![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat je er stoom mee kan aflaten?
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Hij weet echt niet wat jij bedoelt.
Gezond Verstand™ heeft zo zijn nadelen.
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Ik woon in een groot appartement complex met staanplaatsen voor auto's.
Wel m'n auto en andere auto's worden systematisch bekrast door één iemand of meerdere dat laat ik in het midden. M'n kan dat niet controleren of je moet constant in de garage zitten,maar het is een leefwereld op z'n eigen.Die vandaal(en),weet dat.Niks aan te doen.Het enige dat je kunt doen is camera plaatsen in je auto 24 op 24. En de dader loopt weer rond één uur nadat ie is opgepakt. Wat kun je er aan doen?NIETS in deze STRONT maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door webzwerver : 2 oktober 2009 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik kan alcohol wél loszien van agressiviteit. Anderen niet altijd. En ik ken er meer die agressief worden dan " lief " en " sociaal" .. Ofwel worden ze in eerste instantie lief en sociaal, en als ze dan verder zuipen worden ze baldadig, vervelend, onnozel, of handtastelijk. Het hangt dikwijls van de dosis alcohol af , en waar je je juist bevind, en met wie.
Laatst gewijzigd door webzwerver : 2 oktober 2009 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Moesten het " échten " zijn, zouden ze wat stoom gaan afblazen door wat met flikken te gaan vechten. Het zou hen mischien nog minder duur uitkomen ook nog tenslotte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die gasten dienen gestraft te worden, ze moeten alleen niet behandeld worden als moordende verkrachters die baby's opeten.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik zeg het tegen u, jij bent de volwassene. Als je niets anders kan dan geweld gebruiken uit frustratie stop er dan maar beter mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook: zelfs hij heeft recht op een duidelijk sinjaal van de maatschappij: sommige dingen tolereren we niet, geweld vb., en als ge 't niet goedschiks wilt verstaan, dan gaan we ervoor zorgen dat ge 't wel kwaadschiks zult verstaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai wat een humor !! En origineeeeeel !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Moordenaars of verkrachters zijn het zeker niet. Ik denk als men hen gewoon hetgeen zij afgebroken hebben doet vergoeden, plus een vergoeding voor de overlast, plus een boete om hen een lesje te leren, dat het dan wel goed zal zijn. Duur grapje , als je het mij vraagt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Gelukkig zijn het maar bushokjes. Oppakken en taakstraf en verder niet over zagen.
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ok dus er zijn hier pipos die vinden dat de maatschappij maar moet opdraaien voor het repareren van die 32 bushokjes omdat het "menselijk gedrag is" en ze "jong zijn"
You break it, you pay it. Weet u wat voor signaal het zou zijn mochten we wat anders doen ? Wetteloosheid en carte blanch voor frustrees om zich af te reageren. Ik weet niet wat een buskot kost, maar inclusief uren denk ik dat ze net hun eerste hypotheek ter waarde van een huis mogen afsluiten. En dat is nu eenmaal zoals het hoort: de gevolgen dragen van uw acties. |
![]() |
![]() |