![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() !!!! Gelukkig !!!! m.a.w. nette goed !!!! Onschuldige opwillen blzen , hoe geschift moetdan je dan welwezen ?? Zelfmoorterroristen , GEEN GREINTJE RESPEKT voor hen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarnaast wens ik je te feliciteren met het foutloos typen van wel acht woorden van meer dan drie letters elk. U liet zelfs een potentiële dt-fout liggen, of was dat per ongeluk?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 7 januari 2010 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=43
Moetnu bverhuizen naarbuiten land , daarniet goedkan schrijve wegensslechtzicht !! DE ZOVEELSTE dieop mijn kazit !!!! DEvolgende nog commentaar opmijn schrijven hiervan , meldik dooraan redactie wegenspestezrij !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andy , excuses aanvaard
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dacht hij wel dat het fout was, maar het was per toeval juist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Er is in het Grootste Religie Gekkenhuis ter Wereld, Pakistan, weer een BOEM geweest op een ongelegen moment voor de BOEM-makers.
Six reported killed in Karachi explosion Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij, het zou meer moeten gebeuren. Boem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Met zoveel boem boem zal die voorraad maagden al gauw uitgeput geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Avontuur. - Militaire familie (verplicht dus)
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Even goed wordt men in de val gelokt. Denkt men maar aan de militaire recrutering die al toegepast wordt in de high schools.
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() klopt dat wel, 14 man in een bus explosieven zetten? Of waren ze geboeid en was dat een weerwraak van de cia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Ze moeten niet allemaal "in" de bus gezeten hebben hé. Er rond staan zal ook al goed geweest zijn zekers?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Cia kan ook bommen planten. Nergens een bewijs voor deze berichtgeving en vlak nadat de Cia uitroepte tot wraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat in Pakistan gebeurt haalt gemakkelijk de pers. Dat is niet toevallig. Dat er gisteren weeral een massagrafje ontdekt werd in Mexico van slechts enkele dagen oud, of dat vandaag de VN haar bezorgdheid heeft geuit over de vrijlating van 17 paramilitairen waardoor het onderzoek naar 1200 extrajudiciële executies in Colombia in duigen valt...dat is natuurlijk weer geen nieuws. Of hoe de publieke opinie gevormd wordt om te geloven wie de 'goei' en en 'slechten' zijn voorbijgaande aan de realiteit.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2010 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua dwaasheidsniveau kan deze commentaar tellen.
![]() ![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en?
![]() |
![]() |