Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2010, 19:07   #61
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Dank je.

Ik heb er ook geen verklaring voor.
In hoeverre kan je het VK vergelijken met België natuurlijk.

We stellen zoveel middelen voorhanden, maar blijkbaar is dat nog steeds niet voldoende voor velen.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:07   #62
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

het nieuws rond de recente dood van Shana en haar vriend goed volgen. Het zit er dik op dat de dader(s) AUTOCHTONE Belgen zijn.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:11   #63
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
het nieuws rond de recente dood van Shana en haar vriend goed volgen. Het zit er dik op dat de dader(s) AUTOCHTONE Belgen zijn.
Ik zie dat je het nog steeds niet goed begrijpt. Er is een draad over die zaak. Deze draad gaat over de rellen in Culemborg. Je post is dus nog maar eens off-topic. Volgende keer zal ik niet anders kunnen dan op het driehoekje te drukken.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 5 januari 2010 om 19:12.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:19   #64
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

driehoek ?
Oud 5 januari 2010, 19:24   #65
Steve_M

Standaard

Citaat:
driehoek ?
Een driehoek is een meetkundige figuur die ontstaat door drie punten, die niet op een rechte lijn liggen met elkaar te verbinden.

In deze context dient de rode driehoek om posts te rapporteren die beledigend of anderszins ongepast zijn. Een voorbeeld is het opzettelijk spammen van off-topic posts in de verkeerde draden omdat de inhoud van die draden je niet zint. Je krijgt dan een waarschuwing en vervolgens krijg je even vakantie. Ik heb tot dusver nog nooit op dat driehoekje gedrukt en wil dat graag zo houden, maar ik heb je nu al een paar keer uitgelegd hoe je moet posten, waardoor ik alleen maar kan vermoeden dat je het doet om de boel te verzieken.
Oud 5 januari 2010, 19:24   #66
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Mijn post heeft weldegelijk zin. Waarom wordt deze topic geopend? om de link tussen allochtonen en criminaliteit in de verf te zetten. Ter nuance en vergelijking, geef ik informatie over autochtone belgen die ook criminele feiten plegen.

HET VOLGENDE RUIKT OOK NAAR EEN MOORD VAN EEN AUTOCHTONE BELG

Man vermoordt ex-vriendin en probeert zelfmoord te plegen

In Aat heeft een 51-jarige man uit Geraardsbergen maandagavond zijn ex-partner gedood. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven. Hij ligt in coma.

De man wurgde zijn voormalige vriendin in de woning die ze deelden tot het moment van de breuk. Het slachtoffer was 26 jaar. Daarna slikte de dader een reeks geneesmiddelen en hij trachtte zichzelf te wurgen met de riem van een kamerjas.

Hij werd in het ziekenhuis opgenomen en ligt in een coma. Het parket van Doornik wilde niet meedelen in welk ziekenhuis de man werd opgenomen.
ivb (belga)

link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF05012010_058
Oud 5 januari 2010, 19:24   #67
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ja ik heb het ook zojuist gezien.

De mogelijkheid zit er in dat het idd een autochtoon is, nl. de buurman.

Maar niks is zeker...
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:29   #68
Steve_M

Standaard

Citaat:
Mijn post heeft weldegelijk zin. Waarom wordt deze topic geopend? om de link tussen allochtonen en criminaliteit in de verf te zetten. Ter nuance en vergelijking, geef ik informatie over autochtone belgen die ook criminele feiten plegen.

HET VOLGENDE RUIKT OOK NAAR EEN MOORD VAN EEN AUTOCHTONE BELG

Man vermoordt ex-vriendin en probeert zelfmoord te plegen

In Aat heeft een 51-jarige man uit Geraardsbergen maandagavond zijn ex-partner gedood. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven. Hij ligt in coma.

De man wurgde zijn voormalige vriendin in de woning die ze deelden tot het moment van de breuk. Het slachtoffer was 26 jaar. Daarna slikte de dader een reeks geneesmiddelen en hij trachtte zichzelf te wurgen met de riem van een kamerjas.

Hij werd in het ziekenhuis opgenomen en ligt in een coma. Het parket van Doornik wilde niet meedelen in welk ziekenhuis de man werd opgenomen.
ivb (belga)

link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF05012010_058
Nog eens: dan open je een nieuwe draad in Samenleving en Maatschappij. De subfora bestaan voor een reden. Je verontwaardiging is overigens onterecht, want er bestaat een draad over het drama in Limburg. Ten slotte, en dit komt van een van de linkse posters op dit forum, is het vrij zielig te willen ontkennen dat de rellen in Culemborg te maken hebben met integratie en immigratie.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 5 januari 2010 om 19:29.
Oud 5 januari 2010, 19:38   #69
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Sommige mensen moeten begrijpen dat selectieve aandacht opvattingen kunnen versterken.
Oud 5 januari 2010, 19:41   #70
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

LINDA DE WIN zou op internetsites heftige reacties krijgen omwille van haar deelname aan de slimste mens, mensen die haar dood wensen. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het allochtonen zouden zijn die zulke immorele zaken schrijven.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 5 januari 2010 om 19:43.
Oud 5 januari 2010, 19:48   #71
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Welke dagelijkse bronnen raad je me aan voor die situatie in België, Eberhard? Voor de VS kijk ik bijna dagelijks naar The Young Turks, een onafhankelijke talkshow waar politieke en financiële schandalen zowat twee derde van de inhoud uitmaken. Voor België vind ik zulke bronnen niet meteen, tenzij in de bibliotheek (en dan nog).
Och, zelfs HLN voldoet in eerste instantie voor wat betreft de criminele Belgische rechtsspraak. Straatcriminelen, doodrijders, eerwraakmoordenaars, en meer van dat fraais worden vaak niet of nauwelijks effectief veroordeeld.
Rechters sturen dus willens en nillens voortdurend bewezen criminelen weer de samenleving in. Keihard crimineel gedrag van justitie zelf.

De tweede instantie betreft een grote groep criminelen die niet eens vervolgd worden. Daarover leest men zelden. Varieert van fraudeurs tot aan nepotisten. Van de uitwassen van het oneigenlijk gebruik van connecties tot aan het bewust aanwenden van publieke middelen voor privézaken. Van voorkennis tot aan oneigenlijke belastingconstructies. Etc.

In Belgie, en dat maakt het zo'n leuk land, is de tweede groep criminelen zo goed als onzichtbaar. Er is ook geen interesse van de politiek noch justitie. Te moeilijk en intransparant allemaal. Veel te groot (Je zal toch serieus achter belastingfraude aan moeten). Onpraktisch (Geen celcapaciteit).

Het klootjesvolk (veel kiezers dus) zou het toch niet begrijpen. Tot het pensioen weg is natuurlijk. (Ik verheug me er nu al op).

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 januari 2010 om 19:51.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:51   #72
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Och, zelfs HLN voldoet in eerste instantie voor wat betreft de criminele Belgische rechtsspraak. Straatcriminelen, doodrijders, eerwraakmoordenaars, en meer van dat fraais worden vaak niet of nauwelijks effectief veroordeeld.
Rechters sturen dus willens en nillens voortdurend bewezen criminelen weer de samenleving in. Keihard crimineel gedrag van justitie zelf.

De tweede instantie betreft de grote groep criminelen die niet eens vervolgd worden. Daarover leest men zelden. Varieert van fraudeurs tot aan nepotisten. Van de uitwassen van het oneigenlijk gebruik van connecties tot aan het bewust aanwenden van publieke middelen voor privézaken. Van voorkennis tot aan oneigenlijke belastingconstructies. Etc.

In Belgie, en dat maakt het zo'n leuk land, is de tweede groep criminelen zo goed als onzichtbaar. Er is ook geen interesse van de politiek noch justitie. Te moeilijk en intransparant allemaal.
Het klootjesvolk (veel kiezers dus) zou het toch niet begrijpen. Tot het pensioen weg is natuurlijk. (Ik verheug me er nu al op).
Allemaal goed en wel, maar hoe zou het klootjesvolk zich dan moeten verheffen volgens jou? Klagen en schimpen is gemakkelijk, probeer het nu eens wat constructiever aan te pakken.
Oud 5 januari 2010, 19:52   #73
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar hoe zou het klootjesvolk zich dan moeten verheffen volgens jou? Klagen en schimpen is gemakkelijk, probeer het nu eens wat constructiever aan te pakken.
Constructief, waarvoor?

Citaat:
Wie zegt dat ik er wat aan wil, moet of kan doen?

Ik maak me vooral heel erg vrolijk over al die simpele zielen, ja ook hier op het Forum, ja zelfs in deze draad, die het overzicht missen en daardoor altijd de rekening moeten betalen.

Een combinatie van Domheid & Naiviteit kan niet hard genoeg worden bestraft.
Oud 5 januari 2010, 19:52   #74
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

op een 13jarig meisje in groep wraak nemen zo kennen we ze weer de k*tmarokkaantjes
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 19:53   #75
Steve_M

Standaard

Citaat:
Constructief, waarvoor?
Dat dacht ik dus al ...
Oud 5 januari 2010, 20:32   #76
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn ook benieuwd hoeveel AUTOCHTONE Belgen de getuigen gaan proberen intimideren om de dader te beschermen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 22:00   #77
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Zie hier de uitzending van Netwerk van vanavond waar beide partijen aan het woord zijn.
Wel heeft de nederlandse presentatrice even een hoofddoek omgedaan.
http://player.omroep.nl/?aflid=10483124
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 22:21   #78
grimbergen
Banneling

Standaard

Zo kennen we de islam weer.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...islamist.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...geluk-op.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...nhuis-in.dhtml
antwerpse schepenen doen het in hun broek ze durven niets te zeggen over de identiteit

reactie van de autochtone brave menskes :
Heb het overlaatst ook meegemaakt in het kinderkliniek, we hadden tot tweemaal toe gevraagd aan hun kleine om uit de kamer te blijven. Plots stormt heel de familie binnen, met papa van voor. . Hij heeft mij daar een klets op mijn gezicht gegeven, met de het verplegend personeel ertussen. Nadien, personeel mocht van de directie de naam van de man niet geven, zodat ik een klacht zou kunnen indienen bij de politie, de naam van de getuigen kreeg ik ook niet. Dit is de toekomst .....

En de linksen kl*z*n vinden het goed en zeggen ja en amen.

en nu snel iets gaan zoeken waar wij autochtone belgen de moslims iets aan doen.....dat zal hard zoeken zijn

Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 januari 2010 om 22:26.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2010, 22:32   #79
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
. . Hij heeft mij daar een klets op mijn gezicht gegeven, met de het verplegend personeel ertussen. Nadien, personeel mocht van de directie de naam van de man niet geven, zodat ik een klacht zou kunnen indienen bij de politie, de naam van de getuigen kreeg ik ook niet. Dit is de toekomst .....

- Is de politie in Vlaanderen links?

- Worden er mensen van de ziekenhuisdirectie vervolgd?

- Worden de geweldplegers vervolgd?

- Worden ze effectief bestraft?

- Is links of rechts uberhaupt wel geinteresseerd om criminaliteit te bestrijden?

Vijf maal nee, dacht ik zo.

U lijkt hier op de typische bange laffe Vlaming. Maar u dacht toch niet dat een gemiddelde Marokkaan zich laat wegsturen als deze een klap op zijn gezicht krijgt?
Oud 5 januari 2010, 22:52   #80
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Zo kennen we de islam weer.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...islamist.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...geluk-op.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...nhuis-in.dhtml
antwerpse schepenen doen het in hun broek ze durven niets te zeggen over de identiteit

reactie van de autochtone brave menskes :
Heb het overlaatst ook meegemaakt in het kinderkliniek, we hadden tot tweemaal toe gevraagd aan hun kleine om uit de kamer te blijven. Plots stormt heel de familie binnen, met papa van voor. . Hij heeft mij daar een klets op mijn gezicht gegeven, met de het verplegend personeel ertussen. Nadien, personeel mocht van de directie de naam van de man niet geven, zodat ik een klacht zou kunnen indienen bij de politie, de naam van de getuigen kreeg ik ook niet. Dit is de toekomst .....

en nu snel iets gaan zoeken waar wij autochtone belgen de moslims iets aan doen.....dat zal hard zoeken zijn
Hopla, nog ene voor wie het systeem van subfora en draden te ingewikkeld is. DE DRAAD GAAT OVER CULEMBORG, NIET OVER BOMMERSKONTE, NIET OVER GEWELD GEPLEEGD DOOR AUTOCHTONE BELGEN en ook NIET OVER HOBOKEN.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be