![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook nog een verplichte slaaphelm, badhelm, wandelhelm, danshelm èèèèèèn, ééééé... een grasafrijhelm!
Ja, dat lijkt me enorm belangrijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een helm verplichten is natuurlijk veel gemakkelijker dan voor veilige fietspaden te zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat niet alleen het scalpeergevaar maar eveneens het gevaar van onthoofding!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor uw gras af te rijden hebde botienen met stalen tippen van doen he, een scheenlappen en zo iets om uw kruis te pantseren, zie eens dat ge ne steen tegen uw edele delen krijgt, ... zo een mes heeft serieus wat momentum he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die helmen niet slecht, maar er zouden lichtjes moeten inzitten.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
natuurlijk loop je als MTB'er of fervent fietstoerist meer kans op ongevallen, maar dan kan je evengoed de gordel niet verplicht maken voor mensen die nauwelijks 500 km per jaar met de auto rijden. Ik gewoon niet voor omdat het weeral een regel extra is, maar de inzet om iedereen een helm te doen dragen, zou veel hoger moeten zijn.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan net zo goed aangereden worden wanneer je met de auto naar de bakker rijdt, als wanneer je met de auto naar het zuiden van Spanje rijdt (uiteraard uitgedrukt in verhouding met de lengte van de tocht, dat spreekt voor zich). Evenmin is een fietstocht van 500km gevaarlijker dan een fietstocht van 5km (opnieuw, uitgedrukt in verhouding met de lengte van de tocht). Factoren die wél een impact hebben zijn: - de ervaring van de fietser. - de omgeving. - de snelheid waarmee je fietst. - al dan niet aan het mountainbiken, BMX'en, en ander fietsgebruik met een verhoogd risico.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben nog altijd een enorme voorstander voor schietstoelen in de auto, maar blijkbaar sta ik een beetje alleen, ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een heuse lichtbol zoals in discotheken.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zo ne martin trackscan vanachter op uw stoeleke en een als voorlicht, als ze dan zeggen dat ze u nie gezien hebben dan heeft uwe stroboscoop hen hoogstwaarschijnlijk verblind....
ik moet er misschien toch eens aan denken om ne groene laser op mijn stuur te monteren, handig voor in de mist, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen betaalt dus via die taks een fietsplaat en een hondenpenning, of je al of niet in het bezit bent van een fiets of een hond. ![]() ![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 22 januari 2010 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |