![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lijkt mij dan ook de enige echte daadwerkelijke moord.
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Het scheelt dat karaktermoord (om maar iets te noemen) erg netjes is.
Trouwens, correct me if I'm wrong maar ofwel zijn mijn geschiedenisboeken gecensureerd maar ik meen me te herinneren dat in bv nazi Duitsland enkel de meest rabiate politieke tegenstanders in Kz lagers werden ondergebracht als heropvoeding.
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Andere dragen dan weer 'vrijheid van mening' hoog in het vaandel, maar zijn wel de eerste die alle middelen gebruiken om deze vrijheid te boy'cotten. Dus correct, schaamteloze hypocrisie!
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Daar heb je ook dan weer een goed punt... Uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer in de links-rechts tegenstellingen: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Nooit gehoord van karaktermoord? Dit politieke regime doet niets anders. Zelfs jij doet er aan mee gezien je commentaren hier over bepaalde groepen en personen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik boycot niemands vrijheid van meningsuiting. Ik boycot ook niemands vrijheid om mensen die laster verkondigen, aan te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Alweer zo valse vrijheid. Die vrijheid is onlosmakelijk verbonden met geldbezit. Rijken kunnen zich betere advocaten(kantoren) permitteren om hen te verdedigen en bij te staan. Ook deze vrijheid is dus alweer onderdanig aan de geldgod, zoals bijna alle "vrijheden" in dit systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Laster is een heel rekbaar begrip. Het komt er gewoon op neer dat jullie "vrijheid" de facto betekent dat rijken weer iets meer mogen of zich meer kunnen permitteren dan de armen of de sukkelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan het beeld dat conservatieve katholieken opdringen aan hun nageslacht i.v.m. vrijzinnigheid. Kan jij je trouwens ook rekeningen permitteren in het buitenland, of is dat enkel voorbehouden aan de vakbondstop? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Another Jack al suggereerde, dat is in andere systemen absoluut niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() Tegenwoordig blijkbaar enkel nog voorbehouden aan Belgische parlementairen en hun stro-poppen, waar (eerlijk is eerlijk) ook hoogstwaarschijnlijk de vakbondstop toe behoort.
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zowat 90% (als het niet meer is) van de bazen en kapitalisten hebben rekeningen in het buitenland, maar daar zwijg je dan over. Ik heb hier al meermaals gezegd dat ik bijlange niet alle praktijken en visies van de vakbondstop goedkeur. Selectief gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Ontwijk de kern van de zaak niet. Je verstopt je gewoon achter een zoveelste valse vrijheidsbegrip. Orakelen hoe goed, mooi en vrij alles wel is, terwijl het telkens de hoeveelheid kapitaal is die bepaalt hoe "vrij" je wel bent. Liberalisme deugt gewoon niet.
Laatst gewijzigd door F.Lurk : 25 oktober 2009 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze hierbij proberen vals te spelen is verfoeilijk en heeft niets met liberalisme te maken. Mensen die sjoemelen en in het elke zin over "solidariteit" zijn even verfoeilijk. U weet wel over welke types ik het heb. |
|
![]() |
![]() |