![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen? | |||
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
De elektriesche stoel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 51,25% |
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,50% |
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons eerst eens beginnen met een grondige herziening van de strafmaten die nu gehanteerd worden.Het is tegenwoordig bijna goedkoper om een minderjarige te verkrachten dan een prostituee in te huren.
En wat kleurtjes geurtjes of religie betreft, allemaal hebben we rood bloed in ons lijf. Mijn voorstel is simpel. 1)We voeren een soort van gemeenschapsdienst in, ook wel dwangarbeid genaamd, zodanig een gevangenisstraf echt niet een rustpauze voor criminelen is. 2) criminelen waarvan een allochtone afkomst is vastgesteld krijgen de keuze. hier hun b*llen eraf werken ten dienste van de gemeenschap-samen met de autochtone medegestraften- of hun straf in het "thuisland" uitzitten.En bij voorkeur niet terugkomen.([size=2]om dit harder te maken- bij het verlaten van de gevangenis "ginder" en niet terugkeer de uitbetaling van 1 jaar uitkering hier- een kleine 10 000 eu dus, goeie start om ginder te blijven, en het kost ons niks meer dan anders, zelfs pakken minder, een bajesklant heeft geen goeie werkvooruitzichten hier[/size]) 3) beroepen op religie kan, maar dan word de religieus correcte straf ook in het daartoe betreffende land uitgevoerd. Babeth is vandaag in een menslievende bui. Allochtone criminelen moeten hun straf uitzitten in het "vaderland". Kwestie, deze mensen zijn ontworteld, en door hen terug te sturen kunnen ze hun wortels terugvinden.Het is puur menslievendheid ze dit te laten doen. Op punt 3) om het helemaal correct te maken, aan Saoudi Arabië vragen een speciaal bedevaartcomplex neer te zetten, zodanig moslims die gezondigd hebben tegen de koran hun Hadj kunnen doen.Na hun straf worden hun zonden dan in 1 keer vergeven door Allah. Tuurlijk is dit niet van toepassing indien de misdaad niet tegen de regels van de Koran in gaan.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom er zo'n probleem van gemaakt wordt.
Vreemdelingen verblijven hier onder een tijdelijke of permanente verblijfsvergunning. Bij het plegen van criminele daden zou per definitie die verblijfsvergunning DEFINITIEF moeten worden ingetrokken en de straf kunnen ze dan ineens in hun moederland gaan uitzitten. Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft toch al bewezen dat men te weinig plaats heeft om ze allemaal in de cel te stoppen é. Maar wat is er dan zo onrechtvaardig aan volgens jou? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook als ze niet te kiezen hebben en zoiezo hun straf daar moeten uitzitten kan dit redelijk onrechtvaardig zijn: een rechter spreekt hier een straf uit die in zo'n land iets heel anders kan betekenen dan hier. Voorts zijn de mensenrechtensituaties in zo'n landen niet van die aard dat ik mij kan voorstellen dat veel Belgische rechters de onrechtstreekse verantwoordelijkheid willen dragen voor wat er na de uitspraak met de crimineel gedaan wordt. Misschien is straf hier uitzitten rechtvaardiger. Idealiter zou men hen dan kunnen terugsturen. Echter zit daar een onrechtvaardigheid in vervat dat het wegsturen als een extra straf bovenop de reguliere straf kan gezien worden. Er is ook nog de optie om een deel strafvermindering (1/3e ofzo) te geven, als men het land verlaat. Wordt die persoon later hier teruggezien, dan mag hij zijn straf verder uitzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ik het hier zo lees, ben ik eerder voorstander van een vorm van gemeenschapsdienst hier te lande ALVORENS hun verblijfsvergunning definitief wordt ingetrokken.
Uiteindelijk kunnen de criminelen dan ook eerst daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren aan deze maatschappij. Bij gemeenschapsdienst+verbanning kan men dan een aangepaste tijdsduur bepalen. Een belg moet dan vb. 6 maanden gemeenschapsdienst doen, een vreemde crimineel kan het dan met 3 maanden + verbanning stellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je dat het niet rechtvaardig is en wanneer ik dan vraag waarom niet zeg je dat ik aan het flippen ben. Wat gebruik jij kerel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees mijn post eens héél héél goed, er staat dat ik terugsturen GOEDKEUR, onder bepaalde voorwaarden welteverstaan. Alleen de wijze waarop jij het wil uitvoeren vind ik onrechtvaardig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() De onrechtvaardigheid lijkt me nogal voor de hand te liggen: Belgen krijgen een gevangenisstraf, buitenlanders enkel een vliegtuigreis, waarna ze in hun thuisland rustig kunnen voortdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter dan dat ze hier rustig verderdoen omdat de gevangenissen volzitten zodat ze dus ook nog eens van onze sociale diensten kunnen profiteren. Net wat ik zei. Maar wat wil jij dan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Kom op vakantie in België en pleeg een hoop overvallen. Als ge chance hebt steel je een paar miljoen, als ge pech hebt en gepakt wordt, niet getreurd, ze straffen je niet, integendeel, je krijgt zelfs een gratis terugreis!!!" ![]() Zie een paar posts hierboven van mij, daar doe ik een voorstel, en de post van circe, daar kan ik mij ook nog in terugvinden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er nu, de criminelen komen naar hier, doen wat ze willen, moeten voor alle dingen wat ze stelen, of het nu auto's zijn of weet ik veel wat, 1 dag zitten omdat er meestal geen plaats vrij is. Oftewel laat men 1 na enkele dagen lopen om er een nieuwe in te stoppen. In ieder geval doet degene die vrijkomt hier wat hij wil. Gevolg de autochtoon klaagt hierover omdat er zoveel migrante criminelen hier zijn en men doet er niets tegen, en wij worden als vb'er beschuldigd of als rascist omdat wij zogezegt ALLE migranten wegwillen wat grote onzin is. Ik zal het anders zeggen dan. Alle migrante criminelen moeten naar hun eigen land worden teruggestuurd om daar hun straf uit te zitten. Ga je daar mee akkoord dan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, omdat: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan.
Maar men heeft geen geld en geen plaats meer in Belgie om te doen wat jij nu zegt!! SNAP DAT DAN!!!!!!!!!!!!!!! Men voert niet uit in de praktijk é wat jij hier zegt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik nog vergeten was. Deze landen waarvan jij zei dat men ginds als crimineel rustig zijn gang kan gaan, zijn er daar bij die bij de europese unie willen komen?
|
![]() |
![]() |