![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
komt goed uit voor zijn marktwaarde
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal even kwoten uit die link (zie eerder in dit dradeke) naar dat gazetteke, en dan blijkt dat het van de kunstenaar zelve komt, of van de galerijhouder. Is dat voldoende voor meneer ? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Islam zit helemaal niet in onze cultuur. Trek die facade af, of hoofddoek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dat monoteïstische religies nogal de neiging hebben om hun waarheid met veel kracht en verve aan anderen diets te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aai dont fink soo !! En luistert nu eens goed hé: het kalotendom behoort van langsom minder tot onze kultuur; de meeste jongere mensen beseffen niet eens hoe zwaar dat kalotendom kon drukken op mensen van een ander gedacht, pakweg tot 30 jaar geleden. Andere godsdiensten behoren zeker niet tot onze kultuur. Onze kultuur is er een van wel degelijk groot respekt voor vrijheid van godsdienst, maar tegelijkertijd die godsdienst niet al de nadrukkelijk in de openbaarheid. Daarom werden indertijd die tiesten van Hara Kriznja wel gedoogd, achter hun rug een beetje beleefd maar diskreet uitgelachen of meewarig bekeken .... maar het agressieve van de moslims : wees gerust, daar fronst de Vlaming zijn wenkbrauwen van, en dat duurt tot ze hem persoonlijk eens wat teveel ambeteren, en dan geeft hij een bruuske ferme tegenreaksie. Dat is de Vlaamse kultuur !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() U had het over vlaanderen. Proberen opleggen dat er een cultuur is wil niet zeggen dat er 1 is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tellen de togen van de volkskaffees waar oa nogal wat gewone leden van abvv, acv, ... ook mee ? Ah neen, dat niet. Afijn, waar zit gij de Vlaamse volkskultuur op te snuiven? Toch niet in de Culture Club zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanner maak je deel uit van 'onze cultuur'? Is dat nog wel realistisch? Denk JIJ nog wel realistisch?? Maakt de orthodoxe Jood deel uit van onze cultuur? Maakt de Moslimgemeenschap deel uit van onze cultuur? De NeoNazi met een erectieprobleem, maakt die deel uit van onze cultuur? Wakker worden!!!! 2009!!!! Milticulturele maatschappij!!! Hallooooooooooooooo.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk niet dat je in volkscagfeés Uw onzinmoet gaan verkondigen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dat behoort tot onze kultuur. Met of zonder ereksieprobleem; met of zonder besneden pietje. Lachen met een schilderij of kartoen met de heilige maria, maar met blote tetten, dat is ook onze kultuur. Zelfs daarna een beetje beleefd gniffelen achter de rug van de pastoors die daar schande over spreken, behoort tot onze kultuur. En ja, ook van ons gat maken als een paar moslims meer doen dan alleen mondeling van hun gat maken dat ze dat godslasterlijk vinden van die hoge hakken tussen die andere moskee-schoenen ... en daarbij zware stenen (diksit de kunstenaar, 't was ferm glas daar in die etalaasj ...) gooien ik herneem de lange zin: dat wij van ons gat maken tegen die barbarij, dat is ook onze kultuur. Inbreken in scholen, boeken verbranden ... omdat het staatsonderwijs godsdienstneutraal moet zijn ... dat is wat anders ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 september 2009 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Te te te laat.... vrees ik.
Er bestaat ook nog het argument dat we kunnen "leren" van andere culturen. Zoals ik eerder zei: als ik zin en tijd heb zal ik wel een keertje veertien dagen op vakantie gaan om me wat te verdiepen in andere culturen. En daarna "lekker" terug naar huis. Laatst gewijzigd door Tejokus : 25 september 2009 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() We hebben geleerd uit hun fouten om tot de conclusie te komen dat we andere culturen moeten verwerpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Stenen gooien,spugen.Enz.........Waar heb ik dat nog onlangs vernomen........Eventjes nadenken........Ach ja ,in onze hoodstad.Enz,enz,enz.
Wat is dit een FANTASTISCH VOLK !!!!heel vriendelijk. De" INCIDENTEN "zijn gewoon niet meer te tellen. Groeten nog,Vanwege een "ECHTE VLAMING " ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus vergeet relegie, en onthou , wij zijn niet zoals julie. wij zijn het herren (ras) volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leg dat eens wat duidelijker uit aan deze dommerik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan altijd iets hebben waar ze zich aan ergeren hoor: neem nu het varken en de moslim: bvb zeepjes in vorm van roze varkentjes... of varkensstal naast de deur, of varkensslachterij naast de deur, of varkenstransporteur naast de deur, of varkensmest op het land, of varkensmest gesproeid op een partij graan die zij dan straks gaan opeten, of varkensvet verwerkt via verkest in dierenvoedsel, of varkensvet verbrand om cement te maken voor hun huis te bouwen stel u voor..;...
|
![]() |
![]() |