Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2010, 16:09   #61
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Welneen want die vallen geen bedrijven binnen om alles stuk te maken voor hun lieve allochtoontjes en illigalen. Links tuig is en blijft verwerpelijk met hun geslijm aan de moslims.
Nu zouden ze moeten alles laten herstellen en een paar procenten aftrekken van de uitkeringen van hun lievelingetjes!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 16:20   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Dus zolang het democratisch gestemd is, mag alles?

Dat gebeurt ook, maar is verre van voldoende, die deportatiecentra zijn een walgelijke uitvinding en moeten zo snel mogelijk gesloopt worden.

Bedrijven luisteren enkel naar hun portemonee.
En door wat zou jij dat "democratisch gestemd" vervangen? Citaat uit de koran?
Indien dat "deportatiecentra" zijn volgens jou moeten we dat vervangen door "oppakken en het vliegtuig op" zonder verder tijdsverlies. Geen centra meer nodig dan, een paar kleine lokaaltjes met tafel stoelen en telefoon zijn voldoende...
Ons land is toch geen grootwarenhuis waar vreemdelingen zichzelf gratis mogen komen bedienen met hotel op onze kosten erbovenop?

Laatst gewijzigd door andev : 25 augustus 2010 om 16:27.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 17:40   #63
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Gezien de huidige situatie en wat we nog mogen verwachten, bestaat dat laatste stuk uit uw zin? Zijn het verstandige mensen die het migratieboeltje van nu organiseren en in stand proberen te houden?
Degenen die het migratieboeltje van nu organiseren zijn helemaal niet links.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 17:42   #64
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Zeg mannekes, zomaar een post quoten zonder erbij te vertellen waarom die post in kwestie geschreven is geweest, is nogal flauw. Vinden jullie niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 25 augustus 2010 om 17:42.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 17:44   #65
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Wel een flinke gedachtensprong die je maakt van "de regering, het gerecht en de politie" naar "onze samenleving".
²
Citaat:
'Transitcentrum' Wat een mooie namen geven ze tegenwoordig toch aan gevangenissen en deportatiecentra.
²

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 19:10   #66
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En door wat zou jij dat "democratisch gestemd" vervangen? Citaat uit de koran?
Wat heeft de koran hier opeens mee te maken?

Citaat:
Indien dat "deportatiecentra" zijn volgens jou moeten we dat vervangen door "oppakken en het vliegtuig op" zonder verder tijdsverlies. Geen centra meer nodig dan, een paar kleine lokaaltjes met tafel stoelen en telefoon zijn voldoende...
Nee

Citaat:
Ons land is toch geen grootwarenhuis waar vreemdelingen zichzelf gratis mogen komen bedienen met hotel op onze kosten erbovenop?
Is er iemand die dat beweert?
Oud 25 augustus 2010, 21:55   #67
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Transitcentrum' Wat een mooie namen geven ze tegenwoordig toch aan gevangenissen en deportatiecentra.
Kennen wij dan deportatiecentra hier ?
Ik ken alleen maar repatriëringscentra, maar ik ben dan ook maar een domme uil niewaar.

Zo ongeveer gelijk aan het volgende:
ik kom toe in Australië en ik zeg daar: Surprise !! Here I am: ik ben een Vlaamse werkloze en ik kom hier werk zoeken, maar in afwachting toch graag een hotelleke en 500 €'tjes.
Ik vermoed dat ze mij in een tijdelijk onderkomen (transit) steken om mij naar dit heerlijke (on)land te repatriëren met de eerste beschikbare vlucht.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 21:57   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft de koran hier opeens mee te maken?
...
Dat heeft niks met de koran te maken;
maar de vraag was: met wat anders dan wel ?

Zou je daar misschien op willen antwoorden ?
(en kom niet af met het Rode Boekje van Mao, dat is zelfs in China in hun De Slegte niet meer te krijgen)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 22:52   #69
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kennen wij dan deportatiecentra hier ?
Ik ken alleen maar repatriëringscentra, maar ik ben dan ook maar een domme uil niewaar.

Zo ongeveer gelijk aan het volgende:
ik kom toe in Australië en ik zeg daar: Surprise !! Here I am: ik ben een Vlaamse werkloze en ik kom hier werk zoeken, maar in afwachting toch graag een hotelleke en 500 €'tjes.
Ik vermoed dat ze mij in een tijdelijk onderkomen (transit) steken om mij naar dit heerlijke (on)land te repatriëren met de eerste beschikbare vlucht.
Fantastisch hoe er over dat hotel gedaan wordt, precies alsof het een luxeverblijf is. Ter verduidelijking, het is niet zo dat die mensen gezellig met 2 in een 2-persoonskamer zitten en van alle faciliteiten van het hotel genieten.
En ik meen me niet te herinneren dat ik je heb uitgemaakt voor domme uil, maar een gebouw dat dient om mensen op te sluiten in afwachting van hun gedwongen verplaatsing, dat mag je mooie namen geven, maar dat is een deportatiecentrum of gebouw.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Dat heeft niks met de koran te maken;
maar de vraag was: met wat anders dan wel ?

Zou je daar misschien op willen antwoorden ?
(en kom niet af met het Rode Boekje van Mao, dat is zelfs in China in hun De Slegte niet meer te krijgen)
Ik denk dat je m'n punt gemist hebt, iemand beweerde dat de manier waarop met vreemdelingen wordt omgegaan in ons land oké is, omdat die manier wettelijk vastligt, ik ben het daar niet mee eens. Als je mensen onmenselijk behandelt, moet je dat niet goed praten door met wetten komen zwaaien, zelfs niet als die democratisch gestemd zijn.
Hoe moet je dan mensen omgaan? Menselijk.

(en je rode boekje mag je zelf houden, ik ben er niet in geïnteresseerd)
Oud 30 augustus 2010, 23:05   #70
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, dat is al meer gebeurd, zoals "gastarbeiders", dat is veranderd in "migranten".
Migranten ? Dat woord is reeds voobijgestreefd. Vandaag zijn dat Nieuwe Belgen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 23:09   #71
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat bedrijf bouwt een gevangenis, exclusief voor ongewenste buitenlanders.Dát slaat alles.
En dan focust de VRT op een groepje marginale neonazi's terwijl ze het institutioneel racisme volledig negeren.
Ja maar, je moet ze toch érgens zetten, in afwachting dat ze buitengezet worden ? We kunnen ze toch niet in een tent in uw tuin zetten ?
Oud 30 augustus 2010, 23:12   #72
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een ongelofelijke bullshit.
In praktijk gaat het over mensen die hier al enige tijd wonen en werken. Dan lopen ze eens tegen de lamp tijdens een identiteitscontrole op de bus, tram of metro en worden ze zonder pardon, gedurende weken of maanden opgesloten, vlak langs de luchthaven, daarna worden ze teruggestuurd naar hun land waar er niets voor hen is en waar het voor sommigen ronduit gevaarlijk is.
Maar goed, als jullie het een transitcentrum of een wachtzaal willen noemen... whatever helps you sleep at night.
HUN land , ja. Een gratis ticket naar huis...Toch vriendelijk ?
En als er daar niets voor hen is, wel, hier ook niet. Het zit vol, geen plaats meer in de E.U.
Oud 31 augustus 2010, 13:22   #73
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Extreem links tuig is veel erger dan eender welke rechts verstandige mens.
probleem is dat het rechts tuig al even dom is.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be