![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
belastingen ontduiken in Belgie is een daad van zelfverdediging. Mijn volle respect. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 oktober 2009 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we even maken dat arbeid loont, en schulden op papier versassen naar een ander land niet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() als ik met u ga beginnen communiceren dan moet ik een andere minus habens uit mijn lijst schrappen.
ik hou u op de hoogte Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 oktober 2009 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wauw ... mooi is datte
Citaat:
Dus bij de tweede keer dat je huis affikt niettegenstaande dat je niet verwijtbaar was.... pech ? Citaat:
Héél de maatschappij is 'onnatuurlijk'... da's nogal een dom argument om uit te gaan putten Bovendien heb ik je in een ander topic al eens gezegd dat _als je dat 'argument' dan toch wilt aanwenden _ je appelen met appelen moet vegelijken. Jij sprak toen over dat de mens vroeger ook maar moest zorgen dat hij te eten had ... densnoods met pijl en boog. Goed dan... maar waar mag/kan men dat ? Het heeft geen zin te spreken over het lak aan verantwoordelijkheid te spreken wanneer men het niet eens kan opnemen Laatst gewijzigd door praha : 4 oktober 2009 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() ( Fabi trekt elk jaar 1.500.000 euro pensioen , die oude bes wint elk jaar de lotto zonder erop te spelen )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind: alle beroepen gelijk, maar wie van zijn 14de werkt zal sneller op pensioen mogen, dat is gewoon eerlijk.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 12 november 2009 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zou dus resulteren dat, indien we een termijn van bijvoorbeeld 45 jaar hanteren, die bouwvakker die begonnen is van zijn 14e op pensioen kan als hij 59 is terwijl een dokter die pas op zijn 27e kan beginnen pas mag op pensioen gaan als hij 72 is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu zijn het de multinationals die alle voordelen krijgen als ze zich hier vestigen. Dus ... help de kleine ondernemer zo goed mogelijk en laat de multinational zijne plan trekken en belastingen betalen, liefst via de btw op de goederen en niet op de arbeid. Ik denk dat de verhoudingen vlug zouden veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die dokter verdient goed, heeft meer aanzien, en heeft een relevante job die hij fysiek kan uitvoeren tot voorbij de zeventig. Die bouwvakker moet in regen en wind in het slijk staan ploeteren en sjouwen en dat is heus niet evident voorbij de zestig. Hij verdient veel of weinig, daar zit veel verschil op, dat geef ik toe. Beide zijn nodig, beide doen hopelijk de job die hen ligt, beide werken even lang. De gediplomeerde werkt langer, maar verdient beter of heeft een meer comfortabele job, dankzij de investering in zijn studententijd. Het is eigenlijk niet eerlijk als die dokter al deze voordelen krijgt: * Lekker lang studeren * Meer verdienen * Minder lang werken * Meer aanzien * Fysiek minder belastende job (naast een aantal nadelen natuurlijk)
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 12 november 2009 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat die mannen maar stoppen op hun 60e (bouwvakkers ook) Persoonlijk vind ik dat iedereen op pensieon mag gaan vanaf zijn 60e. Indien er niet voldoende geld is, zou men meer moeten afhouden van de lonen, en zoals hierboven reeds vermeld de grote premies die de koninklijke familie krijgt zwaar verminderen.
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze nu nog ene keer de pensioensleeftijd opdrijven word ik zelfstandig!
Ik pak mij ineens de grote potten en stop voor mijn 40e Dit meen ik!
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Of ge zoekt u een relaxte job die ge graag doet.
Die beter is als thuis zitten te niksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |