![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze stemmen dan veelal ook cd&v hier bij ons.En weet je waarom ze cd&v stemmen of zeg maar op de burgemeester bij ons; omdat'em overal z'n smoel laat tonen en dan zegge ze,das toch ne sympathieke ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 december 2009 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide feesten, Joelfeest en Kerstfeest, hebben een belangrijke waarde en horen tot onze eigenheid. Daar moet iedereen respect voor hebben. Wie dat wil en wie dat niet wil, wens ik allemaal zalig kerstfeest ... ik tracht niet aan discriminatie te doen ...
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent hopelijk toch geen puber meer die nog op zoek is naar "zijn eigen identiteit"?
![]()
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 december 2009 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nope maar diegene die het meest zitten te zeveren over "eigen identiteit" zijn ook degene die er het minst over weten of over te vertellen hebben.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Spijtig van die kerstboom... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 8 december 2009 om 22:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
inclusief attributen , maarda's mijn persoonlijke overtuiging !! Citaat:
Alsje gene zet , watkan udat deren wat anderen zet ?? http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstboom http://nl.wikipedia.org/wiki/Joelfeest
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Electrabel zal hendankbaar zijn
![]() PS: Geengloeilampkes meer ![]() ![]() Citaat:
![]() Volgens mijheeft die iets verkeerdgeslikt ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humor
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puur principieel hebben ze wel gelijk.
Als hoofdoeken niet kunnen zouden kerstbomen ook niet mogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila, zo denk ik er ook over.
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dumb and dumber. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Een "kerstboom" is ook helemaal niets christelijks, is het een oud germaans gebruik bij het vieren van de winterzonnewende. Pas in de 19de eeuw is dat gebruik over genomen door het christendom, daarvoor werden "kerstbomen" geweerd uit kerken e.d.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oké, op moslim-feestdagen is die winkel gesloten, maar dan kan ik nog steeds gaan naar "Westerse winkels". Waar mag ik al uw bezit komen halen? ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |