![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Ik vermoed dat hij iets bedoeld in de stijl van "beter voorkomen dan genezen"
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was de issue hier niet: er was een geboren kind (abortus mocht toch niet meer 1 dag voor de bevalling of zo, he). Dat WAS er. Het heeft hoogstwaarschijnlijk zuurstoftekort gehad aan de hersenen, dus een zeer waarschijnlijke (hoewel niet zekere) diagnose van gehandicapt kind (maar niet duidelijk wat precies). Stel je voor dat de dokters een rood en een groen knopje hadden: rood knopje: kindje gaat dood, groen knopje: kindje zal leven. Zonder in te gaan op de technische details. Welk knopje duwen ? Stel nu dat dat kind eerst, zeg maar, 6 maanden had geleefd, zwaar gehandicapt. Dan valt het, ik weet niet, van de trap, en moet gereanimeerd worden. Zelfde situatie: rood knopje of groen knopje ? En als dat kind 6 jaar heeft geleefd ? Rood knopje of groen knopje ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2009 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het punt is dat de Engelsen (en de Fransen) al een term hebben voor de verantwoording van dit vonnis en wij, in het Nederlands, nog niet.
Om maar te zeggen dat de rechtbank baanbrekend werk geleverd heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2009 om 18:16. |
![]() |
![]() |