![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Dus jij hebt er geen problemen mee om de hele administratie daarrond in handen te nemen, zoals de boekhouding, loonadministratie, BTW, en talloze wettelijke verplichtingen waar je blijkbaar perfect van op de hoogte bent, en dit allemaal kosteloos?
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dat klopt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm... Is dat geen persoonlijke aanval?
*muis zweeft heen en weer over driekhoekje* ![]() PS: Ik denk dat ik sinds mijn terugkeer nog maar één enkele keer op het driehoekje duwde... Met succes overigens. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]()
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Er bestaat daar een speciale afdeling voor in het UZ ... afdeling "neuroses" ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat daar ook een afdeling "ironie"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Da's een afdeling die de meesten hier niet weten te vinden...
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Mods betaald met ad inkomsten ?
keep on dreaming..ik ken geen enkel forum waar men dit ooit heeft kunnen realiseren..overschat reclame niet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forum wordt meer en meer een praatbarak. Zolang je op een beleefde manier praat tegen de vaak verkoopt is er geen vuiltje aan de lucht. Zwans zonder iets te vertellen, en je hebt steeds gelijk. Laat staan dat je wordt bestraft. Weet je, Karma. Maak je geen illussies. Moderator zijn is een initiatief, zoals vrijwilligerswerk, een periode van idealisme zolang je er tijd voor hebt. Het probleem is dat vriendschap en coördinatie van de initiatiefnemers zeer vluchtig kan zijn. Ik heb na een zestal jaar het gevoel dat dit forum aan het doodbloeden is. Ondanks de onlangs gepersonaliseerde oproep tot voorstellen. Zoals de paus zegt: toch liever beter met minder. Zie Leonard. Zie ook de situatie in Nederland sinds enkel jaren. Wil je een kwaliteitsforum waar ieder iets aan heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wacht nu toch ook al ruim drie dagen op een antwoord ivm mijn vraag aan
Dead Parrot die de discussie feitelijk op slot heeft gezet. Mensen die in mijn ogen (en niet alleen die van mij) uitgebreid zitten te trollen en inhoudelijk nauwelijks iets bijdragen kunnen ongemoeid hun ding doen en mogen van de moderatie ongestraft discussies kapot maken. Het forumreglement biedt nochtans de mogelijkheid om op treden. Ik ben echt niet uit op een ban van de "trolachtige" in kwestie, maar een stevige waarschuwing lijkt mij wel op zijn plaats.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 5 juli 2010 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Formeel gezien staat de discussie idd nog steeds open, maar er wordt niet meer gereageerd...
![]() de "discussie" is dus feitelijk in de kiem gesmoord. Ik heb nu trouwens WEL een antwoord gekregen van mod, dat is al iets (ik had mijn vraag kort voor het weekend gesteld - zonder het driehoekje te gebruiken - een wachttijd van enkele dagen is dus eigenlijk niet zo abnormaal). Mod beweert "dat hij geen elementen heeft aangetroffen die een sanctie rechtvaardigen" ![]() Ik vind dat te makkelijk (zie mijn vorige bericht). Eigenlijk komt dat er m.i. dus op neer dat iedereen in elke discussie EINDELOOS bijna eender wat kan schrijven (inhoudelijke relevantie nauwelijks belangrijk), of "vragen", zo lang het niet TE beledigend of TE systematisch off-topic is of het copyright niet te nadrukkelijk geschonden wordt. Ik ben niet voor een superstrenge moderatie (Dead Parrot: "Als u er echt op staat dat ik de door u gerapporteerde forumgebruiker bij wijze van strenge waarschuwing een sanctie opleg dan ben ik bereid dat te overwegen, maar dan moet u beseffen dat dezelfde maat die jij voor hem gebruikt ook zal worden gebruikt voor de andere forumgebruikers in die draad."), maar een aantal "trolachtigen" krijgt naar mijn smaak in de huidige omstandigheden te gemakkelijk vrije doorgang (het forumreglement spreekt "in dit soort gevallen" van een ban, en dat vind ik hier toch wel overdreven). Ik ben echter geen moderator en leg mij "noodgedwongen" bij dit antwoord neer.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 5 juli 2010 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |