![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me net een reden om haar een podium en een megafoon te geven.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste lucien toch; bij mij zou ze allang buiten liggen. Nu begrijp ik waarom de nv-a haar weg wilde. We hebben haar aanvaard en in de armen gesloten en een kans gegeven maar helaas is zij degene die het niet snapt. He enige wat zij doet is de boel nog meer verzieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt niet bij voorbaat uit te sluiten dat ze ondertussen al te véél 'vuile was' heeft gevonden die ze buiten zou kunnen hangen als ze uit de partij wordt gestoten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() inderdaad dat lijkt zowat de enigste reden te zijn dat ze haar binnenhouden
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Stemmenkanon" is er maar één van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB hoeft ook helemaal geen democratische partij te zijn. Niemand is immers verplicht er lid van te worden/op te stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Morel heeft bij Bracke één ding duidelijk gemaakt.
Net zoals vroeger heerst er binnen het VB, dank zij haar verwijdering uit het partijbestuur, een staalharde eensgezindheid. Meer dan bij andere partijen is dit levensbelangrijk omdat het nog steeds één tegen allen is. Bracke heeft trouwens eens te meer bewezen dat er geen misverstand mag bestaan over het feit dat de vuile oorlog (met alle middelen) tegen het VB onverminderd voortduurt. BTW: Morel had moeten weten dat ze enkel en alleen door de VRT wordt uitgenodigd met de bedoeling schade toe te brengen aan het VB. Of de regimezender ook effectief in haar opzet is geslaagd durf ik te betwijfelen.
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is ie weer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb de dichter Albe ooit een voordracht horen geven over Vlaanderen en Vlaams. Ooit was Vlaams een begrip dat met voornaamheid en hoffelijkheid samen hing. Nu wordt het gedegradeerd tot het onvermogen zich uit te drukken. Schelden en vloeken zijn dan de enige mogelijkheden die overblijven. Ik heb geen banden met het VB maar ik vind Morel een mooie dame en een persoon met karakter. Om na alles wat zij heeft meegemaakt nog dergelijke energie op te brengen is bewonderenswaardig.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan evenzeer hoffelijk en beleefd blijven. En er bestaan wel degelijk andere woorden om iemand te beschrijven die je niet graag (meer) ziet.
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Beate bewondering ? Weer een wat denigrerende maar niet erg inhoudelijke opmerking. Als Limburger ben ik blij niet tot dat domme en arrogante 'Vlaamse' volk te behoren.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maakt U nu niet dezelfde fout door eender welk ziekelijk TUUUUUUT te extrapoleren naar het ganse "Vlaamse volk"?
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |