![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ze beknot worden in hun eigen vrijheid. Wanneer ze hun eigenheid verliezen. Wanneer hun grondgebied ingepalmd wordt. Wanneer ze zich verdrongen voelen van hun al eeuwenoude stek. Wanneer ze...... en ga zo maar verder, het gevoel krijgen straks zelf de minderheid te worden die in hun eigen leefwereld niets meer te zeggen gaan hebben en zelf gaan afhangen van de indringers, bvb. Of dit nu Duitsers zijn die op militaire wijze de boel over nemen op Islamieten die het op een meer sluikse manier doen doet er niet toe. Bij de Duitsers is de weerstand ontstaan en dat zal zich hier herhalen vroeg of laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder zei, geen 5 voor 12 meer maar al min. 15u, de tijd voor actie is nakende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de joden moesten zich NIET aanpassen. DE nazi's wilden de joden gewoon wèg. al de rest is prietpraat en "gazettenvulling" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dat zal zich hier herhalen, vroeg of laat" : Ik denk dat dit zich niet zal herhalen: de omstandigheden zijn ANDERS, helemaal ANDERS !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt wel dat er een periode is geweest waarin we zowat met z'n allen dachten dat het mogelijk zou zijn om onze deep shit naar elders te exporteren, en daar te houden. Hebben wij ons effe vergist, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat ik hoop dat die relnicht nog steeds in Libanon zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger vond ik u steeds een nogal naïef links dromertje. (mijn excuses daarvoor, maar tja ![]() Ik ben eigenlijk benieuwd naar wat je denkt over de plannen om er nog eens 50.000 asielzoekers bij te lappen als je weet dat daarna er nog gezinshereniging komt en dergelijke, dus reken maar op een veelvoud. Mijn persoonlijke mening is dat dit waanzin is want zoals in een ander topic reeds aangehaald, slagen we er amper in om de huidige immigranten reeds te integreren in de maatschappij en hen de taal, de job en een toekomst te geven. Ik vraag me dus derhalve af wat je denkt van zulkse groteske maatregel die naar mijn bescheiden mening gewoon niet verantwoord is. Met dank, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag hier dus verliefd worden op wie je wilt, seks hebben voor het huwelijk, samenwonen of een partner kiezen van hetzelfde geslacht, je mag zelf beslissen of je werkt als vrouw, slaan is verboden, en ookal zegt de Koran iets anders over al deze punten dan de wet, toch moeten ook moslims respecteren dat hier wonen inhoudt dat je die wetten respecteert, zo eenvoudig is het! Dus moet je jezelf als moslim wel aanpassen,anders ben je steeds in conflict met je samenleving, herkent u dat? Daarvoor krijg je echter ook veel terug, je kunt op straat en in je priveleven gerust ene hoofddoek dragen, je kunt naar de moskee gaan, vrij de vijf pijlers van je geloof beleven, je hebt recht op onderwijs, inkomen en onderdak, medische zorg, kindergeld en pensioen....ga eens kijken in Marokko en Turkije, logisch toch dat mensen hier willen zijn niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In het geval van de 'Moslims' problematiek, (waar ik nogmaals herhaal, te menen dat de meesten wel vredelievend zijn - Althans:voorwaardelijk)) - Echter, wat men uit hun 'Religieuze levensloop' heeft kunnen waarnemen, hetgeen dag na dag en dagdagelijks met bloed en tranen bewezen wordt. (Slachtpartijen in de Gazastrook, dodelijke rellen in de rand van Bagdad, Atoombommenfabrieken tot de roem van 'Allah in Iran enz. enz. enz. enz. enz. minstens drie bladzijden lang - +++kunt U mij nog steeds volgen+++, of moet er een tekeningetje zijn? Dan mogen wij in de kering onze allerbeste 'Moslim'vriend en 'Westers bondgenoot' De Edelachtbare heer 'Khadafi' met zijn 'Circustent' niet vergeten hé. (laat mij raden: is dat niet die ene die onlangs een geweldig 'welkomsfeest' heeft georganiseerd voor een zieke, maar niettemin massamoordenaar?????) Waar zijn wij in 'godsnaam' mee bezig? Wat zou er gebeuren moest nu de strakke extremitische Religieuse strekking, maar tevens ook politieke'Moslim leiding, het startsein op 'groen' zetten. Een grootscheepse contröle overname operatie van alle 'Strategische' instellingen (G.C.O.O.S.I.). Men kan er redelijk van uit gaan dat zelfs, de 'matigste' onder hen (bij het horen van de eerste 'Allahrmklok' klanken), alles in de steek laat om terstond en zonder dralen, het inmiddels de standaard 'dynamiet outfit' (S.D.O.) - (als het ware:de klassieke 'Moslim' 'battle-dress') aan te trekken. Nu al, zijn ze overal present: de ministeries, het leger, de Politie, het Rode kruis en zelfs onze 'fritjes' industrie staat op het agenda. 't zou eens iets anders zijn hé: in plaats van 'schild' en 'vriend' = 'Allah Akhbar' of 'kop eraf' ![]() Utopie? jawel, zoals te Manhattan, New-York, USA op 11/09/2001. Never that again hé : Neen, veel erger zelf!!! Neen, ViaSantus, ik behoef uw duidelijkheid niet, maar toch hartelijk bedankt, het mij te hebben aangeboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal het met mij eens zijn dat het voornamelijk de Berbers zijn die hier grote aanpassingsproblemen hebben en die de zaak naar hun hand willen zetten. De nieuwe asielzoekers zijn geen Berbers maar veeleer andere nationaliteiten zoals Georgiërs en dergelijke. Dit zijn voornamelijk Orthodox christenen. Misschien betekent dit juist voor ons een versterking, en voor de islam hier, een stapje terug. Ik zou zelfs verder willen gaan in mijn opvatting. Misschien is de komst van deze nieuwe asielzoekers juist de oorzaak waarom men eindelijk de islam hier begint dwars te liggen en voet bij stuk houd inzake de hoofddoektoestand. Ik weet het niet he, maar het is wel opvallend dat men schijnbaar nu plots begint te reageren op een aantal dingen waar men voordien niets aan deed uit schrik voor rellen en dergelijke. Toeval of niet? Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2009 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe weet gij dat ik geen kristallen bol heb? Heb je dat gezien in uw kristallen bol misschien. Ik heb wel verschillende nogal vrij grote kristallen luchters en aan elk daarvan hangt onderaan een geslepen kristallen bol. Je moest eens weten wat ik daar allemaal niet in kan zien!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Een globaal 'Moslim' immigratieplan, naar de maan? eigenlijk niet kwaad bekeken.
Rekening houdend met de 'strategische' positie en functie van de Maan, zou het best kunnen dat, daar een lucratieve toekomst klaar ligt. Onze 'Moslims' zouden daar in geen geval opvallen, ongeacht wat ze op hun hoofd of andere lichaamsdelen leggen. Daar zullen ze immers toch met 'Moonboots' aan en met een stevige helm moeten rondlopen. Daar zullen ze dan ook merken hoe 'Agbar' 'Allah' wel is ten opzichte van het onbenullig mensdom, waar zij ook maar een onderdeel van zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er scholen zijn waarbij een meerderheid van de leerlingen een hoofddoek draagt ben je een vreemdeling in eigen land. Ja dan verliezen we onze identiteit. Ik heb ook niet gezegd dat we aan dat banktuig niets moeten doen he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat me beginnen met mijn opluchting uit te drukken over de tijdelijkheid van jouw 'banneling'-statuut. Je hoeft je nergens voor te excuseren, je hebt recht op je eigen gedachten, en je hebt bovendien het recht op vrije meningsuiting. Ik hoef het noch met die gedachten, noch met die mening eens te zijn, maar ik ben niet van plan goed te keuren dat wie dan ook jou die rechten afpakt. Betreffende de recente regularisatie-golf (voor zover ik begrepen heb een 'wettelijk' maken van een 'onwettelijke' aanwezigheid van een grote groep mensen alhier) stel ik me eveneens vragen, maar ik weet te weinig van de dossiers af om me 'sterke uitspraken' te veroorloven (ik beweer niet dat jij dat wèl doet, hé!). In principe ben ik nog steeds voorstander van 'open grenzen', maar ik besef ook wel dat dit in de huidige omstandigheden een weinig verstandige politiek zou zijn. Het komt er m.i. meer dan ooit tevoren op aan in de landen van herkomst van de asielzoekers op een beschaafde manier voor grondige hervormingen te zorgen, zodat nog slechts weinig mensen geneigd zullen zijn kind en kraai en have en goed en de vertrouwde omgeving achter te laten, in de hoop elders een beter leven te kunnen opbouwen. Ik blijf het daarom noodzakelijk vinden het steeds globalere kapitalisme te bestrijden. Ik vervloek nog steeds al diegenen die meenden dat het nuttig en nodig was in 'ontwikkelingslanden' de 'ontwikkeling' van allerlei emancipatie-bewegingen stokken in de wielen te steken door het ondersteunen van verwerpelijke militaire en andere dictaturen, die er méé voor zorgden dat het in die 'ontwikkelingslanden' nooit echt lukte met de creatie van welvaart en welzijn voor 'de mensen' aldaar. Ik vervloek nog steeds al diegenen die verhinderden dat in 'ontwikkelingslanden' een met het onze vergelijkbaar systeem van sociale zekerheid tot stand kon komen. Ik vervloek uiteraard ook de gewillige collaborateurs van de saboteurs in die 'ontwikkelingslanden' zèlf. Ik ben niet van plan op te roepen tot deportatie van de hier reeds aanwezige 'vreemdelingen', maar kan mij wel vinden in maatregelen die zouden kunnen bijdragen tot vrijwillige terugkeer van mensen die in hun landen van herkomst zouden kunnen helpen bij de uitbouw van een geciviliseerde samenleving die in staat zou zijn mogelijke toekomstige asielzoekers twee keer te laten nadenken vooraleer ze de sprong in het ongewisse wagen. Ik vind het anderzijds ook hoog tijd worden voor een grondige hervorming hier bij ons. We beschikken over de technologie, de mankracht, de culturele èn de materiële rijkdom om de hier reeds aanwezige nieuwkomers degelijk te integreren, maar dan zullen we ons wel moeten ontdoen van een aantal obstakels, waarbij ik in de eerste plaats denk aan het politieke en economische 'establishment', maar ook aan de eigen Calimero-houding die we steeds opnieuw blijken aan te nemen (wat is daar zo comfortabel aan, eigenlijk?) als we geconfronteerd worden met problemen. Waarom zijn 'wij' zo bang om schoon schip te maken met een hele klasse inheemse profiteurs en parasieten, die er blijkbaar steeds weer in slagen potentiële bondgenoten (de inheemse en de uitheemse 'onderklassen') tegen elk�*�*r op te zetten? Waarom laten wij ons zo gedwee in de luren leggen door onze eigen regime-lakeien? Ik begrijp dat niet. Ik hoop dat je aan dit antwoord al iets hebt. Van zodra ik méér tijd vind, ga ik hier graag verder op in, vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |