Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2010, 09:20   #61
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Die replieken zal je ook niet krijgen. Hij zal kleinerend doen door je "Lieverd" te noemen, maakt een fotocollage, maakt vreemde hersenkronkels, beledigt u nog wat, en zegt dan dat hij niet deftig met u kan discussiëren, waardoor je op zijn negeerlijst komt.
Perfecte beschrijving..helaas zijn mijn vorige opmerkingen bedoeld voor 100%turk/moslim en niet voor de eerbiedwaardige blauwbloedige Egmond Codfried

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 januari 2010 om 09:21.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 12:51   #62
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Europa is niet in Vietnam noch Korea actief geweest, noch heb ik weet van een genocide daar..bovendien zijn wij als kleinkinderen nog steeds de schuld aan de joden aan het aflossen,terwijl de achter-achterkleinkinderen van de Turkse massamoordenaars nog niet de moeite doen om een eenvoudig excuus te geven..

Ik krijg geen repliek op de momenteel (on)veilige haven in het midden oosten voor de joden

Ik krijg geen repliek op de zielige kereltjes die verzetshelden schofferen door ze nazi's te noemen..
de Nato heeft een oorlog gevoerd tegen korea en vietnam, zelfs belgische soldaten zijn gestuurd om te vechten en zijn ze gesneuveld.

De joden hebben zelf voor de onrust gezorgd. eind 19de eeuw en begin 20ste eeuw zijn er een 5 tal volksverhuizingen geweest naar palestina, met de bedoeling om er een eigen staat te stichten die ze in 1947 hebben uitgeroepen. net hetzelfde als dat honderduizenden vikingen massaal naar belgie komen en er 20 jaar later een eigen staat willen oprichten omdat hun voorouders hier hebben geleefd en omdat het in hun heilig boek staat dat god hen die staat heeft beloofd.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 13:20   #63
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
de Nato heeft een oorlog gevoerd tegen korea en vietnam, zelfs belgische soldaten zijn gestuurd om te vechten en zijn ze gesneuveld.
.
De NATO ?
Korea:Ok je hebt gelijk, Er zijn o.a. Belgische vrijwilligers gestuurd én gesneuveld maar er is nooit een genocide geweest..
Vietnam : mij is niet bekend dat daar Europeanen meededen, behalve Fransen die daar een goei toek op hun bakkes gehad hebben ..maar zeker geen genocide aangericht..
Een oorlog kan voor miljoenen doden zorgen, maar daarom is het nog geen volkerenmoord..

Tja de volksverhuizing van de joden na woII, ergens wel te begrijpen dat je als volk een veilige haven zoekt omdat je in minstens één werelddeel letterlijk werd afgeslacht..waarmee ik niet wil zeggen dat het niet beter geredeld kon worden..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 januari 2010 om 13:22.
Oud 20 januari 2010, 13:30   #64
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Europa is niet in Vietnam noch Korea actief geweest, noch heb ik weet van een genocide daar..bovendien zijn wij als kleinkinderen nog steeds de schuld aan de joden aan het aflossen,terwijl de achter-achterkleinkinderen van de Turkse massamoordenaars nog niet de moeite doen om een eenvoudig excuus te geven..

Ik krijg geen repliek op de momenteel (on)veilige haven in het midden oosten voor de joden

Ik krijg geen repliek op de zielige kereltjes die verzetshelden schofferen door ze nazi's te noemen..

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 15:25   #65
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
De NATO ?
Korea:Ok je hebt gelijk, Er zijn o.a. Belgische vrijwilligers gestuurd én gesneuveld maar er is nooit een genocide geweest..
Vietnam : mij is niet bekend dat daar Europeanen meededen, behalve Fransen die daar een goei toek op hun bakkes gehad hebben ..maar zeker geen genocide aangericht..
Een oorlog kan voor miljoenen doden zorgen, maar daarom is het nog geen volkerenmoord..

Tja de volksverhuizing van de joden na woII, ergens wel te begrijpen dat je als volk een veilige haven zoekt omdat je in minstens één werelddeel letterlijk werd afgeslacht..waarmee ik niet wil zeggen dat het niet beter geredeld kon worden..
ik vind de beweegreden van de nato om oorlog te voeren in korea en vietnam niet geldig. In mijn ogen is dat volkerenmoord. Ze vochten er tegen het communisme ... Wat gaat het de westerse landen aan dat andere landen er zelf voor kiezen om een communistisch staat uit te bouwen. Zou jij het logisch vinden dat China Belgie zou bombarderen omdat ons land niet-communistisch is en niet wil wijken van zijn kapitalistisch systeem?

Het Westen, meer bepaald Amerika, moeit zich teveel met de binnenlandse politiek van andere landen. China is op dat vlak gematigder en minder arrogant.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 20 januari 2010 om 15:34.
Oud 20 januari 2010, 15:30   #66
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vind de beweegreden van de nato om oorlog te voeren in korea en vietnam niet geldig. In mijn ogen is dat volkerenmoord. Ze vochten er tegen het communisme ... Wat gaat het de westerse landen aan dat andere landen er zelf voor kiezen om een communistisch staat uit te bouwen. Zou jij het logisch vinden dat China Belgie zou bombarderen omdat ons land niet-communistisch is en niet wil wijken van zijn kapitalistisch systeem?
De situatie ten tijde van de koude oorlog en nu kan je echt moeilijk gaan vergelijken...
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 15:36   #67
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
De situatie ten tijde van de koude oorlog en nu kan je echt moeilijk gaan vergelijken...
De rode vijand is overwinnen, nu creeren ze een nieuwe vijand : de groene vijand (islam). De oorlog in Irak was een illegale , onrechtvaardige oorlog gebaseerd op leugens (zie de recente rapporten uit Engeland en Nederland). Nothing has changed.
Oud 20 januari 2010, 17:17   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De rode vijand is overwinnen, nu creeren ze een nieuwe vijand : de groene vijand (islam). De oorlog in Irak was een illegale , onrechtvaardige oorlog gebaseerd op leugens (zie de recente rapporten uit Engeland en Nederland). Nothing has changed.
Oh ja? Op welke wijze wordt er tegen u als moslim in Europa oorlog gevoerd?
Vergeet u niet even dat het eerder omgekeerd is; net zoals andere burgers genieten moslims hier van zekerheden die in eigen land totaal ontbreken zoals toegankelijke gezondheidszorg, sociale zekerheid en toegang tot onderwijs.
Toch voert een gedeelte van de moslimwereld in Europa oorlog; tegen de normen en waarden van Europese landen of gaat u ontkennen dat er ook binnen een aantal moskees wordt aangezet tot haat en maatschappelijk conflict bij vooral uw Marokkaanse broeders?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 17:20   #69
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
In mijn ogen is dat volkerenmoord
zo kan iedereen wel wat opsmukken
Turkse inval in Cyprus ..volkerenmoord
Iraakse inval in Koeweit..volkerenmoord
Syrische/Egyptische inval in Israel..volkerenmoord

Ik sta niet achter de Irak oorlog, maar daar zijn méér moslims gedood door interne machtsstrijd en extremisme dan door de Amerikanen..

Moslim extremisten vermoorden méér moslims dan ongelovigen in Afghanistan en Irak..die niet willen buigen voor hun grote gelijk moeten er aan..ook de zogenaamde gelovigen..
Oud 20 januari 2010, 17:45   #70
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vergeet u niet even dat het eerder omgekeerd is; net zoals andere burgers genieten moslims hier van zekerheden die in eigen land totaal ontbreken zoals toegankelijke gezondheidszorg, sociale zekerheid en toegang tot onderwijs.
Toch voert een gedeelte van de moslimwereld in Europa oorlog; tegen de normen en waarden van Europese landen of gaat u ontkennen dat er ook binnen een aantal moskees wordt aangezet tot haat en maatschappelijk conflict bij vooral uw Marokkaanse broeders?
welke waarden zijn dat ???

bedoel je deze...

http://www.montesquieu-institute.eu/...x=vhi4niuxwxk0

http://www.montesquieu-institute.eu/...x=vhi4niuxwxk0

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 20 januari 2010, 18:13   #71
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Welke oorlog ? Alleen de WTC-gebouwen + de aanslagen in Madrid en Londen. Voor de rest heb ik geen weet van een oorlog die de islam voert tegen het Westen. Geen enkele islamitische land heeft de oorlog verklaard tegen het Westen. Blijf bij de les.
Bovendien ben ik er sterk van overtuigd dat Osama bin Ladin werkt voor de CIA. Hij is van die 'moslims' zoals Hamid Karzai die hun bevolking de rug toekeren en de dood injagen voor eigen financieel profijt. Net zoals Hamid Karzai is Osama bin LAdin goede vriendjes van de neoconservatieven. Al Qaida is een mythe !

De oorlog in Irak : het Westen voert oorlog tegen een islamitisch land.
Ik heb Irak de oorlog niet weten verklaren tegen het Westen. Heeft Saddam het Westen aangevallen, EERLIJK ? Neen !

Mag Iran geen kernwapens hebben ? Waarom mag Israel wapens hebben en Hamas die door israel wordt onderdrukt niet ? Hamas is een verzetsbeweging. In zijn strijd tegen Israel steun ik Hamas 100%, maar ik verafschuw de dood van civiele burgers door bomaanslagen.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 20 januari 2010 om 18:13.
Oud 20 januari 2010, 18:22   #72
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Bovendien ben ik er sterk van overtuigd dat Osama bin Ladin werkt voor de CIA.
Dus als moslims inzien dat een terrorist méér zijn eigen volk aan het afslachten is dan wat anders is hij waarschijnlijk lid van de CIA ? ..originele samenzweringstheorie.. ook al heeft hij ten tijde van de Afghaanse oorlog tegen de russen zeker connecties gehad..

Citaat:
In zijn strijd tegen Israel steun ik Hamas 100%, maar ik verafschuw de dood van civiele burgers door bomaanslagen.
Doen die iets anders ?

Hamas heeft wat symphatisanten in het westen, de lokale Arabische broeders moeten daar niks van weten..zelfs de palestijnen zijn daar niet eens echt populair..het is de gemeenschappelijke vijand Israel die voor een groepsgevoel zorgt.

En die racistische europeanen die blijven maar geld pompen in de Gazastrook...méér dan de hele Arabische wereld samen..

Citaat:
Ik heb Irak de oorlog niet weten verklaren tegen het Westen. Heeft Saddam het Westen aangevallen, EERLIJK ? Neen !
Ik zou Saddam en companen nu niet direct godsvrezende moslims noemen..
In Europa is mischien meer betoogd en geprotesteerd tegen de Iraakse oorlog dan ergens anders..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 januari 2010 om 18:26.
Oud 20 januari 2010, 18:33   #73
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Gelijkheid man en vrouw, vrijheid van mening, scheiding kerk en staat, zegt dat u iets?
Oud 20 januari 2010, 18:49   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke oorlog ? Alleen de WTC-gebouwen + de aanslagen in Madrid en Londen. Voor de rest heb ik geen weet van een oorlog die de islam voert tegen het Westen. Geen enkele islamitische land heeft de oorlog verklaard tegen het Westen. Blijf bij de les.
Bovendien ben ik er sterk van overtuigd dat Osama bin Ladin werkt voor de CIA. Hij is van die 'moslims' zoals Hamid Karzai die hun bevolking de rug toekeren en de dood injagen voor eigen financieel profijt. Net zoals Hamid Karzai is Osama bin LAdin goede vriendjes van de neoconservatieven. Al Qaida is een mythe !

Mag Iran geen kernwapens hebben ? Waarom mag Israel wapens hebben en Hamas die door israel wordt onderdrukt niet ? Hamas is een verzetsbeweging. In zijn strijd tegen Israel steun ik Hamas 100%, maar ik verafschuw de dood van civiele burgers door bomaanslagen.
Dan ben je slecht op de hoogte, en kunt u beter bij de les blijven dan ikzelf.
Ik hoorde persoonlijk dat je ongelovigen niet gelijk mag behandelen, er enkel mee om mag gaan wanneer je hier voordeel aan doet,en meer van dat fraais verkondigen uit naam van islam ( salafisten) aan zalen vol jongeren!
De weinige ouderen knikten braaf...als Turk zult u toch ook wel weten waarvoor Milli gorus staat? Ook zij zetten de koran liefst boven de seculiere Turkse staat, of weet u dat ook niet? En het nationalisme van Grijze wolven is nu ook niet direct bedoeld om de identiteit als Vlaming te bevorderen of dacht u van wel?
Op een familiedag werden niet moslims afgeschilderd als duivels, te mijden, zo wordt aangezet tot conflict en segregatie, mogelijk is dat u allemaal onbekend?
In hoevele moskees wordt het Westen als verdorven en slecht afgeschilderd? In uw Turkse moskee wanneer aangesloten op dyanet spelen die problemen gelukkig niet maar daarbuiten helaas wel!
Oud 20 januari 2010, 19:37   #75
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dan ben je slecht op de hoogte, en kunt u beter bij de les blijven dan ikzelf.
Ik hoorde persoonlijk dat je ongelovigen niet gelijk mag behandelen, er enkel mee om mag gaan wanneer je hier voordeel aan doet,en meer van dat fraais verkondigen uit naam van islam ( salafisten) aan zalen vol jongeren!
De weinige ouderen knikten braaf...als Turk zult u toch ook wel weten waarvoor Milli gorus staat? Ook zij zetten de koran liefst boven de seculiere Turkse staat, of weet u dat ook niet? En het nationalisme van Grijze wolven is nu ook niet direct bedoeld om de identiteit als Vlaming te bevorderen of dacht u van wel?
Op een familiedag werden niet moslims afgeschilderd als duivels, te mijden, zo wordt aangezet tot conflict en segregatie, mogelijk is dat u allemaal onbekend?
In hoevele moskees wordt het Westen als verdorven en slecht afgeschilderd? In uw Turkse moskee wanneer aangesloten op dyanet spelen die problemen gelukkig niet maar daarbuiten helaas wel!
Ik spreek over de internationale 'clash der beschavingen', jij spreekt over de binnenlandse migratie.
In Belgie is er geen 'clash of civilizations'. Er is migratie en iedere migratie gaat gepaard met conflict. In de 19de eeuw werden de Vlaamse migranten in Wallonie ook bestempeld als onintegreerbaar en platboers onbeschaafd, omdat ze laag geeduceerd én katholiek waren. 100 jaar later is daar weinig van te merken, het kan keren.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 20 januari 2010 om 19:38.
Oud 20 januari 2010, 20:21   #76
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Gelijkheid man en vrouw, vrijheid van mening, scheiding kerk en staat, zegt dat u iets?
haha

gelijkheid man - vrouw

http://www.mo.be/index.php?id=61&tx_...rt_id%5D=18108

vrijheid van mening

http://www.mo.be/index.php?id=63&tx_...ash=55ac431347

http://www.indymedia.be/nl/node/34766

scheiding kerk en staat

http://www.rk-kerkplein.org/home/the...uliere%20staat

Citaat:
Oud 20 januari 2010, 20:46   #77
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
In de 19de eeuw werden de Vlaamse migranten in Wallonie ook bestempeld als onintegreerbaar en platboers onbeschaafd, omdat ze laag geeduceerd én katholiek waren. 100 jaar later is daar weinig van te merken, het kan keren.
Vrij verstandige redenering op één punt na..godsdienst heeft nooit gespeeld in het vlaams/waals conflict omdat we altijd in dezelfde ploeg gezeten hebben op dat vlak..

Om binnen 100 jaar in een homogene samenleving te kunnen leven moeten we nu de ongebreidelde instroom van migranten stoppen..anders blijft het dweilen met de kraan open..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be