![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() die keulen komt inderdaad ouwbollig en te gemaakt,houterig over
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zit blijkbaar diep hé dat Leterme op het lef had om het tenminste te proberen in 2007 om een grote staatshervorming en de splitsing van BHV te verkrijgen. Met als absoluut hoogtepunt de stemming van het wetsvoorstel in de kamercommissie. Onder geen enkele premier of formateur zou dit mogelijk geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat we nog veel plezier gaan beleven aan Alexander
![]() Ik ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen wanneer Jean Luc Dehaene op bezoek komt over Brussel Halle Vilvoorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() dat klopt..
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is dan ook nog verkozen en niet op die plaats gezet. Om de analogie door te trekken, hij zal zo'n hoge plaats bereiken als dat hij stemmen haalt. En zijne pa heeft er maar 1. Het is doodnormaal dat je familie tegenkomt in dezelfde sector. Wie dat niet ziet is paranoide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het typisch Belgisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Verft hij ook zen haar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken van nederlandse politiek weinig. Maar het komt me vreemder voor dan onze situatie. Kennedy? Bush?
Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 december 2009 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Heb jij liever stalinistische scores van 99%?
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2009 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Valkeniers is voorzitter maar de partijraad is de baas. Onze filip heeft zich al vaak geschikt naar hun oordeel, ook al was dat het zijne niet. Maar ELKE partij heeft zijn boegbeelden en sterkhouders, en die dragen de partij nu eenmaal als het er op aankomt. Filip is bij ons één van die sterkhouders zoals Verhofstadt, dewael en degucht dat zijn bij o-vld. Het grote verschil is dat Filip eerder partijmilitant is dan verhofstadt, wat zeg ik verhofstadt komt op dat gebied nog niet eens aan Filip's tippen.
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij komt het in andere Europeese landen ook niet voor en is Belgie echt een uitzondering. In Nederland is alleen het koningschap erfelijk en in Belgie zijn alle hoge functies erfelijk ,dat is het verschil. Daarom ook begrijpen we elkaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout die Decroo senior maakte -volgens mij- is dat hij ostentatief aanpapte met dictator Mobutu. Dat heeft bij mij de deur dichtgedaan. Mensen die aanpappen met dictators, daar is iets mis mee. Hetzelfde liedje geldt voor Stevaert. Die ging pinten pakken met Fidel. Niet te vertrouwen. Nooit te vertrouwen. Laatst gewijzigd door system : 12 december 2009 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Verhofstadt ,was een van de weinige politici met uitstraling ,veel verstand van politiek en instaat tot grote prestaties. Het is alleen jammer, dat hij zich heeft laten inpakken door de Franstaligen. Hij durfde veel ,maar uiteindelijk bleek hij toch een slaafje. |
|
![]() |
![]() |