![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() En zonder meerderheid aan Vlaamse kant ....
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou toch maar mijn gordel omdoen, zeker de personen die op de achterbank zitten.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar daar gaat het niet om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het tot mjn schade mogen ondervinden toen ik aan de Spijkerplaat (Breskes) laag te vissen en ik op het babbelkanaal stond (77) en niet op het kanaal van de verkeerspost Vlissingen. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 januari 2010 om 04:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verzekering kan een gedeelte van de lichamelijke schadevergoeding intrekken als blijkt dat je de gordel niet om had.
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kiekens ? De Haenen !
Die worden dan bestuurslid of manager bij AB INBEV...waar ze gaan lopen met enorme bonussen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mooie reden om dan je mond te houden als het besparingsplan naar goede ouwe inbev traditie weer eens jaarlijks passeert om wéér wat volk weg te snoeien .... Alles voor de grote winst... En als Carlos Brito de doelstellingen tegen 2014 verwezenlijkt wat betreft de sanering van de héle inbev-holding teneinde een maximale winst te bekomen ,mag meneer een leuk bonusje van zo'n kleine 80 miljoen euro als extraatje verwachten... Buiten dat volk dus.... |
|
![]() |
![]() |