![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-dat de financiële middelen van Lernout en Hauspie naar ZuidKorea werden versast en dat het d�*�*rom failliet ging? -dat de financiële middelen van Boelwerf naar CMB en nevenbedrijven werden versast en dat het d�*�*rom failliet ging? -dat de financiële middelen van Reconversiefonds KS naar Horizon Holdings in de US werden versast en dat het d�*�*rom misliep? -dat de financiële middelen van SABENA naar SWISSAIR werden versast en dat het d�*�*rom failliet ging? etc, etc -dat die financiële middelen grotendeels uit jouw en mijn zakken kwamen? Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2006 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() @ Filosoof
Schooljuffen vrijen beter dan proffen, ik vind dan ook dat de deze laatste beter maarr niet moeten opvrijen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is kunnen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 december 2006 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Het wordt HOOG tijd dat de sociale voorzieningen gelijkgeschakeld worden met die van de arbeiders en bedienden, om nog maar te zwijgen over de ambtenaren.
Betalen mogen ze ja, héél véél, maar als puntje bij paaltje komt, vallen ze terug om een zéér petieterig (vervangings)inkomentje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Momenteel hebben ze dezelfde dekking bij inkomensverlies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel krijgt een zelfstandige bij laat ons zeggen 66 % werkonbekwaamheid, en hoeveel krijgt een arbeider ?
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 7 december 2006 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Awel ?
Geen antwoord ? Hier een paar voorbeelden : arbeidsongeschiktheid : Z : 100 %, minder dan 100 % : geen vergoeding 1ste mnd : 0.00 euro nadien max. 620,00 euro (gn gezinslast) A : boven 67 % = 100 % minder dan 67 % = procentueel 1ste maand : gewaarborgd loon nadien : max. 1.675,00 euro (gn gezinslast) (min. 630,00 euro = méér dan het max. vd Z !) rustpensioen : Z : max. 874,00 (man) (gn gezinslast) A : max : 1602,00 (man) (gn gezinslast) En dat noem jij Citaat:
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 7 december 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kleine studie door het onderzoeksinstituut "Kelt" leert dat in de armste landen op deze planeet vrijwel iedereen zelfstandige is en dat de armoede van een natie afneemt naarmate het aantal "loontrekkenden" toeneemt....
Zou ik iets gemist hebben? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 december 2006 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie zal dan nog zelfstandige willen worden? En als er geen of heel weinig zelfstandigen zullen zijn...waar gaan we dan werken?
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het sociale stelsel voor zelfstandigen niet verbeterd kan worden. Ze zullen dan ook echter evenzogoed meer bijdragen moeten gaan betalen, zoals de arbeiders doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Er is een verschil tussen "zelfstandige" en overleven in de overlevingseconomie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik het nodig had, kreeg ik mijn werkonbekwaamheid niet, als arbeider. 2 Dus lieten ze me maar aan de dop 3 Waardoor ik niet meer dan 75OE pensioen zal krijgen 4 Dat is minder dan een zelfstandige |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Jawadde, wat mijn baas mij gaf was nog niet genoeg om op te overleven.
En toch b etaalde ik 25% belastingen en dito sociale lasten. Het is voldoende bekend dat arbeid topzwaar sociaal- fiscaal belast wordt, beste kuchkuch... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 december 2006 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag maar eens aan uw ex baas...die zal het ook wel weten.
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Frauduleus failliet trouwens. Die had de gelegenheid om enorm SZ te ontduiken. Ik ben echter puur en zuiver failliet. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 december 2006 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |