![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is zoals u zegt, men respecteert het schoolregelement zoniet komt men er niet meer in. Die discussie van die kopvodden zou nog niet eens mogen gevoerd worden. Men zou een boete moeten opleggen als men nog kopvodden zou dragen in de scholen waar het verboden is. Als ik morgen het verkeersreglement aan mijn laars lap dan krijg ik ook een boete. Die bruin ratten die kunnen hun precies alles permiteren. 't Wordt hoog tijd dat dit gezeik eens stopt met die kopvodden!!!
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 september 2009 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bevind mij veel in de stad gent ,en sorry....... ik hoor hun "UITSLUITEND" in hun eigen taal praten,NEDERLANDS heb ik al HEEEEEEL !!!! weinig gehoord. Ik blijf erbij """"" WIJ STELLEN HIER DE WET """"" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel wat Turken in Gent zijn Belg zonder één landstaal te spreken. Iets dergelijks is alleen mogelijk in dit apenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tweederangsburgers dus.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enigste tweederangsburgers in dit land zijn de spijtig genoeg de eigen autochtone bevolking
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() Waarschijnlijk stond er daarna geen 15 man voor de deur klaar om op je gezicht te timmeren. Dat is al een verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Realiteitsbesef is bij sommigen ver zoek.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tof dat je het vanzelf weet
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() als zij zich bewust blijvend aanstellen als tweede rangsburgers moet je niet verschieten dat zij zich tweede rangsburgers voelen
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet kunne moet kunne. Een heel jaar door carnaval dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gesproken, en zo hoort het ook te zijn. Ginder van hun klote gaan maken als het hun niet aan staat en niet hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, dat gaan ze niet graag oren als ge dat zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en daar hebben ze zich naar te plooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als men kinderen wilt heeft men ook de verantwoordelijkheid om ze een fatsoenlijke opvoeding/opleiding te geven.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zijn niet alle burgers gelijk he. Als wij ginder zijn moeten wij ons aanpassen aan hun regels en als wij hier zijn moeten wij ons regels aanpassen aan hun. Sorry, als gij niet door hebt dat dit een scheefgerukte situatie is ....dan weet ik het ook niet meer hoor maar dan is er iets niet in orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de andere kant willen ze niet dat wij ze verschillend behandelen anders zijn we racisten. Dat ze zich dan om te beginnen niet verschillend aanstellen he. Het zijn wij niet die het verschil maken, het zijn zij zelf die het verschil maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het land krioelt hier van de chinezen maar daar heb ge toch al die ambras niet mee? Het is altijd met dat zelfde gespuis. Wanneer ze beseffen dat er streng wordt opgetreden en dat wanneer ze te veel van hun oren maken ze hier "persona non grata" worden, dan zunnen ze pas worden hunne kak in houden. Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2009 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 september 2009 om 15:04. |
||
![]() |
![]() |