![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bekijk het nog eens ![]() Peace ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dank je. Eén keer is ruim voldoende. Ik wil trouwens niet weten wat er in dat filmpje gezegd (of niet gezegd) wordt; ik wil graag achterhalen wat jouw bedoeling is met dit topic. Toch niet ècht een ingewikkelde vraag, zou ik zo denken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En van welke informatie wil je ons precies deelgenoot maken?
(ik krijg zo héél zachtjesaan het onbehaaglijke gevoel dat je rond de pot aan het draaien bent).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ik vraag niet wat er in dat filmpje te zien is; ik vraag wat JOUW mening is over homoseksualiteit en islam. Is dat zo ingewikkeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mijn mening? Neiging om seks te hebben met een soort van dezelfde geslacht is een natuurlijke afwijking, het is een zonde. Neiging hebben om seks te hebben met een dier ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat vind je van de houding van islam tegenover homoseksualiteit? Vind je het toedienen van 5000 zweepslagen of het ophangen van homoseksuelen een aanvaardbare uiting van de afkeuring van de islam jegens homoseksuelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Kom "porpo", het is weer wat te heet onder je voeten aan het worden.
Het wordt stilaan tijd om nog eens te verdwijnen en terug te komen onder een andere naam. Daar ben je blijkbaar nogal goed in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Ophangen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Denk jij nu echt dat niemand het merkt?
http://politics.lunitechs.be/member.php?u=14513 http://forum.politics.be/member.php?u=12142 Je bent zelfs te herkennen aan je schabouwelijk Nederlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() http://forum.politics.be/member.php?u=14270
Je bent zelfs te herkennen met dat soort beschuldigingen. Zeg je dan tegen iedereen dat ze andere forumnamen hebben? ![]() Bewijs nu dat ik andere forumnaam heb, anders ga ik jou bij de moderator klagen en jouw forumnaam in de negeerlijst plaatsen. Laatst gewijzigd door porpo : 3 december 2009 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ha, ja, je kan natuurlijk ook nog terreur gebruiken. Alm Insan al Kamil heeft daar ook weeral het voorbeeld gegeven. En nu, zuigen jongen ! Zoals je grote voorbeeld .
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden deze twee Iraanse jongens dat ook zo lollig gevonden hebben, denk je?
![]() Dat vind ik een zeer bewonderenswaardige houding en ik hoop van ganser harte dat ze binnen je gemeenschap nog veel navolging mag krijgen. Maar eigenlijk is dat niet mijn vraag. Wat vind jij, als moslim, van het feit dat homoseksualiteit binnen je geloof niet getolereerd wordt? Die twee jongens hierboven werden immers precies om die reden opgeknoopt. Hoe verzoen je je eigen tolerante houding met het feit dat zulke barbaarse daden in naam van jouw geloof worden gepleegd?
![]() |
![]() |