![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb respect voor je goede bedoelingen hoor, maar wat jij voorstelt is echt niet realistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Of wat als de werkende mensen nu maar vanaf morgen de helft van de dag gingen werken, zodat er jobs genoeg openstaan voor mensen die nu stempelen, niks is verplicht maar het stempelgeld zelf gaat ook ineens weg hé, dan is het werken of creperen.
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Dat plukkaart werk da ik had, ik had gevraagd of ze me zouden aannemen met de VOP regeling. Maar ze wilden niet alhoewel ze in principe genoeg werk hebben voor het part-time werk dat ik zoek en ze best wel tevreden waren met het resultaat van het werk dat ik aankon. Uiteindelijk is de kat uit de zak gekomen en blijkt dat ze een zelfstandige kennen die ooit iemand met VOP/Vlaams Fonds in dienst had en toen die persoon weggegaan is hebben ze alle premies moeten terugbetalen en het was tegen de 20,000 Euro ![]() ![]() Ik had de energie nie voor een kastje naar de muur sessie om uit te vinden wat de voorwaarden zijn voor de werkgever met een VOP regeling dus heb me erbij neergelegd. En sukkelaar zijn is een state of mind ![]()
“I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.” Laatst gewijzigd door vervreemdebelg : 29 oktober 2009 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wel. Met subsidies voor het aannemen van oudere langdurige werklozen.. En weer afgedankt met subsidies voor jonge werklozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Hoeft zelfs niet eens langer te duren. Laatst gewijzigd door bozoboko : 12 november 2009 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zigeuners.
Dat is ook een mooi voorbeeld van zonder beroep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn de nomaden die onze menselijkheid zullen redden, niet de psychopate hoogopgeleide egotrippers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Mensen zonder beroep, dat zijn dikwijls mensen die beroepsverbod gekregen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zelf opgelegde beroepsverboden vallen ook niet onder deze categorie.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |