![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Afgezaagde onzin. Leg eens een ander plaatje op aub.
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Uw plaat ook, er leven nu gekleurde mensen in Vlaanderen, leer er mee leven..
Of ga naar een eiland en roep daar uw 100 procent identitaire staat uit met uw vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Tracht eens uw beweringen te staven met bewijzen in plaats van wat gelul te posten.
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allé de cirkel is rond, vraag is ? Gaan we er nu nog iets uit leren als volk/ VU/ VB/ NVA en al die andere Vlamingen ? Uit de geschiedenis moet je lessen trekken, maar ik vrees dat mijn volk weer eens OPNIEUW geen lessen zal leren uit de geschiedenis. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 1 december 2009 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Als NSA een partij zou worden, zou ik er zeker voor stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() 88 wsl. Ok, die was mss een beetje flauw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, ik hier al veel flauwere grappen gelezen, deze bijvoorbeeld :
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=67
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Dat is niet zo van belang. Hun voornaamste standpunten die ik ken staan me wel aan. Vreemdelingen buiten en een socialere, antikapitalistische politiek voor ons eigen volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Dat is inderdaad van een HT&D-niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Internetverwijzing naar een N-SA tekst? Boek of brochure met titel en pagina? Komaan BEWIJS eens wat je beweert in plaats van in het wilde weg om je heen te slaan.
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Tiens, blijkbaar begrijpt Flurk beter wat bedoelt wordt met een partij-beweging. Dat stemmenaantal is inderdaad niet zo van belang, toch zeker niet in het stadium dat N-SA verkeert en nog wel enige tijd zal in verkeren.