![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Jamaar, wat goed genoeg is voor de Belgen is niet goed genoeg voor de asielzoekers, he!!
De kazerne in Kapellen, die goed genoeg was om onze soldaten te huisvesten, werd voor miljoenen verbouwd toen er een asielcentrum inkwam. Trouwens er wordt nog steeds veel geld in onderhoud en reparatie gepompt, want alles wordt vernield en wat niet vast staat, wordt gepikt!!! Ik vraag me af waarom de asielzoekers zelf niet kunnen instaan voor poetswerk, koken, schilderen en behangen bv....dat zou hen een zinvolle invulling geven van hun tijd, minder kosten aan de gemeenschap en misschien, heel misschien, zouden ze dan ook wat meer respect hebben voor de eigendom van anderen, waarvan ze gratis gebruik maken. Wat ik uit het nieuws van vandaag onthou is, dat zelfs de appartementen in het kasteel, waar het personeel verbleef, niet goed genoeg zijn voor de gelukzoekers! Als ik vandaag de keuze had tussen buiten slapen of binnen, zou ik al content zijn met een garageplaats!! Laatst gewijzigd door omaplop : 22 december 2009 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn dat zijn gebouwen? ![]() Die krijgt al dezelfde kuren als de koning, een ander zijn gebouwen ter beschikking stellen en dan afkomen met, '' zie eens hoe genereus ik ben''. Zo kan ik het ook. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 december 2009 om 03:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou misschien ook van Laken tijdelijk een camping kunnen gemaakt hebben. Even uitrekenen goeveel legertenten, caravans of noodwoningen van Etap bv. er daar op kunnen? Nee, twee appartementjes ver van zijn bed. Dat zal helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Maakt mij niet uit. Zijn PR raakt me helemaal niet. Maar als hiermee ten minste 1 mensenleven werd gered is het beter dan helemaal géén humanitaire geste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een of ander de kazernes ter beschikking stelt, is er dan een andere politieker die het tegenwerkt. En volgens mij is een kazerne dan toch een massieve oplossing waar je dan toch wel 1000den mensen tegelijk mee kunt helpen.
Alleen naar imago toe, is het eerder een soort auswitch dat je aan het bouwen bent... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het ontslaat de andere departementen niet om ook een geste te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |