bejaarde zelf aan geld opdoet maar het hele gebeuren dat er rond groeit is en waarin ettelijke 10.000-en euro's per jaar circuleren.
|
|
|
#75 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik zal zeggen over de Holocaust: ik weet het niet want ik was er niet bij, zelfs niet in een vorig leven. |
|
|
|
|