![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal mensen dat homoseksuelen al om het hoekje hebben geholpen..bewust of onbewust...zit al ergens rondom de genocide van de eeuw. Kinderen en heteroseksuelen inclusief. Ze zijn wel de eerste om te staan krijsen achter hun "mensenrechten"...en vinden zichzelf een vorm van übermensch en signaal van beschaving. Dit terloops eens opgemerkt hé.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 december 2009 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarnaast lijkt het gebruik van woorden als 'genocide' in deze context (het bewust overdragen van hiv op homoseksuelen) me niet erg gepast. Genocide behelst immers een doelbewust en systematisch doden. Hoeveel partners heeft de gemiddelde homoseksueel zoal volgens u? En hoeveel daarvan besmet hij doelbewust met hiv? Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 25 december 2009 om 14:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat genocide betreft, mij maak je niet wijs dat die mensen nog steeds niet weten wat aids is en dat ze het hebben en dat ze het doorgeven, ja dat is doelbewust moorden....of dat nu een vrachtwagen chauffeur is of wat anders (trouwens bijna niemand werkt langs die kanten). Dus dat is allemaal quatsch.
![]() |
![]() |
#64 | |||
Minister-President
|
![]() Afgaande op onderstaande tekst kan men u bijzonder veel wijsmaken.
Citaat:
Citaat:
- niet iedereen weet dat hij seropositief is. Dat duurt eventjes voor je die zekerheid hebt, en er circuleren nogal wat opvattingen over aids (en de genezing ervan) die niet echt stroken met onze medische kennis. - er bestaat ook bij seropositieven zoiets als een relatie. Moest je het gebeuren nu nog omschrijven als een vorm van vrijwillige of onvrijwillige doodslag, dan zou ik daar kunnen inkomen. Het moet voor u echter onmiddellijk 'moord' en zelfs 'genocide' zijn. - Deze wetgeving heeft wellicht niet tot doel het aantal nieuwe aidsbesmettingen te beperken. Dan zou de wetgeving er heel anders uitgezien hebben. - Deze wetgeving laat veel ruimte voor willekeur (omwille van dat woordje 'bewust'), en ademt voor mij een geest van homofobie uit. Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 25 december 2009 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doodstraf hoeft nu niet meteen, maar ik vind toch dat abnormalen die herhaaldelijk de dt-regels negeren gestraft mogen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Op voorwaarde dat mensen die naast de kwestie lullen ook streng gestraft worden . Zweepslagen op hun achterste zie ik wel zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bekend en publiek al op tv geweest dat hiv dragers in die landen zelfs baby's verkrachten en dat ze denken dat ze genezen zijn door maagdelijk bloed en dergelijke. Voodoo en zulke onzin. Ze weten maar al te goed dat ze ziek zijn...al de rest is larie. Nu stel dat u eens president zou zijn van zulk land. Zou u de homo's in bescherming nemen goed wetende dat 3 op 4 hiv zijn en doorgeven? Of zou u uw mensen in bescherming nemen door doortastend op te treden?
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zijn?
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of zijn huiselijk geweld ook uw zaken niet zolang het binnenskamers gebeurt?
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Dat zou hier trouwens ook mogen.)
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 december 2009 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Opvoeding ? Akkoord, maar begin dan wel met de kinderen aan de invloed van hun ouders te onttrekken, dat zal veel tijd sparen. Allemaal op internaat. Verplicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Hoe wilt u als Belgisch staatsburger het Oegandese onderwijsbudget verdrievoudigen? Heeft u naast uw Belgisch ook een Oegandees paspoort zodat u daar de politiek in kunt gaan?
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 27 december 2009 om 01:02. |
![]() |
![]() |