![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Met Van Rompuy als leider, wordt Europa geloofwaardig | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
49 | 73,13% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoed af!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Forza Van Rompuy.
Citaat:
Herman durft. (En ik ben het met hem eens.) Maar ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Komaan zeg de man doet niets. Of is dat juist een vereiste voor Belgisch premier te zijn, niets doen en poen scheppen. Helaas wonen we niet in een Diets Keizerrijk, waar we een machtige, bekwame keizer hebben die het land waarlijk leidt en bestuurt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind belgie nu al een platzak
waarom er komen steeds meer belgen bij trammen en bussen overvoll in brussel als je brabantstraat gaat overvoll mensen als daar nog hoderden mensen nog bij gaan komen en ons regering heeft al niet zo veel geld ik denk dat ze allemaal al wallonie of frankrijk uitbreiding brussel komt niet uit wallonie maar het idee komt van frankrijk frankrijk wil van vlaanderen een groot land maken zonder vlamingen en nederlands nederlands en vlamingen moeten dan weg dat wil frankrijk en ze wil terug een wereld oorlog starten met duitstand zo dat ze huidige frankrijk tot duitsland een groot land zal vormen turkije denk ook zo iets te doen en zelfs moslim landen denken dat gewoon europa veroveren tot een groot machtig land |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de beste kandidaat.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo goed als zeker wordt hij de eeste Europese president. Deze keer zal zijn motto niet zijn "standvastige rust' ,maar eeuwige rust". Dat Europa ruste in vrede ,Amen. Laatst gewijzigd door Sidharta : 19 november 2009 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() La Stampa tipt op Van Rompuy als president en postcommunistische ex-premier Massimo D'Alema als buitenlandminister.
Wellicht een vleugje Italiaans nationalisme, want ik herinner me niet dat die man al ergens elders vernoemd werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het blijft altijd hetzelfde liedje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent een enorme provocateur. Dat waardeer ik, want zonder tegendraadse geesten komen we nergens. Dan lopen we achter elkaar aan als lemmingen tot we over de rand kukelen. Maar als Herman keizer zou worden, zou dan het land waarlijk geleid en bestuurd worden? Als je Herman niet geschikt vindt als keizer, wie zou het dan moeten doen? Krijg je dan niet een ontzettende strijd tussen Laaglandse, Scandinavische, het Engelse en het Spaanse vorstenhuis om de keizerskroon? In kleiner verband geldt het wanneer je je (Dietse) keizerrijkje wil beperken tot de Benelux (en Duitsland?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Proficiat Herman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort dus weer politieke crisis in dit land
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort?
Denis Ducarme slaat wellicht nu al paars uit van colère! Straks blijft-ie er nog in. 'k Ga rap even kijken op de fora van LLB en Le Soir. Er is toch niks op TV.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() 2 Latino's??? Ten eerste die Italiaan is het al niet geworden en ten tweede bij mijn weten is Van Rompuy een Vlaming & Brabander. Bij Latino denk ik toch echt meer aan de middellandse zee en Latijns Amerika
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel felicitaties en blijdschap omdat de eerste president van de EU 'un Belge' is, een beetje tandengeknars omdat het toch wel 'un flamingant' is begot, nogal wat angst voor de terugkeer van Leterme, en af en toe een sneer richting 'les Rosbifs' (de Britten) en 'les excités du Nord' (wij
![]() Meer moet dat op een donderdag 19 november niet zijn, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik voorspel jullie een hete winter. Als ik hier op het forum en op de andere (franstalige) fora de reacties zal lezen zal ik mijn stoveke niet moeten aansteken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg jij het ook zo warm als je eens goed hebt kunnen lachen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga er spontaan een polka van dansen se
![]() |
![]() |
![]() |