![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Misschien, ik geef doorgaans aan de organisatie zelf, en laat hen de verdeling doen. Ik ga ervan uit dat ze de grootste noden het best kennen.
Ik weet ook niet of Minister Reynders hierover op eigen houtje kon beslissen. Nu, ik zie liever sowieso geen vage uitzonderingen die �* la tête du client worden toegepast.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Weldoeners...mwoeha
kiekens zonder kop die zichzelf iets wijsmaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() juist
Citaat:
Citaat:
De jeremieerders van M4L wensen dus enerzijds wel BTW te kunnen aftrekken, maar anderzijds er geen te betalen. Zie ook |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Voil�*, daarom hebben we een fiscalist nodig.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Juist. Dit voorval betekent wel dat het de medewerking van een deugdelijk vennootschap (zoals boek.be) aan goede doelen bestraft ten opzichtige van vzw's.
Ik zou de boekhouding van bepaalde vzw's eens willen zien. En vooral de winstuitkeringen aan hun raad van bestuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar was u de laatste maanden?????? Belastingen is een Belgische materie. België heeft de grootste belastingsdruk in Europa vooral door de situatie in Wallonië. In Wallonië is de grootste Belg aller tijden J Brel. Dat was een zanger die rookte, dronk , feeste en mensen choqueerde. Dit is blijkbaar het stichtend voorbeeld voor de walen. In Vlaanderen is de grootste Belg aller tijden Pater Damiaan. Ik hoef deze man niet meer voor te stellen gezien zijn wereldfaam en zalig verklaring. Dit is blijkbaar een stichtend voor voor de Vlamingen. Vanuit dit voorbeeld is er o.a Music for live. De opbrengst is gekend en er dient belastingen op betaald te worden. Een Vlaamse actie zal België opleveren en dat geld zal wel zijn weg vinden naar Wallonië……. Net zoals de Vlaamse inspanningen op beter verkeersveiligheid en de geïnde boetes waar Wallonië een deel van wilt. Net zoals het vrijwilligers werk in Vlaams sportwereld. Waar vrijwilligers gedwongen worden om een zelfstandig bijberoep te nemen om de jeugd van sport te voorzien. En de belastingen daarop zullen wel weer naar walloniê vloeien. Ik lees dat u Leterme aanvalt. Waar was u de afgelopen maanden???? Het is leterme die met een staatshervorming orde op zakens wil stellen. Ook bij de belastingen. Maar de walen met hun voorbeeld J Brel zullen blijven belastingsgeld opeisen van de hardwerkende en sociale Vlamingen met hun voorbeeld Damiaan. En éénmaal de walen het geld krijgen, zullen ze de Vlamingen nog eens verwijten voor Fascisten en nazi’s. Leuk landje hé België. Als de paus dan nog eens correct Damiaan bestempelt als een Vlaming, dan is het kot te klein voor de walen. |
|
![]() |
![]() |