![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k' weet het.
Ieder heeft zijn prijs hé, de mijne zo rond de 5 milj euro. Daar zou ik me nog eens voor laten kennen.
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ne Piccasso?
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, we hebben toevallig al een paar van die gevallen gezien de laatste tijd. Mensen die hun belagers op't net gooien, en daarvoor gestraft worden. Ergo, tenzij U die beelden puur in prive sfeer gebruikt, en geen van uw prive sfeer mensen die beelden verspreid, zit U goed. Niet betrapt worden blijft regel 2 van Maddox.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee u dus feitelijk zegt dat het openbaar terrein het privé terrein is van de ordediensten?
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Er bestaat een RFDI-systeem om om leesbare chips te scannen vanop afstand. Waarom dat niet gebruiken om de al dan niet (valse) identiteitskaarten die in de broekzak, portefeuille of sacoche van voetgangers, fietsers en gebruikers van het openbaar vervoer steken te scannen die Mechelen binnenkomen? Kwestie van niet te discrimineren nietwaar.
Het zijn blijkbaar alleen de gemotoriseerde weggebruikers die geviseerd worden. ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 6 december 2009 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moet U eerst op mijn domein komen. Ik zou het niet op het net gooien, iemand anders kan mijn cameras in het buitenland opnemen met het juiste paswoord en username. ANdere landen, andere wetten. Bewijs jij dan maar dat ik het ben.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het filmen niet nee. Voor het verspreiden van de beelden, da's al een ander paar mouwen.
En als België het voor elkaar krijgt dat een firma zoals Google een hele hoop van de You-tube filmpjes niet in België vrijgeeft, dan is het realistisch om te denken dat het ook anders kan. In alle geval, ik heb geen interesse in Big Brother toestanden. En wil er al zeker niet voor betalen.
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ze hebben hier in Leuven net de Bierkelder gesloten omdat er crapuul met wapens rondliep.
Camera's OVERAL in de uitgangsbuurten !!!
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het helpt misschien bij de amateurs, maar de zware criminelen geraken overal binnen als ze willen. Ik denk dat we langzaam de vruchten plukken van het lachwekkende strafbeleid - de befaamde straffeloosheid - in België. Het geld is hier aanwezig, de kans dat inbrekers of andere criminelen gepakt worden is klein en als ze al gepakt worden riskeren ze nauwelijks iets. Dat verhaaltje verspreid zich als een lopend vuurtje in die milieus. Dus waarom zouden ze het niet riskeren? O dierbaar België ... alle criminelen daarheen! Laatst gewijzigd door Blue Sky : 6 december 2009 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Google zou soms ook bepaalde zoekresultaten blocken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2009 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vrouwelijke flikken die op die lesbische zangeres kikten, dat is toch maar uitgekomen. Je hebt het recht om je te verbergen. Gisteren, vb. , heb ik mij verborgen. De flikken van het boerengat waar ik woon, reden 's nachts door mijn straat en zagen mijn auto staan. Ze schoten in een lach en zegden tegen mekaar: de Schoof is zich voor één keer niet gaan bezatten. Mis !! Ik was met mijne velo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat broekventje in zijn pamperke daar in Ploegsteert zijn ouders zijn toch zo kontent dat de praaivesie van hun kleine gevrijwaard gebleven is die nacht ....
Na herlezen vind ik het zelf nogal grof. Maar toch zal de welwillende lezer mijn goede bedoelingen willen zien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, met de juiste software kan men dan volgen wat iemand doet. In Mechelen wonen 80,000 mensen. Niemand zal zich bezighouden met een gedetailleerd archief over iedereen, men zal dit enkel aanleggen om criminelen te volgen. Anders zou dat een enorme geldverspilling betekenen. En euh, V for Vendetta? ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de staat en private maatschappijen videos meent te mogen maken van iedereen in de openbare ruimte, mag ik dan telefoongesprekken opnemen die naar mij gericht zijn. Ik zoek een GSM die automatisch (dwz zonder extra opnameknopje in te drukken) de gesprekken registreert als een soort van lijst van geprekken met audio, maar ik vind enkel toestellen met functies die niets met telefoneren te maken hebben maar met fotografie.
Als de privacy er dan toch moet aan geloven, dan liefst niet als voorrecht voor overheden en corporaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=AIl_ivT_Q9E Dus als men je ergens in de buurt van een misdaad ziet heb je het zoizo aan je been. Ook als je onschuldig bent. Net hetzelfde met politieke betogingen, verkeersovertredingen (wie is er al eens niet door het rode licht gewandeld), etc.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 december 2009 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |