![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al 180 jaar lang ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() Vertel dat maar aan dat leger baanlozen en de vlamingen die er niets van terugzien en het slechts zien verdwijnen in de zakken van corrupte incapabele politici.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja zo gaat dat, U begrijpt toch dat de bourgeoikes dan wel gedaan hebben om baas boven baas te spelen in dit land.... Dat is Uw grote schrik mijn beste,dat U de plaats krijgt die de Vlamingen al 180 jaar willens nillens toebedeeld krijgen in dit land... Die op de tweede rang natuurlijk... Wel die plaats is U van harte gegund... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() Laten we eerlijk zijn Wilders lijkt me nou niet iemand die een tweede gouden eeuw kan in luiden en Balkie doet het niet veel beter zogezegd. Maar samen kunnen wel beter in internationaal verband onze belangen behartigen.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een prins in Afrika (update) http://www.welingelichtekringen.nl/a...lf-belang.html en dan die commentaren, hilarisch. ![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 30 oktober 2009 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel grappig dat zowel Nederland als Belgiê een schertstroonopvolger hebben. Tendensen schijnen wel eens onafhankelijk van elkaar op verschillende locaties tegelijk af te spelen.
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal u kort commentaar geven:
a) u zoekt slechts ordinaire sensatie; b) u gebruikt daarvoor Nederlandse webpagina's zo het u uitkomt en c) u levert geen zinvolle bijdrage aan deze disussie, want: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Schepen
|
![]() Ik ben sinds kort in het bezit van een mac en heb nog niet gevonden hoe ik de umlaut moet gebruiken. Hier biedt ik s(u/e)biet mijn verontschuldigingen voor aan.
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() [system]In het zuiden zegt men sebiet enkel in de betekenis van 'zo meteen', enkel in het noorden betekent het 'terstond'.[/system]
Nu, die indruk heb ik ook dat wij het trager interpreteren, hoewel het orginele 'subito' een haast en vaak zelfs ogenblikkelijkheid impliceert.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 oktober 2009 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2-ik gebruik wat ik wil om jullie met de neus in jullie eigen stront te duwen. 3-leer behoorlijk schrijven eer u zich op een Belgische site waagt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mooi racisme De Waal.
wilt u geband worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() De Waal beschikt over lange teentjes en een veel te kort lontje. Actie veroorzaakt reactie. De reactie was een jij- (of gij-)bak van de eerste orde en geeft derhalve blijk van een mateloze intolerantie.
|
![]() |
![]() |