![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik volg gewoon het stemadvies van mijn vrouw...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. N-VA
2. CD&V (op al vrij grote afstand) 3. VLD 4. Vlaams Blok (en dat terwijl ik twee belangrijke thema's instelde, nl. de onafhankelijkheid van Vlaanderen en referenda) 5. Vivant 6. Spirit 7. SP.A 8. Groen! Per kartel: 1. Vlaams Kartel 2. VLD/Vivant 3. Vlaams Blok 4. Spa/Sprite (al heel wat kleiner, echt opvallend) 5. Groen! krijgt 1 streepke Een uitslag waar ik me voor 1 keer kan achter plaatsen.
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() bij mij was het al redelijk duidelijk maar nu zeker
1) groen! 2) spa 3)spirit 4)cd&v 5) vivant 6)NVA 7) VLD 8)VB
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() 1. Vlaams Blok
2. Groen! 3. N-VA 4. CD&V 5. Sp.a 6. Spirit 7. VLD 8. Vivant |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Groen!
SP.A Spirit Vivant CD&V N-VA VLD VB per kartel: Groen! SP.A Spirit CD&V N-VA VLD Vivant VB |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je maar 1 maal ergens vindt dat vlaanderen genoeg afgedragen heeft aan wallonie, dan kom je automatisch uit bij NVA of VB;
Ik kom zonder kartel uit bij NVA, mét kartel bij VB! Nou! dan is het zo maar hé, ik zal luisteren naar het stemADVIES! sorry voor degenen die die 5% regel hebben ingevoerd, en sorry voor de anderen! Eigen schuld, dikke bult!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() Ik had:
- Spirit - Groen! - Vivant - SP.A - VLD - N-VA - CD&V - VB Als kartel: - Groen! - SP.A-Spirit - VLD-Vivant - CD&V-N-VA - VB Ik had juist verwacht dat ik VLD-Vivant hoger zou hebben.
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet, maar kan Spirit niet beetje vergeleken worden met D66?
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals verwacht...
voor diegene die niet geloven... ![]()
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn advies is dus. Stem tegen de rest van het gezwel! En voor het vlaams blok! Pim is dood, maar treur niet van filip is de messias! Zoals laatst toen er vijf allochtonen door mijn winkel liepen. Ik had toen pauze en was een broodje aan het eten achterin maar ik kon ondanks de sterke koffiegeur ruiken dat er WEER allochtonen in mijn winkel rondliepen. Zij doen dat wel vaker, ze denken dat het een nationale wandelroute is volgens mij. Anyway. Ik ben dat goed zat dus ik heb een bord gemaakt waarop staat 'Allochtonen, liever niet!' en dat heb ik dan voor mijn voordeur gezet en ze maken het kapot. Ik kan dat ruiken. Want het reek er naar. Ik ga dus stemmen tegen de allochtonen, stuk voor stuk, en voor filip dewinter! Want na de winter komt de zomer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Jeuj, het forum is weer een idioot rijker!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |