![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() Iemand dat mee in een oorlog zit verdiend niet de Nobelprijs .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() De Amerikaanse medianetwerk 'Fox' maakt duidelijk wat er gebeurde:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik viel van mijn stoel toen ik het hoorde. Ik heb niks tegen Obama, maar ik zie echt niet waarom hij een prijs moet krijgen. Soms wordt die prijs aan een joker gegeven, zoals Al Gore, maar zogezegd toch voor "gedane" acties, niet voor intenties of dingen die nog eventueel zouden kunnen gedaan worden.
Nu ja, misschien is het beter hem de prijs NU te geven, voor hij teveel stommiteiten heeft begaan. Dan heeft men nog het excuus dat men dacht dat het hem positief ging beinvloeden ![]() Hadden ze de prijs aan Bush gegeven in 2000, dan had die misschien de oorlog in Irak niet begonnen, he. Da's misschien de logica nu. Dan wil ik de nobelprijs in natuurkunde, want ik heb een toespraak gehouden waarin ik zeg dat ik geniale dingen ga doen ![]()
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 oktober 2009 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Tja, meestal zijn het halve waarheden, halve of complete leugens die ze spuien. Dat met terreur drama, angst, geweld oproepen, haat inpraten. Fake clown, die jones
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 oktober 2009 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toch denk ik dat ze dit jaar misschien beter geen prijs hadden uitgereikt dan hem nu al aan Obama te geven. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 oktober 2009 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom hebben ze hem niet aan Roger Van den Stock en L. D'onofrio, hun handdruk in een Brabants kasteel heeft meer voor vrede te betekenen dan de "Yes we can" onzin
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af wie die gechiften zijn die de Nobelprijzen toekennen.
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel een goede stok achter de deur kunnen zijn aangezien niemand het graag zou hebben dat zijn Nobelprijs afgenomen wordt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 oktober 2009 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee echt! Er zijn kandidaten bij die deze "Nobelprijs voor de Vrede" (what's in a name ![]() Dus onterecht vanwege een veel te hoog "anti-Bush" gehalte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Voor mij totaal onbegrijpelijk.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Guantanamo al gesloten? Is de terugtrekking van troepen uit Irak in volle gang? Hoe staat het met het vredesproces in het Midden-Oosten? En wat met al dat materiaal in Europa? Hoe hard kunt ge eigenlijk aan de mouw trekken van een wereldheerser om ALSTUBLIEFT DIE FOKKIN KERNKOPPEN VAN ONZE GROND TE HALEN?
Dit is een blamage. De man slaagt er zelfs niet in om zijn burgers een VERZORGINGSGARANTIE aan te praten. Waar miljarden mensen van dromen.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prijs was beter naar Bush gegaan. Zijn naam had er net zo goed kunnen staan ipv Obama's naam:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Jullie begrijpen er allemaal niets van.
|
![]() |
![]() |