![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() België heeft iets om trots op te zijn :
ons vrouwelijk schoon op 't tennisterrein. Kimmeke hakte. Yanina pakte. Maar 't (schaam)Rood van onze Duivels doet pijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Misschien speelt de economische crisis ook een rol, die armoedige belgische spelers zouden misschien gewoon iets willen bijverdienen bij de chinees. Ik bedoel: als je toch zou verliezen, waarom zou je je brood er dan niet goed mee kunnen verdienen? Wat maakt een doelpunt meer of minder binnenkrijgen eigenlijk nog uit voor een "ploeg" als de rode duivels?
T is een beetje zoals met de belgische politici: niet alleen je job niet doen, ook je zakken er nog goed bij vullen terwijl je er toch mee bezig moet zijn. Het zijn waardige tegenwoordigers voor ons land, wat toch wel aangeeft hoe slecht het gesteld is met ons klein landje. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 10 september 2009 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We moeten eerlijk zijn. Zijn woorden waren "volgend jaar draag ik Oranje!" (met uitroepingsteken) Eigenlijk was het eerder een statement. Wil niet zeggen dat Vlamingen ook niet kijken naar Nederland als ze spelen (doen sommigen wel degelijk), maar echt oranje dragen dat is (nog) een stap te ver.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 september 2009 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb ooit nog rode en witte vierkantjes gedragen, maar die T-shirt was een souvenir uit Kroatie. De shirt voor de Wereldbeker 2018 zou ik wel willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Haha,belgie,super toch,hoe meer je het ziet en hoort hoe meer je wil het barst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook altijd al meer voor nederland geweest dan belgie,wat zou je nu zelf willen,belgie is een land die al heel z'n leven kunstmatig in leven word gehouden.
Echt wel leuk voor de sfeer alhoewel er van sfeer al meer dan 20jaar geen sprake meer is.De ene kant nederlands en de andere frans en de franse kant verstaat de nederlandse kant niet,wat een sfeer toch als de belgische ploeg speelt,kuch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() "Sfeer is goed?" - Waseige
"Er is maar één speler naar mij toe gekomen gisteravond. Dat is normaal, hoor. 1/3 is blij dat ik weg ben, 1/3 is niet geïnteresseerd en 1/3 vindt het spijtig. Maar dat vind ik niet erg." - Vercauteren
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig van dat laatste zinnetje.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Sfeer is gud he, ze zijn als konein op de plein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit voor de oudere generatie wel kan kloppen, maar jongeren van Vlamingen supporteren doorgaans toch wel oranje. Ik heb in mijn kleerkast het oranjeshirt trouwens ook hangen, zo met een mooi zwart leeuwpje erop. En als oranje speelt komen we soms samen met alle jongeren (van vlamingen) en supporteren wij voor oranje. Sommigen zingen zelfs de liederen en brengen vlaggen met zich mee. Dus ik denk dat je een beetje oud bent om nog een goede perceptie van de jeugd te hebben (met respect bedoeld). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik was ajaxfan rond de jaren dat ze champions league wonnen, vandaar is dat gekomen, die speelde vrijwel allemaal nationaal ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() In andere ploegsporten doet België het de laatste tijd wel goed zoals hockey, baksetbal etc....[/quote]
Pittig detail. Die sporten die het wel goed doen "in Belgiê" zijn sporten die niet langer meer werken onder een Belgisch model. Maar waar er een "hervorming" is geweest en men gesplitst heeft tussen een Waalse ( ADEPS) en een Vlaamse ( BLOSO ) vleugel. Elk bepaald zijn beleid. Er wordt enkel nog onder de Belgische vlag gesport op EK en WK onder het BOIC. Het topje van de ijsberg ziet er zo "Belgisch" uit, maar onder water zit het harde werk van hervorming op Vlaamse niveau. De enige die dat nog niet deed is het voetbal. Weet u nog de dreiging van voormalig minister Bert A. De Belgische voetbal bond kreeg onwettige subsidies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm!... ik ken niet zoveel van voetbal. Kan iemand mij eens een analyse maken van dit dieptepunt in het Belgische voetbal? Ik neem aan dat al die jongens duur betaalde spelers zijn. Zo'n mensen moeten toch niet meer gemotiveerd worden... het zijn PRO'S. Wat is het dan wel?
...Een teleurgestelde supporter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 10 september 2009 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() 6 keer zelfs (1982, 1986, 1990, 1994, 1998, 2002). En als je dan - op één keer na (1998) - telkens minstens de achtste finale haalt, tel je echt wel mee op internationaal niveau.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |