![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er logisch aan dat iemand met een inkomen van 300.000€ uit interesten slechts 15% moet betalen, terwijl iemand met een inkomen van 30.000€ uit arbeid 50% belastingen moet betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dikwijls is de hoge kostprijs dat de ouders niet de juiste kanalen gebruiken. Al dan niet uit onwetendheid of uit onwil. Ik ken wel meerdere ouders die een merkelijk lager inkomen hebben dan ons gezin. Maar waarvan de kinderen op een duur privé kot zaten terwijl onze kinderen tevreden waren met een gewoon sober kot van de unief. Op een moment dat er helemaal geen tekort was aan gesubsidieerde koten. Maar hun normen lager hoger.... Laatst gewijzigd door pajoske : 21 oktober 2009 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Cru gezegd, je kan maar beter een ferme egoïst worden want het is met rasse schreden naar de knoppen aan het gaan... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet werken en die niet. Ik betaal belasting, de werklozen moeten gruwelijk gestraft worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De arbeiders zijn onnozelaars waar de regering mee mag doen wat ze wil, de arbeiders zullen dan bij de volgende kiezing het VB afstraffen. Godverdommese onnozelaars. Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2009 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten wel de schijn hooghouden, dat hun stemmers koning zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
feitelijk is de sociale zekerheid ook flat, niet progressief belast, en vind ik dat die tax progressief zou moeten zijn feitelijk is de interest flat 15% belast, en zou ze gerust progressief mogen samengevoegd worden met uw inkomen en daar lager belast worden feitelijk is de huurinkomsten flat belast, en zou ze gerust ook progressief belast bij uw inkomen mogen samengevoegd worden feitelijk is de beursinkomsten flat 0% belast, en zou ze ook gerust progressief mogen behandeld worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 15% is wel voor risicovrije beleggingen, en de "moeder van de risicovrije beleggingen", het spaarboekje, is zelfs vrijgesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik zo niet, wat ik wel weet is dat het zoals u zei hier geen democratie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ons systeem progressiever zou zijn dan dat van onze noorderburen weet ik niet. Het lijkt me irrelevant in deze discussie, aangezien de Nederlanders verantwoordelijk zijn voor hun beleid. Citaat:
Ook voor u geldt dus: mijn punt staat bij deze nog steeds.
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mijne ook dus ik zie niet goed in wat de toegevoegde waarde van je post is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je beursinkomen wil belasten bij winst moet je ook zorgen voor een terugbetaling bij verlies. In beide gevallen zal een verhoging van belastingen er echter toe leiden dat sparen ontmoedigd wordt. Hetgeen nu al het geval is met de veel te hoge belasting op arbeid. Besparen op nutteloze openbare uitgaven is het enige dat ons land nodig heeft. De ideeën van VIVANT i.v.m. onder andere basisloon lijken me meer en meer een oplossing te kunnen bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet toekomt met wat hij heeft mag geholpen worden op voorwaarde dat een derde partij uitpluist aan wat die centen worden uitgegeven! Je huur niet kunnen betalen maar alle kinderen een gsm, een dure op afbetaling lcd-televisie en zelf een Bmw om naar het ocmw te rijden: onaanvaardbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kunnen werken voor honderd euro meer dan de dop: ben je gek enz! Men moet die zelfs de kans niet laten! Het krioelt van de werklozen... en toch valt er soms niemand in de omgeving te vinden voor eenvoudige jobs die iedereen aankan! Onaanvaardbaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |