Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 10 januari 2010, 22:27   #61
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
integendeel, nogmaals is bewezen dat ze hypocriet en incompetent zijn.
In mijn ogen is iemand die geband is, verdiend geband. Daarom dat ik me tegenwoordig zo weinig mogelijk moei in de "***** is geband"-draad.

Bij Anna was dat anders. Ik ben wss een van de velen die voor zijn tergugkeer pleitte, gewoon om dat ik vind dat zijn ban vrij onterecht was.
Dronkoers is offline  
Oud 10 januari 2010, 23:09   #62

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
In mijn ogen is iemand die geband is, verdiend geband. Daarom dat ik me tegenwoordig zo weinig mogelijk moei in de "***** is geband"-draad.

Bij Anna was dat anders. Ik ben wss een van de velen die voor zijn tergugkeer pleitte, gewoon om dat ik vind dat zijn ban vrij onterecht was.
Vind ik van Groentje-18 ook.
Karma is offline  
Oud 11 januari 2010, 21:22   #63
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

We hebben beslist om met het jaareinde bannelingen terug toe te laten die eerder permanent verbannen waren, maar die naar ons inzien een tweede kans verdienden omdat ze uiteindelijk niet verantwoordelijk waren voor veel "overlast" noch "zware overtredingen" hebben begaan.

Op dit moment hebben we enkel Anna List terug toegelaten. Het kan dat we in de toekomst nog mensen terug toelaten, het kan ook dat we dat niet doen. Er is geen eenduidige regel voor. Eenieder die denkt recht te hebben op een terugkeer kan ons mailen op [email protected] waarna we die aanvraag bijhouden en op een gepast tijdstip zullen beoordelen.
Dit houdt uiteraard geen enkele verplichting van onze kant in. Er valt nu eenmaal niet mooi afgelijnd vast te leggen wie wel en wie niet zou mogen terugkeren.
Pieter Vandoorne is offline  
Oud 11 januari 2010, 22:00   #64
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

algemene amnestie!
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 11 januari 2010, 22:08   #65

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
We hebben beslist om met het jaareinde bannelingen terug toe te laten die eerder permanent verbannen waren, maar die naar ons inzien een tweede kans verdienden omdat ze uiteindelijk niet verantwoordelijk waren voor veel "overlast" noch "zware overtredingen" hebben begaan.

Op dit moment hebben we enkel Anna List terug toegelaten. Het kan dat we in de toekomst nog mensen terug toelaten, het kan ook dat we dat niet doen. Er is geen eenduidige regel voor. Eenieder die denkt recht te hebben op een terugkeer kan ons mailen op [email protected] waarna we die aanvraag bijhouden en op een gepast tijdstip zullen beoordelen.
Dit houdt uiteraard geen enkele verplichting van onze kant in. Er valt nu eenmaal niet mooi afgelijnd vast te leggen wie wel en wie niet zou mogen terugkeren.
:cheer :
Karma is offline  
Oud 11 januari 2010, 22:14   #66

Karma's schermafbeelding

Standaard

En dan maar meteen de vraag ... kan er iemand me een contactadres van Chipie bezorgen? Ik vrees namelijk dat hij dit bericht nooit zal lezen.
Karma is offline  
Oud 11 januari 2010, 22:25   #67
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
En dan maar meteen de vraag ... kan er iemand me een contactadres van Chipie bezorgen? Ik vrees namelijk dat hij dit bericht nooit zal lezen.
Is maar beter zo.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 januari 2010 om 22:26.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 11 januari 2010, 22:48   #68
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Please Chipie, kom nog wat van je waardevolle tijd verknoeien op dit forum"
Oud 11 januari 2010, 23:10   #69
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
algemene amnestie!
Niet zagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 januari 2010, 23:47   #70

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Niet zagen.
'k snap je soms niet ... langs de ene kant ga je zelf hemel en aarde gaan bewerken om iemand terug te krijgen ... langs de andere kant ....
Karma is offline  
Oud 12 januari 2010, 01:06   #71
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Hypocriet en incompetent is de moderatie zeer zeker.

Los daarvan bestaat er niet zoiets als fair.
Zeikstraal is offline  
Oud 12 januari 2010, 07:24   #72
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier kan ik mij niet in vinden. Of het is permanent of het is het niet, en niet voor de ene wel en de andere niet (voorkeursbehandeling). Je geeft elk permanent gebande een tweede kans oftewel geen enkel.

Laatst gewijzigd door Andro : 12 januari 2010 om 07:33.
Andro is offline  
Oud 12 januari 2010, 07:32   #73

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Hier kan ik mij niet in vinden. Of het is permanent of het is het niet, en niet voor de ene wel en de andere niet (voorkeursbehandeling). Je geeft iedereen een tweede kans oftewel niemand.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=25
Karma is offline  
Oud 12 januari 2010, 07:43   #74
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had ik wel al gelezen hoor, maar dat veranderd mijn 'mening' niet.
Oud 12 januari 2010, 09:28   #75
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Nee, dat denk ik niet Karma. Integendeel, de druk van de publieke opinie op gezagsdragers mag er best wezen. De recente actualiteit toont dat meer dan ooit aan.

Maar. Ik denk ook dat de huidige moderatie schippert tussen diverse objectieven van het forum. Politics.be werd onlangs nog geciteerd in de kwaliteitskrant "De Standaard". Of je kiest voor kwaliteit, of je kiest voor lekker gezellig gezwans, en ik veronderstel dat de moderatie sinds enige tijd brainstormt over deze keuze.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben aan wie eind vorig jaar werd gevraagd naar een visie over de toekomst van een forum.

Wat ook niet belet dat ik het niet altijd eens ben over het waarom een forumlid uit het publiek debat wordt gebannen. Ik denk in de eerste plaats aan groentje-18, hoe groen achter de oren ook.

Daartegenover. Aan een als vrouw voordoende mannelijke ijdeltuit verspil ik niet veel woorden: ongewenst.
tja, als ik moet kiezen tussen ijdelheid en onbehouwen, kies ik ijdelheid

en voor inhoudelijk ... moet je mijn ouwe posts hebben ...

ik denk dat t een evolutie is die de meesten hier maken, in t begin : moeite doen om te debateren en te argumenteren, en dan de nutteloosheid ervan inzien ... de hopeloosheid van de Vlaamse kiezer, de inherente lafheid van de Vlaming ook en dus terugtrekken in k&k ... voil�* toch nog een inhoudelijke uitleg, speciaal voor u ... maar laat er u niks aan gelegen hoor, blijf uzelf gerust een pak beter voelen dan mij of een ander, ik kan daar wel mee leven.
Anna List is offline  
Oud 12 januari 2010, 09:33   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fatalistische fakir Bekijk bericht
Een rechtse onvolwassen slijmbal past perfect op dit forum, maar zou dat nu de enige reden zijn waarom de moderatie Anna List wel amnestie hebben verleend en een tegendraadse zeepbel als Flanel of een pedant zaagje als Groentje-18 niet?
nog iemand die me denkt te 'kennen' ... fantastisch toch ... als je er maar gelukkig mee bent.
Anna List is offline  
Oud 12 januari 2010, 09:45   #77
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Hier kan ik mij niet in vinden. Of het is permanent of het is het niet, en niet voor de ene wel en de andere niet (voorkeursbehandeling). Je geeft elk permanent gebande een tweede kans oftewel geen enkel.
dat e mail adres was reeds te vinden op t forum hoor.

net als ik gedaan heb kunnen anderen dus ook (prive) in debat gaan met de eigenaars van dit forum.

lukt dat met op je eigen grote gelijk te blijven zitten ? wsl niet ... maar ik kan aannemen dat er mensen zijn die te koppig/hooghartig/trots zijn om dat gesprek aan te gaan ...

mijn ban was in de eerste plaats mijn eigen schuld, maar ergens lag de oorzaak toch ook in het midden en was die permban overdreven... wel dat midden werd gevonden, en ik vind het knap dat de moderatie dat midden heeft willen vinden (niet naar elkaar luisteren en elkaars argumenten zo maar onder de mat vegen en op je eigen gelijk blijven is altijd makkelijker).

ik kan mensen met een (perm)ban dus alleen maar aanraden ... even te contempleren ... en daarna het gesprek aan te gaan.

en ik wens iedereen(!) daarbij de nederigheid om zijn eigen fouten te kunnen toegeven en alle succes om resultaat te boeken.

ik dank u voor u waandacht.
Anna List is offline  
Oud 12 januari 2010, 09:48   #78
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb vele hier zien verbannen worden en de meeste te recht en zelfs veel te laat naar mijn oordeel.
Van andere vind ik dat ze inderdaad een tweede kans moeten krijgen.

Maar dit is nog steeds een forum en valt dus onder bepaalde wetten en regels waar iedereen zich aan te houden heeft.
En ik vind het een mooi gebaar dat de moderatie toegeeft dat ook zij fouten kunnen maken.
Maar er zijn er vele die hier verbannen zijn, die op andere fora ook reeds verbannen zijn en vaak sneller dan hier. Wat dus wijst op wel een vrij juiste handelswijze van de moderatie hier.
Jantje is offline  
Oud 12 januari 2010, 09:55   #79
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tja, als ik moet kiezen tussen ijdelheid en onbehouwen, kies ik ijdelheid

en voor inhoudelijk ... moet je mijn ouwe posts hebben ...

ik denk dat t een evolutie is die de meesten hier maken, in t begin : moeite doen om te debateren en te argumenteren, en dan de nutteloosheid ervan inzien ... de hopeloosheid van de Vlaamse kiezer, de inherente lafheid van de Vlaming ook en dus terugtrekken in k&k ... voil�* toch nog een inhoudelijke uitleg, speciaal voor u ... maar laat er u niks aan gelegen hoor, blijf uzelf gerust een pak beter voelen dan mij of een ander, ik kan daar wel mee leven.
U hebt gelijk Anna List. Ook ik heb in het begin geprobeerd uitgebreid mijn visie weer te geven, in de hoop een discussie op gang te brengen, maar dat gaat op dit forum niet . Men isoleert dan een paar woorden of een kleine passage uit uw oorspronkelijke post en men interpreteert deze vervolgens bewust volledig uit de contekst. Plots gaat de discussie niet meer over de globale inhoud van uw oorspronkelijke post maar over een bewust verkeerde interpretatie van een totaal uit verband getrokken passage ervan.

Ik doe daar niet meer aan mee.
Hier en daar nog een beetje goed lachen en daarmee basta.
Pericles is offline  
Oud 12 januari 2010, 10:00   #80
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U hebt gelijk Anna List. Ook ik heb in het begin geprobeerd uitgebreid mijn visie weer te geven, in de hoop een discussie op gang te brengen, maar dat gaat op dit forum niet . Men isoleert dan een paar woorden of een kleine passage uit uw oorspronkelijke post en men interpreteert deze vervolgens bewust volledig uit de contekst. Plots gaat de discussie niet meer over de globale inhoud van uw oorspronkelijke post maar over een bewust verkeerde interpretatie van een totaal uit verband getrokken passage ervan.

Ik doe daar niet meer aan mee.
Hier en daar nog een beetje goed lachen en daarmee basta.
klopt 100%
Jantje is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be