![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je al in den bak gezeten ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 57,14% |
Nee , ondanks het feit dat ik crapuul ben |
![]() ![]() ![]() |
8 | 28,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De cipiers staken wél tegen de overbevolking, sommige detinés blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe meer kleine criminelen zonder witte boord er rondlopen, hoe sterker de roep om veiligheidsmaatregelen, maatregelen waarvan onze grote witteboordcriminelen gebruik zullen kunnen maken wanneer het systeem dat zij hebben opgezet (in de staat, daarboven in de EU, daarboven staan de bankiers) en dat financieel (economisch, ecologisch...) niet lang meer kan blijven bestaan, in elkaar zijgt. Het Verdrag van Lissabon bevat al heel veel van het nodige om een volksopstand te onderdrukken, en die komt er; dat weet het establishment. Het zal zich beter kunnen verschansen als er eenmaal overal bewakingscamera's hangen en wij met een chip zullen zijn geoormerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En overal waar geen transparantie heerst, heerst wanbeheer. Het grote voorbeeld: de EU, één van de grootste doofpotten op deze aardkloot en daardoor ook één en al wanbeheer, veel en veel corrupter dan België of pakweg Italië - Bulgarije kan ik niet beoordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Xeno is die gast die me in het begin van de discussie steeds maar uitvraagde over het Belgisch gevangeniswezen om te weten te komen of ik echt wel had gezeten .
Nu weet hij het en wil hij me geen antwoorden meer geven ![]()
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij fiere gedetineerden kregen aandacht genoeg van de cipiers en de pers , die cipiers werden serieus jaloers van ons . ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 13 november 2009 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb neen gestemd.
Wel heb ik een nachtje in den "amigo" gezeten. Dat heeft mij echt wel wakker geschud. Niets zo heilig als mijn vrijheid. Als ge poepeloere zat op een klein kamerke met een simpel dekentje zit, een wc pot zonder bril dat niet kan doortrekken, uitgedroogde keel en in vraag waar uw meisje zit... Dat schud mij wakker ja. (ik had niets krapuleus gedaan ofzo hoor, gewoon zatte praat verkocht tegen agenten en meekomen kon ik)
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Was ironisch bedoeld. Ik denk dat deze ''gast'' precies weet waar hij het over heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In welke bak heeft hij gewerkt / gezeten , en wat was de onderbevolkingsgraad aldaar ![]() Raadsels ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze eens beginnen met alle criminele allochtonen int gevang naar hun eigen land te sturen. Probleem overbevolking aangepakt aangezien het merendeel in de Belgische gevangenissen allochtoon is. Hoezo volle gevangenissen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gevangenen herbergen kost niet alleen geld, je moet er ook nog plaats voor hebben. Denkt jij nu echt dat die landen gaan zeggen: "oh ja, kom maar af, steek ze maar bij ons. Wij hebben toch geld en plaats genoeg."?
![]() |